![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Banneling
|
![]() Godverdomme, Bembem, hoe is dat toch in hemelsnaam mogelijk om u daaraan te laten kennen? Hoe gaat ge u nu nog verkocht krijgen bij werkgevers met een veroordeling op uw strafregister?
Er bestaan geen topische mirakelproductjes voor acne. De acutaan die je nu slikt, zal dat probleem op termijn (3 mnd) wel oplossen. Als uw huid daarvan droog staat, dan is een tube bepanthol (fucking 1 of 2 euro) van bij de apotheek al ruimschoots voldoende. Was ik van u, ik ging mij aanbieden voor vrijwilligerswerk. Er zijn genoeg partners van oudjes en ouders van gehandicapte kinderen die smeken om mensen die een paar uurtjes op hun dierbaren willen passen terwijl ze boodschappen of zo gaan doen. Als je het goed aanpakt en daar een beetje cinema verkoopt, steken ze misschien wel af en toe een vette fooi toe. Bovendien krijg je daar een vergoeding voor (3.5 euro/uur) die je niet moet aangeven bij de FOD. Zo kom je nog onder de mensen, leer je je over het complex van je huidprobleem zetten (dat binnenkort toch sowieso weg is) en ga je je nog wat nuttig voelen ook. Als je nu eens een opleiding tot hulpkok volgde bij VDAB of Syntra ... en daarbij bedrijfsbeheer volgt ook, dan kun je via Unizo misschien aanspraak maken op een beurs om als zelfstandige te beginnen. Ik dacht bijvoorbeeld aan een Aziatische streetfoodtent om op markten, aan discotheken en evenementen te gaan staan. Ge moet uw troeven uitspelen i.p.v. ze te beschouwen als een hindernis. Ik ben er trouwens zeker van dat ge zo al aan de slag kunt in Aziatische restaurants ... Hoeveel domme, incompetente Aziatische trutjes ik zo al niet tegengekomen ben in Brusselse restaurants, die daar overduidelijk gewoon staan omdat ze geel zijn en Frans of Nederlands spreken. Ga eens een paar restaurantjes af hé en vraag of ze geen personeel zoeken! Hoe denk je dat dat anders gaat? Een opleiding tot zaalverantwoordelijke vind ge ook overal in elk CVO. Da's dan meestal gericht op nieuwe "Belgen", dus dat zal voor u op intellectueel vlak toch ook echt wel geen probleem zijn zeker?? Het is nog niet te laat, maar, holy fucking shit, als ge u nu niet gaat reppen, dan kunt ge voor de rest van uw dagen creperen van de doelloosheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stormram terug
![]() Se
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Banneling
|
![]() Ik ben zelf een maandje in "den bak" gevlogen door toedoen van Emo2
![]() Laatst gewijzigd door Stormram : 1 juni 2016 om 15:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Echter... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werd tijd dat gezond verstand gecombineerd met virtuoze taalvaardigheid & intelligentie terug kwam.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Banneling
|
![]() Danke, danke!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sluit ik me bij aan
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als hij 'n boek schrijft, is 't meteen 'n bestseller. Hij zou iig niet hoeven te gaan pikken. 😄
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zou hij even rijk worden als Herman Brusselmans en kon hij nu ook zijn nieuwe 24 jarige verovering komen aankondigen. He he...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwa schatteke , je moet dat zo niet bekijken , dat is literatuur.
![]() https://www.youtube.com/watch?v=ZEpuSI3Pl0E |
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach nee, het is liefde-haat en seksuele spanning.
Eigenlijk vraagt zijn getormenteerde ziel je aandacht , niet meer dan een glimp van je sluier en dan wordt hij al gelukkig. De romanticus. En jij bent nu zo hard voor hem. ![]() |
![]() |
![]() |