![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik mag dus de Joden de same shit noemen als de Islamieten + untouchable in Belgie zonder dat die klootzakken van 't Joods Actueel ding me voor justitie kunnen sleuren wegens antisemitisme? Straks ga ik nog in Sinterklaas (terug) geloven... Noem me maar Tango-Hotel-Oscar-Mike-Alfa-Sierra, wat dit betreft.
![]() |
#602 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#603 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#604 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#605 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#606 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik las namelijk: Ik zal nooit staken en enkel luier worden! TGIF is a bitch.
![]() |
#607 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=-dlXCrpKTt0 Het is een ideologie met achterliggende motieven met werelddominatie voor ogen en onderdrukking van de vrouw. Het is een mannelijke psychose uitvergroot in een middeleeuws tijdskader. |
|
![]() |
![]() |
#608 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#609 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#610 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er iemand een cartoon maakt van de Mo komen ze met tienduizenden op straat en schreeuwen ze, totaal berzerk, om wraak. En nu het protest tegen de aanslagen "niet in onze naam" : zo goed als onbestaande. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 29 juli 2016 om 13:55. |
|
![]() |
![]() |
#611 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De koran is dat niet, integendeel. Ik ga heel dat riedeltje niet opnieuw aflopen omdat gij iets gevonden hebt in 'n boek dat totaal geen waarde heeft voor mij en dat dan vergenoegd onder mijn neus duwt alsof ge helemaal opnieuw 't warm water hebt uitgevonden. Als ge de verschillen wilt kennen raad ik u google aan om u te informeren. Over water gesproken, ik ga nu 'n duik nemen en wat plonzen (in m'n zwembad, 't is bloedheet hier) in m'n spiksplinternieuw, petieterig klein bikinitje, zolang dat nog wettelijk mogelijk is en zonder vrees om geattakeerd te worden door uw lievelingetjes, de aanhangers van de vredelievende, tolerante islam. 't Was me 'n genoegen om met jullie (ook en vooral Panda 😘😜 ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#612 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#613 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet andersom. Onze maatschappij maakt zich steeds meer conform op de islam. We leven in een omgekeerde wereld, revert the whole. Iedereen met volle schouders er tegen. |
|
![]() |
![]() |
#614 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch plezier gewenst.
![]() |
#615 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder probeer ik op geen enkel moment de rol van het salafisme in de veiligheidsproblemen onder het tapijt te vegen. Het is net de essentie van het veiligheidsvraagstuk. |
|
![]() |
![]() |
#616 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als "rechts" het hier moet hebben van dat handvol autochtonen dat nog gelooft in het bestaan van een opperwezen is hun einde wel zeer nabij. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 29 juli 2016 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
#617 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#618 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaan we nu ook kumbaya zingen met bloemen in het haar, rond het kampvuur ?
|
![]() |
![]() |
#619 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#620 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uitstekende uitvinding van de eerste minister die 'mens' was... Slecht een idioot snapt de strategie niet. In deze wereld is diezelfde idioot ook gekend als 'de kiezer'.