![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#981 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar elke kritiek hier wordt door de Milow's van deze wereld belachelijk gemaakt.
![]() |
![]() |
![]() |
#982 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat voetbal nog steeds de populairste sport in ons land is. Laatst gewijzigd door Another Jack : 28 juni 2016 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#983 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Canterburry, een pak fish and chips: 6 pond, dik veel vis en dik veel frieten. En Canterburry is dan nog zwaar toeristisch, in Brugge zou je dat niet hebben voor 12 euro. En dameskousen voor mij vrouw bestellen we in Engeland : 70 procent goedkoper. Computeronderdelen voor mijn zoon : minder dan de helft van de prijs. . Ge zijt aan het zeveren. Laatst gewijzigd door Pericles : 28 juni 2016 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#984 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen ziet dat als een negatieve houding tov de Rode Duivels. Ik vind dat vreemd, ik zie dat als een compliment.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#985 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#986 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#987 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb mijn Engelse kranen, (gietijzeren) bad en douchebak, wasbakken, ... in Engeland gekocht. De offerte in de belziek was x3 voor EXACT hetzelfde. Het gietijzeren bad (130kg) kostte me £1300. Bij één van de grootste badkamerhandels in Limburg gaan kijken en iets in dezelfde stijl kostte €2000 en dan was het nog in acryl. ![]() Ik shop ook veel in de UK. Sportkledij is daar ook vaak heel goedkoop.
![]() |
![]() |
#988 | |
|
![]() Citaat:
Degene die hier deze thread heeft geopend over de Rode Duivels om zijn politiek opinie te ventileren is een Vlaams nationalist. Het is dan ook (zoals gewoonlijk) vol in zijn gezicht ontploft. Dus laten we niet TE hypocriet zijn, ok? Wat mij ook verschrikkelijk irriteert (en ook bepaalde Vlaams nationalisten zelfs!) zijn al die Vlaamse vlaggen op sport manifestaties, die enkel in de weg lopen, en tussen de spaken belanden van profwielrenners. Dus laten we niet TE hypocriet zijn, ok? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#989 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De rode duivels worden vooral gehyped op meer bier te verkopen, denk ik
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#990 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo antwoordde iemand op een site op de vraag waarom alles zo duur is in Engeland: (ik geef de tekst letterlijk weer) "In de praktijk blijkt dat britten een minder hoog welvaartsnivo bereiken dan Nederlanders, en dingen af en toe moeten laten. Want inderdaad. In GB krijgen de mensen omgerekend zeker niet meer betaald dan in Nederland, en moeten ze wel veel meer uitgeven. Ter vergelijking: Ik betaalde in een dorpje (Abbingdon) het luttele tarief van 800 pond per maand voor mijn 3 kamer huisje. Daar gas, water, licht en gemeente belasting bij en ik kwam op 1050pond per maand aan vaste lasten. Dat was toen de pond nog 1.50 euro waard was. Mijn collega’s waren ook allemaal verbaasd dat ik een ‘heel huis’ alleen huurde. Zij woonden voor het grootste deel met huisgenoten, hetgeen daar tot in de 30 redelijk normaal was. En voor de boodschappen was ik toch al snel 45 pond per week kwijt, voor 1 persoon. Veel britten zijn gewoon arm. Of, om een collega die nar australie verhuisd is: Je spaart je hele leven om niet rood te staan als je overlijdt." De persoon schreef dit 6 jaar geleden. Nu is het minstens zo erg. Dat blijkt ook uit het gesprek dat ik had met mijn kennissen die al ettelijke jaren in Engeland werkten. Het is gewoon een bevestiging. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 juni 2016 om 17:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#991 | |
|
![]() Citaat:
De Italianen hebben 3 gele kaarten gepakt om een counter te stoppen, de 4e counter mikt Lukaku net naast de winkelhaak. Er zijn geen slechte ploegen meer. Kroatië Engeland liggen er al uit. België verdiende ook een penalty tegen Zweden, daar spreekt niemand nog over. Uw haat tegenover België bezoedelt uw voetbalkennis. Zet uw oogkleppen af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#992 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#993 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dus, toch maar niet de huid van de beer verkopen voordat hij geschoten is. Wales vooral niet onderschatten. En met hopen hopen dat Lukaku een uitstekende dag heeft. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 juni 2016 om 17:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#994 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Italië won ook van België.Ook normaal. Italië verloor wel van Ierland ,maar toen speelde de B-ploeg van Italië. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#995 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
omdat voetbal daar geen sport is die door de massa beoefend wordt. In de USA wordt voetbal door de doorsnee Amerikaan aanzien als een vrouwensport. In India spelen ze veel meer cricket en in China en Indonesië is voetbal ook geen doorsnee sport. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#996 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik vraag me af wat ze gaan doen tegen Duitsland. Die zijn ook uitgekookt en hebben bovendien de betere spelers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#997 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij gokt toch met heel je vermogen op dit EK? En waarom liggen er Rusland en Turkije er volgens jou uit? Dat zijn 2 voetballanden.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#998 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |