Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 juli 2016, 22:12   #121
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Het is hier verdomd erg. Heel erg zelfs.
Ik heb destijds al een massa energie verspild om "de loco" iets bij te brengen.
Vele deelnemers op dit forum weten heel goed wat ik bedoel.
Maar ik besef sinds dat het vergeefse moeite is om een ezel te leren balken op de tonen van muziekstuk.
Dus het hoort bij een forum waarschijnlijk?
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2016, 07:53   #122
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Dus als ik schrijf dat ik gewoon foert op mijn stembrieven schrijf dan mag jij beweren dat ik de meerderheid adviseer om ook foert te schrijven.
Wel dat is een leugen kerel. Ik heb niks geadviseerd. Ik heb alleen beweerd wat ik doe op mijn stembrieven en er zelfs bij gezegd waarom ik het doe.
En dan schrijf je nog wat ik moet doen als ik premier zou willen worden.
Welnu ik wil geen premier worden. Ik heb uw advies dus zeker niet nodig dienaangaande.
Kun jij nu echt niet lezen.
Ik schrijf dat door foert op mijn stembrieven te zetten dat ik mij aansluit bij het resultaat dat de meerderheid beslist heeft. (zie blauwe tekst)
Dat jij verkeerde besluiten trekt of conclusies trekt en dan maar beweert dat ik de meerderheid adviseer om ook foert te schrijven op hun stembrief dan is dit niet mijn fout. Lees en leer begrijpen wat er echt staat en denk na voor je onzin schrijft.
Daarbij nogmaals; ik heb uw tips niet gevraagd en dus ook niet nodig.
Dus draai niet rond de pot vent en probeer anderen door woordverdraaiingen niet te beschuldigen van zaken die ze nooit gezegd hebben.
Mogelijk zijn er nog op dit forum die niet kunnen lezen en begrijpen wat er staat maar ook dit is mijn zorg niet. En nog minder is het mijn zorg dat jij het niet begrijpt. Ik wordt niet betaald om jou begrijpend te leren lezen.
En nog minder gebruik ik dit forum om blijvend heibel te beogen.
Jij hebt er zin in? Doe maar hoor. Maar ik doe niet meer mee.
Want het is vergeefse moeite.
Voor de zoveelste keer: TOON mij die zin, of duikt die enkel op tijdens je nachtwandelingen
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2016, 16:57   #123
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Maw, volgens jou is er een meerderheid in Vlaanderen of Belgie die "foert" op zijn of haar stembrief schrijft

Tip: verzamel al die "foert" stemmers aan de hand van een politiek programma van het "eigen volk" en je zal hoogst waarschijnlijk de volgende Vlaamse minister president of Belgische premier worden
Je blijft ontkennen he vent. Schreef je wat hier voren staat in het rood of schreef je het niet? En waar heb ik geschreven dus dat er een meerderheid in Vlaanderen of België foert op zijn of haar stembrief schrijft?
Je bent dus gewoon een aartsleugenaar en fantast die zelfs blijft liegen ondanks hij niet kan of wil aantonen dat ik uw nonsens hiervoren aangeduid in rode tekst werkelijk schreef.
En nogmaals (3de keer) ik heb uw tip niet nodig want ik heb evenmin nergens
tot uiting gebracht dat ik Belgisch premierschap beoog.
U mag onzin verkopen en zelfs de "waanzinnige" uithangen; mijn probleem niet. Maar laat mij er buiten en verdraai dus mijn tekst niet om uw waanzin te kunnen beleven.
Kunnen we afsluiten? Ik denk dat de meerderheid op dit forum nu wel doorheeft dat je gewoon een doordrammer bent die; zelfs verstikt in eigen leugens; van geen ophouden weet en blijft zeveren. Punt.
Oud 22 juli 2016, 18:35   #124
vrijzinnige
Banneling

Standaard

[quote=werkman;8175203]Je blijft ontkennen he vent. Schreef je wat hier voren staat in het rood of schreef je het niet? En waar heb ik geschreven dus dat er een meerderheid in Vlaanderen of België foert op zijn of haar stembrief schrijft?
Je bent dus gewoon een aartsleugenaar en fantast die zelfs blijft liegen ondanks hij niet kan of wil aantonen dat ik uw nonsens hiervoren aangeduid in rode tekst werkelijk schreef.
U mag onzin verkopen en zelfs de "waanzinnige" uithangen; mijn probleem niet. Maar laat mij er buiten en verdraai dus mijn tekst niet om uw waanzin te kunnen beleven.
Kunnen we afsluiten? Ik denk dat de meerderheid op dit forum nu wel doorheeft dat je gewoon een doordrammer bent die; zelfs verstikt in eigen leugens; van geen ophouden weet en blijft zeveren. Punt.[/QU

De "kleuddes" verschijnen nu ook al bij daglicht . .
Of moet ik "kleuddes" vervangen door "Jambonneke" . .
Oud 22 juli 2016, 20:53   #125
werkman
Europees Commissaris

Standaard

[quote=vrijzinnige;8175326]
Citaat:
Je blijft ontkennen he vent. Schreef je wat hier voren staat in het rood of schreef je het niet? En waar heb ik geschreven dus dat er een meerderheid in Vlaanderen of België foert op zijn of haar stembrief schrijft?
Kunnen we afsluiten? Ik denk dat de meerderheid op dit forum nu wel doorheeft dat je gewoon een doordrammer bent die; zelfs verstikt in eigen leugens; van geen ophouden weet en blijft zeveren. Punt.[/QU

De "kleuddes" verschijnen nu ook al bij daglicht . .
Of moet ik "kleuddes" vervangen door "Jambonneke" . .
Jij hebt het nachtelijk duister niet nodig om onnozel te doen vent.
Ge vult dit forum met platte zever. En bovendien denk je van jezelf dat je grijze materie genoeg hebt om ongevraagd anderen tips en adviezen te geven. Cultiveer die erwt onder je hersenpan. Mogelijk groeit ze nog of zet uit met de huidige warmte. Wat Jambonneke komt doen in het hele verhaal is mij ook niet duidelijk. Is het nu vrijzinnige of waanzinnige?
Want ik heb grondige twijfels hoor.
Oud 22 juli 2016, 21:00   #126
vrijzinnige
Banneling

Standaard

[quote=werkman;8175468]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht

Jij hebt het nachtelijk duister niet nodig om onnozel te doen vent.
Ge vult dit forum met platte zever. En bovendien denk je van jezelf dat je grijze materie genoeg hebt om ongevraagd anderen tips en adviezen te geven. Cultiveer die erwt onder je hersenpan. Mogelijk groeit ze nog of zet uit met de huidige warmte. Wat Jambonneke komt doen in het hele verhaal is mij ook niet duidelijk. Is het nu vrijzinnige of waanzinnige?
Want ik heb grondige twijfels hoor.
Wie schreef er weer over "kleuddes" lange slaapkleren en lange baarden
Want met zulke gedachtegang is het heel normaal dat je twijfels hebt over anderen
Oud 22 juli 2016, 21:16   #127
werkman
Europees Commissaris

Standaard

[quote=vrijzinnige;8175476]
Citaat:

Wie schreef er weer over "kleuddes" lange slaapkleren en lange baarden
Want met zulke gedachtegang is het heel normaal dat je twijfels hebt over anderen
Foert vent.
Oud 22 juli 2016, 22:13   #128
werkman
Europees Commissaris

Standaard

[quote=werkman;8175491

Foert vent.[/QUOTE]

Nog even moeite doen om iets te zeggen op dit forum.
Ik schreef reeds dat ik "foert" zet op mijn stembrieven.
En ik ben bereid om het anders te doen in de toekomst.
Op voorwaarde natuurlijk dat er één partij; in regering of oppositie maakt mij niet uit; blijk geeft dat echte democratische beginselen naleven in hun partij van meer waarde is dan bij de andere partijen.
Is blindelings voor een oppositie stemmen; die evenmin blijk zou geven van beginselvastheid of meer democratisch gedachtengoed; een waardevol alternatief? Nee dus. Zo eenvoudig werkt het bij mij dus niet.
Dus tot nader order wijzig ik mijn standpunt en gedrag ook niet.
En als sommigen het daar moeilijk mee hebben; omdat ik niet stomweg in de gespannen val trap dan; is dat hun probleem en niet het mijne.
Dus ik vermoed dat ik tot op het einde van mijn dagen "foert" op die stembrieven zal schrijven. Ik doe het trouwens reeds lang. Een paar jaartjes kunnen er nog wel bij.
Spijtig voor mensen met oppositiewensen maar oppositiepartijen zijn ook partijen. Iedereen gelijk voor de wet. Ik beoordeel iedere partij op haar daden en niet op haar beloften.
Groetjes nog.

Laatst gewijzigd door werkman : 22 juli 2016 om 22:18.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be