![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Foutje : Guido Gezelle gebruikte geen woorden als valideren, collectief of genocide.
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Ba ja ik ben toch een vrouw met katten... ik zie ze graag mijn zwerfkatjes ..ik heb er eentje met een gebroken pootje van straat geraapt als klein paar weken oud, het lag op straat niemand keek ernaar , het heeft nu een thuis en zijn pootje is terug aangegroeid staat wat krom , een mooi lief diertje ... dieren zijn hulp loze levende wezens die ons nodig hebben ...ze hangen van onze goedaardigheid af.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat beest kon niet meer vliegen en was duidelijk in shock; die gast heeft dat beestje geholpen/verlost.... was een verloren zaak... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() ja lach maar met mij... nog een reden te meer om van dieren te gaan houden ,, en niet van mensen. (de meeste zijn barbaren)
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 24 juni 2016 om 09:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb niks tegen vrouwen, wel tegen gasten die zich als vrouw voordoen, enkel en alleen om de boel te belazeren (dus niks tegen transgenders etc., voor ge me daar probeert op te pakken)
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een post nadat ge mij misogynie probeert aan te wrijven zelf claimen een misantroop te zijn. FYI: vrouwen zijn mensen, dus als ge mensen haat....
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gido zijn vocabulaire is misschien meegeëvolueerd, maar zijn gezwollen, bombastische retoriek uit vervlogen tijden blijft hij meesleuren.
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voil janetten?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Ik belazer hier niemand ik ben een vrouw. mens zoek het op als je het niet geloofd. Denk je nu dat al de vrouwen gelijk ingesteld zijn? nee toch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Neen Staaf het is alles van tevoren zoals uw lelijke foto's van dat mensje van 100 aan mij te vergelijken enz... ge zit altijd op mijn kop en ge verwijt mij onrechtstreeks voor ouwe doos en wat nog allemaal ...vandaar ,,, de maat is vol.
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 24 juni 2016 om 10:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, het zou me verwonderen mocht dat lukken.
Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je wil toch niet discrimineren op basis van leeftijd hoop ik? ![]() ![]() ![]() Citaat:
Geen haar op mijn hoofd denkt er aan van op u te zitten.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() ja t'is al goed jong .... eet maar je fruitpap verder op.... en verslik je niet met de tuttefrut ,en amai totaal geen vriendelijkheid ... blijkbaar is eerlijkheid niet welkom ,, laat maar zitten om nog te antwoorden hoor doe a.u.b geen moeite meer.
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 24 juni 2016 om 10:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lach helemaal niet met u. Ik vertel alleen een verhaal dat het soms humaner is om het beestje een spuit te geven dan nog verder te laten leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kleenex nodig?
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vuile muilekoek = Vlaanderen 72?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() No way, tenzij ze danig afgetakeld is.
Vlaanderen72 schold iedereen verrot.
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |