![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want dat komt uit zijn koker., niet de mijne. Ik kan me dat permitteren en meer ook, geen nood Ik heb just alweer twee jurkjes gekocht, 'n armband en ben nog niet uit'gewinkeld' Strakskes.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 23 augustus 2016 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
LOL X3 ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 23 augustus 2016 om 18:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. Dat valt onder "vluchten".
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Armband* dus.
En ik heb cash moeten betalen, vorige week is m'n portemonnee gepikt, ik denk niet dat dat VB uitschot gedaan heeft. Internetshopping heb ik vannacht gedaan. Ik consu'meer'.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Panda heeft just gezegd dat gij sausiessenvolk zijt.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 23 augustus 2016 om 18:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om te vermijden dat het VB "de democratie" aan banden legt hoeven de "democratische" partijen maar het bindend referendum in de grondwet te laten inschrijven.
Jammer genoeg zal dat nooit gebeuren daar het VB de enige partij is die van het bindend referendum een punt maakt. Je weet toch wat er met de programmapunten en voorstellen van het VB gebeurt?
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() is dat nodig van een heel lang bericht te quoten, op een tablet of gsm is dat nogal lastig hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch in verband met de begeleide terugkeer van ongewenste vreemdelingen?
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men zou het niet zeggen als je het openingspostje van Pandareus ziet.
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#178 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Als de tekst die u quote nadat u beweert dat de tekst is verdwenen van het net, klopt, dan stel ik vast dat
- het omgekeerde vandaag is gebeurd. Nl massale en vrijwillige deportatie van niet-Europese burgers naar Europa. - Europa met name België toont zich uitzonderlijk solidair - de verkleuring gaat in sneltempo in elke Vlaamse stad, dorp of zelfs gehuchten - vreemdelingen worden zelfs al bevoorrechte burgers behandeld Conclusie: geen paniek, ze komen massaal naar hier met als doelstelling hier voor altijd te blijven, de regels te bepalen en ons land te bevolken. Of dat goed is voor 1 van de partijen met name land van herkomst of ontvangend land, is andere koek. Maar dat is u denk ik geen zorg, niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bad Atilla die een pandareusje deed.
![]() |
![]() |
#180 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Heb je cijfers of bronnen om je mening te ondersteunen? bijvoorbeeld "ik wil dat er in elk land minimum zoveel procent vreemdelingen zijn omdat dit tot moeilijkheden in de communicatie leidt ..." Of omdat ik de samenleving enkel uit autochtonen inferieur vindt? |
|
![]() |
![]() |