![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ligt moeilijk allemaal. Vrouwen willen hun eigen boontjes doppen. Als je omsingeld wordt door 10 man met messen en ze vragen voor je portefeuille dan geef je die ook maar af zeker. Ben je dan liever een levende loser of een dode winnaar? Alleen is een verkrachting net wat anders en komen de meeste van die immigranten niet aan hun trekken bij hun lelijke kopvodden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
uiteraard alle vrouwen terug aan de haard.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in ieder geval niet aan victim blaming doen.
maar als een vrouw verkracht wordt door een blanke, heeft ze dat dan ook zelf gezocht?
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen, dat handtastelijk islamitisch gespuis eruit gooien is beter.
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jawel, schuldigen straffen. zonder onderscheid van huidskleur of religie.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onmiddellijke en definitieve uitwijzing lijkt mij de enig mogelijke aanvaardbare straf.
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk.
Dat uitvaagsel buitenjassen, nadat ze eerst goed wat petsen gekregen hebben, liefst van die vrouwen zelf. Ik heb zo eens de verkeerde 'n oorvijg verkocht, draaide me om toen iemand me probeerde te betasten, degene die net achter me stond kreeg 'n oplawaai van jewelste. Pech, maar je laat je toch niet ongestraft betasten. Verloren generatie sullen & strandjanetten!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uitvaagsel dat er al is, buitensjotten na goed wat kletsen. Idealiter zou zijn 'n pak kletsen geven voordat ze in hun inteeltkop halen om te beginnen aanranden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Er moeten volkswachten komen.
Iedereen dient paraat te staan en extra waakzaam zijn. Laten we op de kinderen letten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Thuleander vroeg immers naar een oplossing, niet wat pseudo-stoer gebeuzel. Laatst gewijzigd door Eyjafjallajökull : 5 juli 2016 om 16:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag het me af. Twintig jaar effectief lijkt me effectiever dan een gratis vakantie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() mijn kont wordt bijna dagelijks geknepen door blanke varkens. fait divers.
deze allochtone integreren dus blijkbaar wel goed.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 5 juli 2016 om 18:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, en nochtans werden zij even vaak, zelfs vaker, verkracht dan nu.