![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#541 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Goed mogelijk dat u voorstander bent van stalinistisch geleide organisaties. Eigenlijk verwondert mij dat niet.
|
|
|
|
|
|
#542 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#543 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom zou men partijen horen op te doeken als er soms eens een andere stem weerklinkt? Partijen staan voor u gelijk met verenigingen die met ijzeren hand worden geleid en geen enkele kritische stem buiten de muren van de organisatie kunnen tolereren?
|
|
|
|
|
|
#544 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#545 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#546 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als politici met de pers praten, betekent dat niet zelden dat het intern al volledig vast zit.
|
|
|
|
|
|
#547 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar de indruk bestaat dat het De Wever zelf is geweest die in L'Echo de overeengekomen strategie heeft verlaten. Al is dat een inschatting die ik noodgedwongen van buitenaf maak uiteraard. |
|
|
|
|
|
|
#548 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Er bestaan verschillende soorten denk ik, en lafheid hoeft ook niet steeds aan een of ander macho gedrag gelinkt worden :/. Veel is uiteindelijk relatief, maar misschien niet alles.
|
|
|
|
#549 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jammer genoeg voor jou luidt de titel van deze draad: Vuye en Wouters ontmaskeren BDW: N-VA = Belgicistische systeempartij Daar staat het woord: "dissident" niet in. Wel "de ontmaskering van De Wever" en "Belgicistische systeempartij". Dat N-VA-ers zich daar op dit moment NIET druk over maken is zorgwekkend. Terloops... Dit was de vraag die jij mij stelde, en waarop ik antwoord gaf: Citaat:
|
|
|
|
#550 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor het overige vrees ik dat je mijn punt niet goed hebt begrepen. Nergens spreek ik over macht buiten de partij zelf.
|
|
|
|
#551 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ooit trouwens gehoord over Godsvrede, een belangrijke waarde in de Vlaamse Beweging? Ook hier wordt duidelijk dat de N-VA onze Vlaamsgezinde erfenis niet doorleeft. |
|
|
|
|
|
|
#552 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Indien je je voorzitter al een ultimatum wil stellen, doe je dat intern en niet in de pers. Men dreigt er niet onrechtstreeks mee via het medium De Morgen.
|
|
|
|
|
|
#553 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wel, ik ben Vlaamsgezind en daarom oordeel ik over dergelijk gedrag bij een partij die blijkbaar alle idealen aan het verloochenen is die ze vroeger als de belangrijkste bovenaan plaatste.
|
|
|
|
|
|
#554 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vergelijk het met een bedrijf. Als een bestuurder een probleem heeft, dient hij dit intern aan te kaarten en te proberen tot een overeenstemming te komen. Men gaat niet naar de pers stappen met het dreigement 'als x nu niet z doet, stap ik er uit'. |
|
|
|
|
|
|
#555 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Door zijn stroeve houding heeft De Wever het imago van zijn partij nu zwaar beschadigd, en dat had hij makkelijk kunnen vermijden.
|
|
|
|
#556 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een politicus heeft ook recht op vrije meningsuiting. Als een bepaalde voorzitter niet kan omgaan met kritiek, zegt dat eerder iets over die man dan de inhoud en draagwijdte van die kritiek.
|
|
|
|
|
|
#557 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Shut up, Bernard!
|
|
|
#558 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Daar komt het op neer Jan, of ze der werkelijk voorstander van zijn is een andere vraag but who cares op de duur weet ge wel.
|
|
|
|
#559 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als men via de pers een ultimatum oplegt, dan zegt men eigenlijk dat men niet meer constructief, via het team tot een oplossing wil komen. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 21 september 2016 om 12:54. |
|
|
|
|
|
|
#560 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uw redenering klopt niet. Je graaft geen diepe sloot en bouwt geen enorme muren rond een stad als je ervan overtuigd bent dat er geen enkel gevaar is. |
|
|
|
|