![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is hier verdomd erg. Heel erg zelfs.
Ik heb destijds al een massa energie verspild om "de loco" iets bij te brengen. Vele deelnemers op dit forum weten heel goed wat ik bedoel. Maar ik besef sinds dat het vergeefse moeite is om een ezel te leren balken op de tonen van muziekstuk. Dus het hoort bij een forum waarschijnlijk? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je bent dus gewoon een aartsleugenaar en fantast die zelfs blijft liegen ondanks hij niet kan of wil aantonen dat ik uw nonsens hiervoren aangeduid in rode tekst werkelijk schreef. En nogmaals (3de keer) ik heb uw tip niet nodig want ik heb evenmin nergens tot uiting gebracht dat ik Belgisch premierschap beoog. U mag onzin verkopen en zelfs de "waanzinnige" uithangen; mijn probleem niet. Maar laat mij er buiten en verdraai dus mijn tekst niet om uw waanzin te kunnen beleven. Kunnen we afsluiten? Ik denk dat de meerderheid op dit forum nu wel doorheeft dat je gewoon een doordrammer bent die; zelfs verstikt in eigen leugens; van geen ophouden weet en blijft zeveren. Punt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() [quote=werkman;8175203]Je blijft ontkennen he vent. Schreef je wat hier voren staat in het rood of schreef je het niet? En waar heb ik geschreven dus dat er een meerderheid in Vlaanderen of België foert op zijn of haar stembrief schrijft?
Je bent dus gewoon een aartsleugenaar en fantast die zelfs blijft liegen ondanks hij niet kan of wil aantonen dat ik uw nonsens hiervoren aangeduid in rode tekst werkelijk schreef. En nogmaals (3de keer) ik heb uw tip niet nodig want ik heb evenmin nergens tot uiting gebracht dat ik Belgisch premierschap beoog. U mag onzin verkopen en zelfs de "waanzinnige" uithangen; mijn probleem niet. Maar laat mij er buiten en verdraai dus mijn tekst niet om uw waanzin te kunnen beleven. Kunnen we afsluiten? Ik denk dat de meerderheid op dit forum nu wel doorheeft dat je gewoon een doordrammer bent die; zelfs verstikt in eigen leugens; van geen ophouden weet en blijft zeveren. Punt. ![]() De "kleuddes" verschijnen nu ook al bij daglicht ![]() ![]() ![]() Of moet ik "kleuddes" vervangen door "Jambonneke" ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=vrijzinnige;8175326]
Citaat:
Ge vult dit forum met platte zever. En bovendien denk je van jezelf dat je grijze materie genoeg hebt om ongevraagd anderen tips en adviezen te geven. Cultiveer die erwt onder je hersenpan. Mogelijk groeit ze nog of zet uit met de huidige warmte. Wat Jambonneke komt doen in het hele verhaal is mij ook niet duidelijk. Is het nu vrijzinnige of waanzinnige? Want ik heb grondige twijfels hoor. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() [quote=werkman;8175468]
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Want met zulke gedachtegang is het heel normaal dat je twijfels hebt over anderen ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=werkman;8175491
Foert vent.[/QUOTE] Nog even moeite doen om iets te zeggen op dit forum. Ik schreef reeds dat ik "foert" zet op mijn stembrieven. En ik ben bereid om het anders te doen in de toekomst. Op voorwaarde natuurlijk dat er één partij; in regering of oppositie maakt mij niet uit; blijk geeft dat echte democratische beginselen naleven in hun partij van meer waarde is dan bij de andere partijen. Is blindelings voor een oppositie stemmen; die evenmin blijk zou geven van beginselvastheid of meer democratisch gedachtengoed; een waardevol alternatief? Nee dus. Zo eenvoudig werkt het bij mij dus niet. Dus tot nader order wijzig ik mijn standpunt en gedrag ook niet. En als sommigen het daar moeilijk mee hebben; omdat ik niet stomweg in de gespannen val trap dan; is dat hun probleem en niet het mijne. Dus ik vermoed dat ik tot op het einde van mijn dagen "foert" op die stembrieven zal schrijven. Ik doe het trouwens reeds lang. Een paar jaartjes kunnen er nog wel bij. ![]() Spijtig voor mensen met oppositiewensen maar oppositiepartijen zijn ook partijen. Iedereen gelijk voor de wet. Ik beoordeel iedere partij op haar daden en niet op haar beloften. Groetjes nog. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 22 juli 2016 om 22:18. |
![]() |
![]() |