![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#102 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Ik ook nie. Mijn tante wel. In een VW-bus.
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2 !
![]() |
#104 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() Vnl oud denk ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of mijn ouders er uiteindelijk blij met geweest zijn dat ik ter Aardkloots dezes gekomen ben, daar durf ik aan te twijfelen.
Ik ga zwaar achteruit tegenwoordig en mijn dementie tjah ... Of lag dat aan mijn mentale retardatie? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Allè, Universalia. https://www.youtube.com/watch?v=Yw4YiSVv_W8
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 24 mei 2016 om 13:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe oud werden de mensen 30 jaar geleden en nu? Hoeveel mensen konden niet genezen worden van ziektes of aandoeningen die nu zeer gemakkelijk behandelbaar zijn?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Europees Commissaris
|
![]() Tis waar, Marie. Mijn kindertijd in de jaren 60, ik kijk er met veel genoegen naar terug.
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik spreek over een tijd dat vrouwen en meisjes vrank en vrij in korte rokken over straat liepen zonder gevaar te lopen lastig gevallen te worden door mannen met baarden en zonder in het oog gehouden te worden door vrouwen met hoofddoeken die zichzelf zoveel beter vinden! ![]() Over een tijd waarin oudere dames konden gaan zitten in tram en bus terwijl ze nu naast volgeladen kinderwagens moeten wringen in de hoop achteraan een plaats te vinden waar ze zich in evenwicht kunnen houden. ![]() Over een tijd waarin Sinterklaas een gezellig, plezant kinderfeest was waar niemand iets anders achter zocht dan dat. ![]() Over een tijd waarin men niet werd uitgescholden voor racist of islamofoob als men zijn eigen volk belangrijk vindt. ![]() Over een tijd waarin we voor onze eigen kinderen en ons eigen pensioen gingen werken en niet voor de kinderen en de pensioenen van 100.000-en inwijkelingen die weinig of geen meerwaarde hebben meegebracht uit hun thuisland, wel integendeel. ![]()
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
periode met vele oorlogen. periode waar mensen in steenkoolmijnen moesten werken. Nadien werden die ontslagen en was er massale werkloosheid. presidenten werden vermoord, bv in de USA en in Congo. mensenrechtenactivisten werden tevens vermoord. mensen met bv reuma hadden geen medicatie en moesten verder leven met vreselijke vervormingen. Ja, in zo'n tijd had ik willen wonen zè.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() Naar het schijnt zijn er zo'n 4 miljard mensen op aarde bij gekomen vanaf 1960 ... (zou moeten kloppen? )
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 24 mei 2016 om 14:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar de rest: maw, vroeger was het niet beter of slechter dan nu? gewoon anders? Ik ben linkshandig. hoeveel kans zou ik in de jaren 60 gehad hebben om telkens een tik op mijn hand te krijgen als ik met mijn links hand schreef? Hoeveel kans had een misdienaar om in de jaren 60 misbruikt te worden? Hoeveel kansen hadden vrouwen in de jaren 60? Hoeveel vrouwen werden in de jaren 60 gediscrimineerd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |