Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 22 augustus 2016, 04:36   #161
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Herlees mijn vorige post please, en nu we toch bezig zijn: geen van de migrantengemeenschappen is hier de plaatselijke bevolkingen in de EU aan het extermineren. Doch wenst Frau Petry ze wel aan te pakken as such.
Alweer een leugen van jewelste.
De bedoeling van Petry is niet de moslims te extermineren "as such" maar dat dat de mensen zich kunnen verweren tegen terroristen en vrouwenverkrachters. Niet toevallig zijn dat moslims.
Oud 22 augustus 2016, 05:04   #162
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Die schijnheilige boomvrijers hebben wel Hitler klein gekregen, en ervoor helpen zorgen dat de Joden niet nog eens door een nieuwe Hitler kon worden opgepakt in Europa. Men kan de Joden moeilijk een eigen stuk grond helpen verwerven en ze daarna door Palestijnse moslims in zee laten jagen.
Iderdaad, toen ze zagen dat het tijd werd om van kamp te veranderen, vertelt de geschiedenis dan.
Eens hypocriete bomenvrijers, altijd hypocriete bomenvrijers.
Een een groot aantal van uw en mijn voorouderlijke generaties met hen, en dat is noch uw noch mijn fout.
Gaan we dat maar hushen nu? -Want 't probleem is ge-exporteerd...-
Tot hun neven en nichten kwamen, ditmaal op uitnodiging van diezelfde boomvrijers. Resultaat: meer kloterij en ditmaal van de ietwat nog dieper gedegenereerde tak van de familie.

Het smaakt wrang in de mond maar is niet te ontkennen.
Ge moogt nog zoveel met de kop tegen de muur boenken als ge wilt. Noch Jahweh (Ja Wie?), noch Allake (want de zeekekas es groeiter!), noch Brian (and his bright side!), kunnen dat veranderen.

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 22 augustus 2016 om 05:15. Reden: sp + verfijning
Jay-P. is offline  
Oud 22 augustus 2016, 05:32   #163
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De nazi's waren (en zijn) uiterst racistisch. Zijn alle Duitsers dus extreem racistisch, ik dacht het niet.

Nice try, but fail.
Wil je racisme zien, bekijk dan onderstaand filmpje even? Wordt goed op 1.45 en extreem goed op 1.43. Kijk maar ff naar echte haat en racisme dan weet je waarover je praat.
https://youtu.be/LtRXzjYp8rM
Hoomer is offline  
Oud 22 augustus 2016, 05:44   #164
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alweer een leugen van jewelste.
De bedoeling van Petry is niet de moslims te extermineren "as such" maar dat dat de mensen zich kunnen verweren tegen terroristen en vrouwenverkrachters. Niet toevallig zijn dat moslims.
Illegale immigranten ook moslims zeker?

Citaat:
Known for her fiery speeches to AfD supporters, Petry sparked an uproar earlier this year when she called for German police to be allowed to use firearms against illegal migrants.
Je kan het keren hoe je wilt maar Frau Petry heeft geen zuivere intenties.
bembem is offline  
Oud 22 augustus 2016, 05:56   #165
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
On topic please

Dat moet jij verdorie zeggen!

Vermits je zélf zegt dat je dom bent heb je misschien niet eens door dat deze draad NIET over Koolzaad gaat maar over de nazi's die back zijn. Nochtans is het JOUW draad.

Ik zou geen kritiek mogen geven op Koolzaad maar jij mag het VB wel in de nazi-hoek duwen. Waarom? Omdat een Pruis de Duitsche wapenwet zou willen versoepelen!

Je beseft toch dat ik niet met jou hoef te spotten want dat je jezelf onsterfelijk belachelijk maakt? Dat ik moeilijk anders kan dan je gelijk geven als je zélf je domheid toegeeft, de oorzaak van je domheid 'recently' op het forum gooide, én er de bewijzen voor levert?
Je mag zoveel kritiek geven op Coolsaet dat deert mij niet, ik rakelde dat op vermits je mij verweet niet al te lovend geweest te zijn over De Wever.

Ivm. die Afd neo-nazi's tja, als ze het zelfs zelf toegeven van nazi standpunten in te nemen en bovendien alle andere Duitse partijen er hen van betichten, tja dan kan men me moeilijk kwalijk nemen dat ik eenzelfde soort rhetoriek hanteer.

https://www.youtube.com/watch?v=-O8EQFbqu-8

Citaat:
German AfD "Babies Welcome" Interest-free Loan rejected as "racist" by Women of every Party.

In Germany, the current generation has shrunk by a third compared to their parents.
25% of all women remain childless.
Birth rate is 1.4 per German woman.

AfD Propose:

If a couple have 1 child, they are given an interest free loan of €10,000
If a couple have 2 children, they are given another €10,000 but only have to pay back the original €10,000.
If a couple have 3 children, they are given another €10,000. The entire debt is cancelled.

This proposal was called racist by all other parties.

It was mentioned in that video that Germany pays €3,500 per month for each unaccompanied minor refugee.
Kortom, "eigen volk eerst" net als het Vb.
En dan mag men niet beweren dat dat nazi's zijn. Wat zijn het dan? Tolerante mensen die niemand zouden discrimineren/deporteren/doodschieten op basis van oorsprong/ras? Ik dacht het niet.

Laatst gewijzigd door bembem : 22 augustus 2016 om 06:07.
bembem is offline  
Oud 22 augustus 2016, 06:08   #166
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Niemand die zo extreem van zijn tak maakt als jij, maar uitschot heb ik extreem links tuig nooit genoemd.

Zijt ge misschien de enige op dit forum ?

Het vb is uitschot, dat bewijzen hun aanhangers iedere dag opnieuw hier.
En over ander uitschot beginnen zal daar niks aan veranderen.
dpg is offline  
Oud 22 augustus 2016, 06:11   #167
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
In Germany, the current generation has shrunk by a third compared to their parents.
25% of all women remain childless.
Birth rate is 1.4 per German woman. .
Zonder de geboortes van de oost-europeanen erbij zouden de cijfers er nog veel slechter uitzien in Duitsland.
dpg is offline  
Oud 22 augustus 2016, 06:43   #168
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Zijt ge misschien de enige op dit forum ?

Het vb is uitschot, dat bewijzen hun aanhangers iedere dag opnieuw hier.
En over ander uitschot beginnen zal daar niks aan veranderen.
Zou je u niet eens laten onderzoeken? Uw ph lijkt me onrustwekkend richting 1, die van zwavelzuur, te evolueren.
Skobelev is offline  
Oud 22 augustus 2016, 06:58   #169
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je mag zoveel kritiek geven op Coolsaet dat deert mij niet, ik rakelde dat op vermits je mij verweet niet al te lovend geweest te zijn over De Wever.

Ivm. die Afd neo-nazi's tja, als ze het zelfs zelf toegeven van nazi standpunten in te nemen en bovendien alle andere Duitse partijen er hen van betichten, tja dan kan men me moeilijk kwalijk nemen dat ik eenzelfde soort rhetoriek hanteer.

Kortom, "eigen volk eerst" net als het Vb.
En dan mag men niet beweren dat dat nazi's zijn. Wat zijn het dan? Tolerante mensen die niemand zouden discrimineren/deporteren/doodschieten op basis van oorsprong/ras? Ik dacht het niet.
Het allochtonen percentage zit op 20% momenteel in België. Als het zo blijft doorgaan aan dit tempo is het over 20 jaar 40%. En over 30 jaar vormen allochtonen de meerderheid. Je snapt toch wel dat dat voor veel mensen bedreigend en ongemakkelijk overkomt? Als de allochtonen éénmaal in de meerderheid zijn? Denk jij dan niet dat ze gaan beginnen denken van; we ontdoen ons gelijk van die rotte blanken. We hebben ze niet meer nodig.

Je hebt "winners" en "losers". En de blanken zoals (Afd en VB e.d.); willen niet de "losers" zijn.

Jij denkt ook helemaal niet in "competitieve" termen, precies.
TV-verslaafde is offline  
Oud 22 augustus 2016, 07:04   #170
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Het allochtonen percentage zit op 20% momenteel in België. Als het zo blijft doorgaan aan dit tempo is het over 20 jaar 40%. En over 30 jaar vormen allochtonen de meerderheid. Je snapt toch wel dat dat voor veel mensen bedreigend en ongemakkelijk overkomt? Als de allochtonen éénmaal in de meerderheid zijn? Denk jij dan niet dat ze gaan beginnen denken van; we ontdoen ons gelijk van die rotte blanken. We hebben ze niet meer nodig.

Je hebt "winners" en "losers". En de blanken zoals (Afd en VB e.d.); willen niet de "losers" zijn.

Jij denkt ook helemaal niet in "competitieve" termen, precies.
Dat zei Hitler dus ook van de Joden.
bembem is offline  
Oud 22 augustus 2016, 07:07   #171
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bron?
Skobelev is offline  
Oud 22 augustus 2016, 07:10   #172
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Bron?
De geschiedenis.
bembem is offline  
Oud 22 augustus 2016, 07:16   #173
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hitler zei heel andere zaken over de Joden. En veroveraars zijn van alle tijden.

Ben jij eigenlijk een pacifist of hoe zit dat?
TV-verslaafde is offline  
Oud 22 augustus 2016, 07:21   #174
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hitler zei heel andere zaken over de Joden. En veroveraars zijn van alle tijden.

Ben jij eigenlijk een pacifist of hoe zit dat?
De intentie was dezelfde.

Ik ben vooral tegen wapendracht in het wilde weg.
bembem is offline  
Oud 22 augustus 2016, 07:26   #175
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
http://www.reuters.com/article/us-eu...-idUSKCN10V0A5

De autochtone wilden aan het woord. Men is goed bezig. (sarcasm)
Dit is dus één van de redenen dat ik dat Vb & co absoluut niet aan de macht wens. Zij zullen imo.
Citaat:
de boel enkel nog maar verergeren
. Sauvages contre sauvages, no thanks. De aanslagen dienen door de Staatsveiligheid en bevoegde instanties aangepakt te worden, niet door dergelijke geïnspireerde hate-speech die ijvert om het recht in eigen handen te nemen.

Besides, indien men aangevallen wordt, niets belet van terug te slaan uit self-defense. Daarvoor hoeft men geen extreem-rechtse backing up. Dat is simpele rechtsleer. Deze Frau Petry is vooral uit op het wegwerken van 'vreemdelingen' cf. de quote in rood die haar ware agenda blootlegt.

Nazi thought wants to be back zij het met een andere techniek: nu zijn het de vluchtelingen die zogezegd uit zijn om de plaatselijke bevolking iets aan te doen. Tja, altijd de andere zeker, het zit als het ware ingebakken in een bepaald soort dna, of ben ik mis...

In ieder geval hoop ik dat de Duitse bevolking inziet dat met dit mens aan het roer er zeker geen betere tijden zullen volgen. Zij wilt vreemdelingen massaal buiten maar vergeet dat een economie niet kan thriven op dergelijk isolationisme. Migranten en volksverhuizingen zullen steeds nodig zijn. learn to live with it shall i say just like in the USA.
ik denk dat niet , integendeel , we zijn hier geen Arabische grond , vandaar,
de vuile muilekoek is offline  
Oud 22 augustus 2016, 07:29   #176
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De intentie was dezelfde.

Ik ben vooral tegen wapendracht in het wilde weg.
Ik zou ook wel in "vrede" willen geloven maar daar ben ik te cynisch voor wat betreft de menselijke natuur. Veel mensen in Europa zoals de sossen en groensels geloven in het pacifisme omdat de EU 70 jaar geen oorlog kende. En wat het AFD en VB e.d. doen lijkt meer op zelfverdediging dan wat anders. Ze hebben gezien op de TV wat er gaande is in Calais; als dan niet alle alarmbellen afgaan bij u omtrent "gevaar" dan weet ik het ook niet meer.
TV-verslaafde is offline  
Oud 22 augustus 2016, 07:40   #177
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zou ook wel in "vrede" willen geloven maar daar ben ik te cynisch voor wat betreft de menselijke natuur. Veel mensen in Europa zoals de sossen en groensels geloven in het pacifisme omdat de EU 70 jaar geen oorlog kende. En wat het AFD en VB e.d. doen lijkt meer op zelfverdediging dan wat anders. Ze hebben gezien op de TV wat er gaande is in Calais; als dan niet alle alarmbellen afgaan bij u omtrent "gevaar" dan weet ik het ook niet meer.
Complexe materie dient imo. niet door dergelijke pitbull partijen opgelost te worden die bovendien uit zijn op burgeroorlog. Die migranten wensen enkel een beter leven. Wie dat niet inziet, tja die moet maar in het cordon.
bembem is offline  
Oud 22 augustus 2016, 07:49   #178
LETSPANIC
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Deze Duitse uitschot-partij haalt net zoals het vlaamse uitschot ongeveer 5% van de landelijke stemmen, allez om eerlijk te zijn 5,1% , de piratenpartij 3,3% en de Linke communisten 6%.

Al die euforie is dus zoals steeds niet meer dan wat intellectuele zelfbevrediging en de daarbijhorende symptomen.
Om er maar twee te noemen, die het in 'Eur' goed runnen:

Het Franse uitschot van Marine Le Pen en het uitschot van Geert Wilders!

Maken beiden kans op het presidentschap van hun respectievelijke staat?

Zulke resultaten 'uitschot' noemen, is belachelijk ten uwe hoofde!

Als zulks U toelaat, beter te slapen . . . U gegund, mij gelaten!

De waarheid, niets dan mijn waarheid:
..............................Zo helpe mij God.
LETSPANIC is offline  
Oud 22 augustus 2016, 07:54   #179
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LETSPANIC Bekijk bericht
Om er maar twee te noemen, die het in 'Eur' goed runnen:

Het Franse uitschot van Marine Le Pen en het uitschot van Geert Wilders!

Maken beiden kans op het presidentschap van hun respectievelijke staat?

Zulke resultaten 'uitschot' noemen, is belachelijk ten uwe hoofde!

Als zulks U toelaat, beter te slapen . . . U gegund, mij gelaten!
Is Nederland geen koninkrijk?
bembem is offline  
Oud 22 augustus 2016, 07:55   #180
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Zou je u niet eens laten onderzoeken? Uw ph lijkt me onrustwekkend richting 1, die van zwavelzuur, te evolueren.
Wat gij vind is net net zoals wat het vb-uitschot vind van geen tel.
dpg is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be