![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Neen ik betaal tegen de 600 euro huur en tegen de 100 euro aan telefonie en internet.
Een sociale woning is dus meer dan gewenst, maar de jihadisten worden voorgestoken op mij. Iemand zei me al vlakaf: "ik zou er niet op hopen." |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zijn bedrijven vrij om in hun vacatures enkel mannen of enkel vrouwen te willen aanwerven?
Laatst gewijzigd door kwantum : 7 september 2016 om 09:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Vrijheid? Tenzij het dus ingeperkt wordt door een of andere debiele wet?
Zomaar een tussendoortje. Ik moet plots hard lachen omdat ik denk aan aan die supersos Lieven Verstraete die op Canvas tijdens een interview met Gert Verhulst liet doordringen dat het hoog tijd is om een moslima in K3 op te nemen. Wat een arrogante pretentie, zeg! Als dat geen multicul door uw strot drukken is weet ik het niet. Politiek correct '(wat eigenlijk alles behalve politiek correct is, maar zover zijn de sossen nog niet) moet en zal multicul door onze maag drukken. Willen of niet. Dat noemen ze dus 'vrij zijn'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sociale woningmaatschappijen werken met wachtlijsten in de tijd, daarom is een sociaal verhuurkantoor imo. beter, die geven voorrang naargelang een puntensysteem, zo kan je huursubsidie krijgen, je kan dat ook rechtsreeks aan de eigenaar vragen of hij dat ziet zitten (dan heb je het meteen).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik collecteer mijn geld wel als ik start passeer en ze mogen hun monopoly spel houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik en anderen het verband tussen cultuurrelativisme en religie zien, maar U niet, wie ontbreekt het dan aan inzicht? Uw rijk eindigen en mijn rijk kome. Heil Lucifer! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() U begrijpt het niet. Eigenlijk was het een onbeschofte vraag van Lieve Verstraete die door die vraag te stellen Verhulst proberen af te schilderen als een rechtse zak was. VRT joernalisten gebruiken die methode wel meer. Verstraete moet bij de publieke omroep neutraal blijven, en niet met mijn belastingsgeld linkse sympathieën op de VRT promoten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |