![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zal verder moeten met hetgeen je nu, op dit moment, hebt en bent. Wat jij nodig hebt zit al in je, maar je verstopt 't, je verdringt 't, je wil jezelf niet zijn, je denkt dat iedereen je afwijst als je jezelf toont hoe je bent. Aleen jij kan jezelf helpen, met wat hulp van mensen die om je geven, praat met je lief, over alles. Die sekte geeft niet om jou, daar zal je niet vinden waarnaar je op zoek bent, wel integendeel.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Banneling
|
![]() Als ik dat niet had gedaan via een schietgebedje had ik die man ook lopen gestuurd hoor, net als jullie . Maar wat moest ik doen nadat ik er zelf naar vroeg?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze hoeven niet eens om mij te geven, ze moeten mij gewoon de weg wijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De weg waarheen?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#467 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo is dat,en elke keer moet je wederom opstaan en de rug rechten om er weer tegenin te gaan,tenzij je Peche heet natuurlijk,dan laat je gelijk je oren hangen en de maatschappij gaan verwijten dat je dank zij hun tegen de lamp gelopen bent...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Banneling
|
![]() Heeft er niets mee te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die kan je zelf niet vinden?
Je hebt daar 'n stelletje vreemde snuiters voor nodig om je die weg te wijzen/tonen?
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ,ja,het pleit niet in uw voordeel he.... Nu ,ja,het is uw leven,niet het mijne daar daarmee gehypotikeerd wordt,gelukkig maar zullen we maar zeggen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk wel.
't Leven is voor iedereen vallen en telkens weer terug opstaan. Anderen kunnen proberen je 'n ruggesteuntje te geven, maar 't feitelijke opstaan & verdergaan moet je toch zelf doen. Kan je dat niet - of beter; wil je dat niet - blijf dan ook maar meteen liggen. Die rare snuiters van jehova's gaan je daar niet bij helpen hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
JG verwerpen het systeem en gaan niet eens stemmen. Het systeem verwerpt mij en begeleide mij naar de goot dus wij hebben elkaar perfect gevonden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |