![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ps woont u ook in dat door miljoenen overbevolkt klein stukje land België genaamd waar we niet kunnen zonder ons voedsel in te voeren? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
|
![]() Citaat:
Wil u daar gaan wonen? Bvb als Christelijke Palestijn? Want ook die hun eigendom is vogelvrij verklaard door kolonisten. Maar geweldig dat u essentie zo ontwijkt. Bwa, van zo een laf gedoe, daar krijg ik de wubbes van...; |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
|
![]() Citaat:
Ok, sorry, de vrijheid van godsdienst dwingt mij dan om daar respect voor te hebben .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb daar niets te zoeken. Maar de Palestijnen hebben er al vast geen probleem mee naar hier te komen. Een klein overbevolk land dat zonder invoer niet kan overlaven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
|
![]() Citaat:
Maar OPNIEUW ontwijkt u de essentie! Dus OPNIEUW stel ik u de vraag waar u niet durft op te antwoorden: Is het een goed idee om met miljoenen op een klein stukje land te gaan wonen, dat daar ecologisch niet voor geschikt is, en dat op basis van een 'belofte' van een opperwezen, gemaakt in een heilig boek? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik wil graag geloven dat het u niet bevalt. Aangezien het succes lijkt het mij een goed idee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
|
![]() Citaat:
U vindt dat zelf een goed antwoord? Dat is niet de vraag ontwijken? Welk succes eigenlijk? Wacht, u bent ook een gelovige die vindt dat uw opperwezen dat land aan de Joden heeft beloofd? Is het dat? En durft u er niet voor uitkomen? Laatst gewijzigd door geertvdb : 15 juli 2016 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over een opperwezen beginnen is rond de pot draaien en stropoppen gebruiken. Uw vraag was of het verstandig is om daar te gaan wonen. Maar goed, gesteld dat het niet verstandig is, wat is uw punt? Is het dan verstandig van de Palestijnen om er ook te willen wonen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |||
|
![]() Citaat:
En ze gaan daar wonen omdat hun god dat beloofd heeft. Het is misschien ook uw god? Godsdienst zet mensen aan tot oerdomme dingen, en dit is er een goed voorbeeld van. Citaat:
Citaat:
U kan wel goed de vragen ontwijken, hé. Bijna al zo goed als JvdB als hij de essentie wil ontlopen. Laatst gewijzigd door geertvdb : 15 juli 2016 om 16:46. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit is dat ze er een welvarende staat van gemaakt hebben waar blijkbaar heel het MO jaloers op is. En denkt ge dat ze dat zouden gekund hebben op een vruchtbare plaats? Ik niet, de oorspronkelijke bewoners zouden hun grond niet zo gemakkelijk afstaan. Maar nu ze zien wat de Joden ervan gemaakt hebben willen ze die waardeloze grond terug. ![]() Dat is wat ik ervan begrijp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||||
|
![]() Bwa, dat laf gedoe is zum kotzen. Niets anders dan ontwijken ontwijken ontwijken.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En die grond is nog steeds waardeloos. Vanaf ge stopt met die krankzinnige irrigaties, die de oorzaak zijn van een deel van het conflict, dan wordt die grond terug woestijn. De natuur is onverbiddelijk. Dit is een tijdelijke oplossing. Zeker door de opwarming van de aarde zal water in die regio nog kostbaarder worden. Dus ik stel u opnieuw de vraag die ge zo hard ontwijkt: is het een goed idee om op basis van een heilig boek in een woestijn te gaan wonen? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
Waar die staat moest verrijzen? In Palestina. Daar lagen de wortels van het jodendom. De meerderheid van de Joden was er lang geleden door de Romeinen verdreven. Toch was er altijd een kleine groep blijven wonen. Als het aan Herzl lag, zouden dat er spoedig meer zijn. Palestina, dat toen nog deel uitmaakte van het Ottomaanse Rijk, zou hun nieuwe thuisland worden. lees verder |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
De Palestijnen wonen daar al eeuwen, eigenlijk duizenden jaren. En linguistisch en cultureel onderzoek bevestigen dat. En da heb ik niet uitgevonden, dat komt van israelis. En inderdaad woonden daar Joden, en Christelijke Palestijnen ook. Maar daar trekt ge geen partij voor, raar genoeg... |
|
![]() |
![]() |