![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moest er brand uitbreken mag vrouwlief en baby doodbranden natuurlijk. Want wij respecteren alle culturen op deze wereld, behalve die van onszelf. Zoiets stamp je dus buiten zonder pardon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alsof er hier iemand ook maar één seconde zou geloven dat je werkelijk iets inzit met die mensen, uw verhaaltje over het individu met zijn unieke problemen neigt immers veel te veel naar narcisme om nog geloofwaardig te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deporteren die handel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Dat is niet waar, mijn liefde wordt nog bedeeld aan een klein groepje mensen.
Ook alles wat ik nu doe is uit de liefde voor Europa en mijn geliefden. Men is bezig aan een invasie en geen migratie DPG. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Vraag aan Geert Hoste of je in zijn voorprogramma mag optreden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We moeten deze mensen niet onderhouden, maar inzetten op eigen mensen. Inzetten op onze eigen zorgsector, onze eigen pensioenen, onze eigen infrastructuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Europa dient ook op straat te komen. Wanneer miljoenen zielen het vertrek van de EU vraagt, wat gaan ze doen? Ons neermaaien met het leger?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Graaiende politici zijn tot alles in staat om hun profitariaat te behouden.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Wanneer het hele Westen opstaat kunnen zij toch niet anders doen dan opzij gaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je vergeet dat je aan het hangmatten bent en uw enige inzet is zever te verkopen omdat ge uw trog niet wilt delen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Pardon zever verkopen? Ik deel dat hier gratis uit gij ondankbare.
Ik wil mijn trog echt wel delen. Maar gepast! Men had van in het begin moeten luisteren naar mij en grenskampen moeten bouwen. Maar langs de democratie heen stond hier opeens Erdogan aan de vorst zijn deuren. We gaven hem geld om vluchtelingen op te vangen maar vangen er tegelijk een beperkt aantal op. Kijk waartoe dit allemaal geleden heeft. Iedere bewuste Europeaan weet welke overlast en nefaste desastreuze gevolgen dit met zich meebracht. Wel ik wil deze mensen nog altijd helpen, maar is helpen gelijk aan integreren? Waarom melden zij zich niet aan in het eerste veilige land als zij werkelijk op de vlucht van oorlog zijn? Waarom smeten velen stenen en bedreigen ze ons? Roepen ze onze genocide uit en belagen Westerse vrouwen. Ik denk dat het U eens moet dagen DPG dat ik voor veel meer dan eigen belang op kom. Ik heb het allemaal van de eerste rij meegemaakt vanuit meerdere perspectieven. Ik raad U aan eens te sleutelen aan je eigen tunnelvisie voor je mij stigmatiseert met veralgemenende one liners die telkens op hetzelfde uitdraaien. Zoek de diepgang eens in uw leven ooh gij eenzame ziel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inderdaad alleen maar zever verkopen gaat u goed af werken en een bijdrage leveren zullen de anderen wel doen voor u. Laatst gewijzigd door dpg : 14 september 2016 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() omdat de nva wil dat er (nog meer) gesnoeid word in de zorgsector.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 14 september 2016 om 19:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben te bewust geworden. 't Leven kan één echt bij de kraag pakken en onder de grond stampen. Maar kijk, ik sta hier, opgerezen vanuit de oppervlakte like Jesus Christ himself en wijs nu eens een vette vinger terug, niet de wijsvinger. Ik heb bereikt wat weinigen mij nadoen. Van niets tot iets. In de rioolput gestampt en eruit geklauterd. Jordy niet voorgegaan, als het van mijn systeem afhing dan weer wel. Ik ben nog nooit zo bureaucratisch afgehandeld geweest als fucking NVA'ers en de NVA haar kracht van verandering zelf. Ik pas daar vriendelijk voor. Zij schuiven onze eigen mensen achteruit en negeren onze zorgsector. |
|
![]() |
![]() |