![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bedoeling van Petry is niet de moslims te extermineren "as such" maar dat dat de mensen zich kunnen verweren tegen terroristen en vrouwenverkrachters. Niet toevallig zijn dat moslims.
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eens hypocriete bomenvrijers, altijd hypocriete bomenvrijers. Een een groot aantal van uw en mijn voorouderlijke generaties met hen, en dat is noch uw noch mijn fout. Gaan we dat maar hushen nu? -Want 't probleem is ge-exporteerd...- Tot hun neven en nichten kwamen, ditmaal op uitnodiging van diezelfde boomvrijers. Resultaat: meer kloterij en ditmaal van de ietwat nog dieper gedegenereerde tak van de familie. Het smaakt wrang in de mond maar is niet te ontkennen. Ge moogt nog zoveel met de kop tegen de muur boenken als ge wilt. Noch Jahweh (Ja Wie?), noch Allake (want de zeekekas es groeiter!), noch Brian (and his bright side!), kunnen dat veranderen.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 22 augustus 2016 om 05:15. Reden: sp + verfijning |
|
![]() |
![]() |
#163 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://youtu.be/LtRXzjYp8rM |
|
![]() |
![]() |
#164 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#165 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ivm. die Afd neo-nazi's tja, als ze het zelfs zelf toegeven van nazi standpunten in te nemen en bovendien alle andere Duitse partijen er hen van betichten, tja dan kan men me moeilijk kwalijk nemen dat ik eenzelfde soort rhetoriek hanteer. https://www.youtube.com/watch?v=-O8EQFbqu-8 Citaat:
En dan mag men niet beweren dat dat nazi's zijn. Wat zijn het dan? Tolerante mensen die niemand zouden discrimineren/deporteren/doodschieten op basis van oorsprong/ras? Ik dacht het niet. Laatst gewijzigd door bembem : 22 augustus 2016 om 06:07. |
||
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijt ge misschien de enige op dit forum ? Het vb is uitschot, dat bewijzen hun aanhangers iedere dag opnieuw hier. En over ander uitschot beginnen zal daar niks aan veranderen. |
|
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() Zonder de geboortes van de oost-europeanen erbij zouden de cijfers er nog veel slechter uitzien in Duitsland.
|
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou je u niet eens laten onderzoeken? Uw ph lijkt me onrustwekkend richting 1, die van zwavelzuur, te evolueren.
|
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt "winners" en "losers". En de blanken zoals (Afd en VB e.d.); willen niet de "losers" zijn. Jij denkt ook helemaal niet in "competitieve" termen, precies. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou ook wel in "vrede" willen geloven maar daar ben ik te cynisch voor wat betreft de menselijke natuur. Veel mensen in Europa zoals de sossen en groensels geloven in het pacifisme omdat de EU 70 jaar geen oorlog kende. En wat het AFD en VB e.d. doen lijkt meer op zelfverdediging dan wat anders. Ze hebben gezien op de TV wat er gaande is in Calais; als dan niet alle alarmbellen afgaan bij u omtrent "gevaar" dan weet ik het ook niet meer.
|
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#178 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Het Franse uitschot van Marine Le Pen en het uitschot van Geert Wilders! Maken beiden kans op het presidentschap van hun respectievelijke staat? Zulke resultaten 'uitschot' noemen, is belachelijk ten uwe hoofde! Als zulks U toelaat, beter te slapen . . . U gegund, mij gelaten!
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|