Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 juni 2016, 22:14   #41
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Dat jij vol zit met islamhaat wist ik al. Daar hoef je niet zo'n lang nietszeggend verhaaltje voor te posten.
Blijkbaar zat je wat lang op je zolderkamertje zonder internet, want intussen schaamt niemand zich nog om islamhater genoemd te worden.
Integendeel: wie de islam niet haat wordt tegenwoordig als een zwakzinnige kankerlijer beschouwd.
Oud 22 juni 2016, 22:14   #42
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Blijkbaar zat je wat lang op je zolderkamertje zonder internet, want intussen schaamt niemand zich nog om islamhater genoemd te worden.
Integendeel: wie de islam niet haat wordt tegenwoordig als een zwakzinnige kankerlijer beschouwd.
Staaf is boos? waarom staaf?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2016, 22:53   #43
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

De FKK'ers zullen plaats maken voor een troepje naakte schapen en geiten om de vluchtelingen op hun gemak te stellen. De woestijnreligie voordelen waar Nietzche naar uitziet.
Oud 22 juni 2016, 23:16   #44
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
Praha up for election in the next best Islamic Republic/state dus...

Succes met die winnaarsmentaliteit!
Mogen we jou dan alvast inschrijven als kandidaat voorzitter van de volgende extremistische ultra-rechtse partij ?

Jij bent het immers die een onderscheid maakt en zo goed als komt te stellen dat asielzoekers als 'dankbaarheid' maar wat verplicht op naakt moeten zien tegen hun wil en tegen de algemeen heersende regels van het goed fatsoen waar een ieder ander zich wel kan en mag op baseren.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2016, 23:45   #45
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Mogen we jou dan alvast inschrijven als kandidaat voorzitter van de volgende extremistische ultra-rechtse partij ?
Vertel eens, wat is er mis met 'eigen volk eerst' ?
Mohammedanen roepen dat al 1400 jaar.

Citaat:
Jij bent het immers die een onderscheid maakt...
Peueut!! De zaken niet omdraaien, aub.
Dat nudistendomein was er al l�*ng vóór de komst van asielzoekers.
Of was je dat soms ontgaan ?
Citaat:
...en zo goed als komt te stellen dat asielzoekers als 'dankbaarheid' maar wat verplicht op naakt moeten zien tegen hun wil en tegen de algemeen heersende regels van het goed fatsoen waar een ieder ander zich wel kan en mag op baseren.
Als het de edelgeachte asielzoekers bij hun gulle gastheer niet aanstaat, zijn ze volledig vrij om terug te keren waar ze vandaan komen.
Niemand verplicht ze om naar hier te komen en op blote konten te kijken.
Anders mag jij er vrijwillig een deel van in huis nemen, waar ze zich dan kunnen thuisvoelen bij jouw algemeen heersende regels van het goed fatsoen.
Oud 22 juni 2016, 23:53   #46
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Dat komt allemaal dankzij dat kuteuropa.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2016, 23:57   #47
orfeus5412
Gouverneur

Standaard

Citaat:
...een vrij nomale gang van zaken dat helaas weer eens gerecupereerd wordt.

Naturisme en naaktrecreatie zijn toegestaan op elke plaats die daarvoor geschikt is. Dit geldt bv voor stille strandgedeelten en gebieden waarin naaktrecreatie door de ligging vanzelfsprekend is.
De gemeenteraad laat zich uit over het feit of zo'n gebied geschikt is.
Door de komst van dat centrum _ maar dat had dus evenzeer wat anders kunnen zijn gezien de gemiddelde visie tov naaktlopen _ is dat dus niet langer.
Dat is de regelgeving in Nederland, niet in Duitsland...
Door de komst van dat centrum....etc. Wel dan moeten die asielzoekers zich maar aanpassen. Waarom zie ik nog altijd kopdoeken, imams met een baaaard, tekorte broek daar een nachtkleed over ... is dat zich aanpassen - neen dat is ons beledigen : " wij zeggen voortaan wat er hier kan en wat niet "
orfeus5412 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2016, 00:09   #48
Diego Raga

Standaard

Ik vermoed dat Praha een dikke netto-slurper is die aan een of ander 'onderzoek' doet met overvloedig gestrooide EU-subsidies.
Iemand die zelf in het zweet zijns aanschijns z'n dagelijkse kost moet verdienen in de privé, kan anders nooit zo vlotjes akkoord gaan met de geldsmosserij die de EU-onverkozenen als gratis manna in het rond smijten, na zichzelf eerst rijkelijk bediend te hebben en dan nog voze kritiek hebben, op mensen die kritisch zijn tegen dat gevoerde wanbeleid.
Oud 23 juni 2016, 00:51   #49
fbpolitics
Gouverneur

fbpolitics's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Waarom geven die nudisten toe ? ik zou het nooit opgeven ... mijn ding mijn zaak mijn levensstijl .... ik verander gewoon lekker NIET.
+ 1
MAAR
Te laat
De invasie is een feit. Ontkenning is niet meer nodig, want wordt in grote getale aan ons opgedrongen.
Geen kruisbeelden meer, halal in scholen voor eigen kinderen, nu de ramadan in onze scholen, hoofddoek, moskee door ons betaalt, stemrecht... Wij moeten ons wettelijk aanpassen aan hen Vergeet Keulen niet, vechtpartijen tegen Christenen in asielcentra... Dit mogen wij allemaal niet in hun land...
Iemand een prognose wat het volgende zal zijn waar wij ons moeten aanpassen?
De onderwerping volgt binnenkort als zij rond 45% van de bevolking gaan uitmaken.

Immigratie: ja. Zolang zij zich aanpassen, NIET andersom + het wordt te veel.
.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?

Laatst gewijzigd door fbpolitics : 23 juni 2016 om 01:00.
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2016, 11:37   #50
orfeus5412
Gouverneur

Standaard

Het wordt hier in W.Europa een beetje zoals tijdens WOII : wanneer je als burger op straat Duitsers zag aankomen ging je ook een beetje opzij; wel vergelijk: als ik kopdoekdames zie lopen zorg ik ervoor om hen niet te bezien. Zelfde voor venten die niet in mijn buurt wonen : je weet nooit hoe ook maar een oogopslag van jouw hun gaat bekomen. Eén en ander voelt aan als een bezetting.
orfeus5412 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2016, 11:46   #51
Sukkelaar

Standaard

Citaat:
Dat jij vol zit met islamhaat wist ik al. Daar hoef je niet zo'n lang nietszeggend verhaaltje voor te posten.
Dat is geen islamhaat. Dat is zin voor de realiteit ten overstaan van de Islam.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2016, 11:59   #52
Reverberation
Minister-President

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Jij bent het immers die een onderscheid maakt en zo goed als komt te stellen dat asielzoekers als 'dankbaarheid' maar wat verplicht op naakt moeten zien tegen hun wil en tegen de algemeen heersende regels van het goed fatsoen waar een ieder ander zich wel kan en mag op baseren.
Ja sorry, dat waren de mensensmokkelaars vergeten te vertellen in hun brochure... arme vluchtelingen toch, nudisten naakt nog wel die wat zwemmen... Wat een schande!! Dan kom je hier voor de sociale voordelen en dan vertellen ze er je niet bij dat er bejaarde hippies naakt rondwandelen/zwemmen en compleet 1 met de natuur willen zijn... Heb je het Centrum voor Gelijke Kansen&Rechten al gebeld?
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks

Laatst gewijzigd door Reverberation : 23 juni 2016 om 12:04.
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2016, 12:34   #53
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Duitsland heeft een lange traditie van naturisme of Freikörperkultur zoals ze het daar noemen. Publieke naaktheid heeft er helemaal niets onfatsoenlijk. In een rondvraag verklaarden ooit 1 op 3 Duitsers al publiek naakt gegaan te zijn. Wie daar niet tegen kan moet zelf maar elders gaan. Dat verbod is dan ook een regelrechte schande, dat zou vergelijkbaar zijn met hier de caféterrassen verbieden als er een opvangcentrum in de buurt komt.
Ik hoop dat de naturisten zich niet laten doen.
Oud 23 juni 2016, 16:06   #54
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor de islam voel ik eerder walging, maar dan wel tamelijk hartsgrondig.

Met de meeste moslims heb ik diep medelijden, omdat ik eigenlijk niemand in eer en geweten kan toewensen dat hij/zij van jongs af aan dergelijke stompzinnigheid opgedrongen krijgt en er ten langen leste aan toegeeft.

Haat begin ik echter wel te voelen voor de 'zwakzinnige kankerlijers' - waarvoor dank, "Supe®Staaf" - die menen te moeten proberen mij (en om het even wie anders) wijs te maken dat de islam een zegen voor de mensheid is, en/of dat de zogenaamde profeet ervan een nobel mens was.

Nog net niet genoeg haat om mij maagzuur te bezorgen, maar ik vrees dat ik er toch iets ga moeten aan doen. Met een flinke dosis sarcastische humor zou het wel moeten lukken, denk ik. En anders zuip ik me - in de hoop dat het 100% haram is - gewoon een stuk in de kraag.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2016, 16:12   #55
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het gaat niet om de Islam maar het Islamisme!
Oud 23 juni 2016, 16:19   #56
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Zou je zo goed willen zijn het verschil eens uit te leggen, Derk ?
Oud 23 juni 2016, 16:19   #57
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
In dit geval gaat 't wel degelijk om islam en vooral de onderdanige, haast slaafse houding van 't westen tgo de onsmakelijke islamitische ideologie.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2016, 16:39   #58
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Duitsland heeft een lange traditie van naturisme of Freikörperkultur zoals ze het daar noemen. Publieke naaktheid heeft er helemaal niets onfatsoenlijk. In een rondvraag verklaarden ooit 1 op 3 Duitsers al publiek naakt gegaan te zijn. Wie daar niet tegen kan moet zelf maar elders gaan. Dat verbod is dan ook een regelrechte schande, dat zou vergelijkbaar zijn met hier de caféterrassen verbieden als er een opvangcentrum in de buurt komt.
Ik hoop dat de naturisten zich niet laten doen.
Dat is wat er al aan het gebeuren is. Er zijn al cafés kort en klein geslagen om dat er mensen zaten over dag een pintje te drinken tijdens de ramadan. Kinderen worden al verboden snoep mee naar school te brengen tijdens de ramadan. Alles en iedereen moet zich aanpassen aan hun, niet zij aan ons. De volgende stap zal zijn dat de bikini verboden wordt en het zal pas stoppen als ook onze vrouwen in een boerka rond lopen maar kennelijk willen al die groen en rode mannen met het geiten wollen sokken dat maar niet snappen. Ik vraag mij af hoe lang het nog zal duren dat vrouwen hier stemrecht hebben want ook dat zal hier sneuvelen of het zou moeten zijn dat er eerder een revolutie uitbreekt.

Laatst gewijzigd door Garry : 23 juni 2016 om 16:42.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2016, 16:49   #59
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Zou je zo goed willen zijn het verschil eens uit te leggen, Derk ?
Een religie versus religie misbruikers!
Oud 23 juni 2016, 16:59   #60
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Dat komt allemaal dankzij dat kuteuropa.
Let op we gaan het afschaffen samen met de partai ... er komt een referendum of iets in dien aard .... volgens den Filip en de hele co..
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be