![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Reclame maken voor nieuwe borstels van de Lidl.
|
|
|
#82 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
A) kortere zinnen maken B) wat meer gebruik maken van leestekens. Dank u |
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als hij Dewinter kan muilkorven, zou hij wel eens de Trump- en Brexit-kiezers in Vlaanderen kunnen verleiden. De racisten heeft hij sowieso in zijn zak, daarvoor heeft hij geen Dewinter nodig, integendeel. Maar de kiezers die nu op de traditionele partijen (incl N-VA dus) stemmen en het allemaal beu zijn, Europa van alles de schuld geven, de Islam niet vertrouwen,... maar wat afgeschrikt worden door het ranzige van het VB vroeger, zouden wel eens kunnen overstappen naar het VB. Ik denk dat de traditionele partijen op dit moment de grootste supporters zijn van Dewinter...
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Langs de andere kant zijn de babyboomers (jouw en mijn generatie) ook niet vrij te pleiten van een aantal miskleunen.
|
|
|
|
#85 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Aahh bon...
|
|
|
#89 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Miskleunen zoals ?? |
||
|
|
|
|
|
#90 |
|
Banneling
|
zielig arm die uitleg ...
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hillary, BHL, Boer Geois, de Schoof, de Panda, Walen Vlamingen, Parijzenaars, ...
|
|
|
#93 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
dat is iets anders natuurlijk. Dewinter heeft zijn kans verkeken en kan nog maar 1 ding doen: luid roepen en schelden.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Respect en dankbaarheid betonen blijft niet duren. Ondergeschikte medewerkers moeten gewaardeerd worden en vooral moeten ze de indruk hebben dat ze niet zomaar opzij worden geschoven. Je hebt een partijbestuur en dat bestuur heeft een taak. Ofwel schaf je het bestuur af ofwel erken en waardeer je het advies ervan. Dat is zelfs mijn visie niet. Mijn visie is gebaseerd op ondervinding. Een bestuur waarvan ik ooit deel uitmaakte is gewoon uitgekleed geworden omdat drier diploma's met een dikke nek; natuurlijk gesteund door het onwetende kiespubliek omwille van die dikke nek en diploma; beslissingen begonnen te nemen zonder het bestuur nog te raadplegen. En dan kom je tot heel vervelende toestanden. Zo werd er één debat-avond ingericht waarop de partijen hun visie konden brengen over de toekomst en hun programma. En wat gebeurde? Buiten de partijraad om werd een lafaard overloper aangesteld. Maar....op de debatavond zelf was hij er niet. En dan moet iemand anders onvoorbereid de lege stoel innemen. En de uitleg achteraf van de afwezige lafaard? Hier komt het. "Ik heb het beleid zelf zes jaar meegemaakt. Ik kan daar dus niks gaan vertellen over het negatieve eigen aan het vorige bestuur." Akkoord! Maar dat had hij vroeger moeten weten. Achteraf is volop gebleken waarom hij er niet was. Hij papte gewoon aan met nog een andere partij. Desondanks hebben die diploma's wel gezorgd dat zijn zoon een betrekking kreeg als bediende aan de gemeente. Dat de partij mede ontploft is met haar bestuur moet dus geen verwondering wekken. Dat is dus mijn opgedane bevindingen in de politiek. Maar.....de jeugd en vooral de hogere diploma's weten dat allemaal wel. En vooral de kiezer ook. Die stelt geen verdere eisen dan diploma's. Hij heeft ook niks anders. Politiek volgen ze alleen op de stemdag. Ze stemmen uitsluitend voor "de goei". Logisch besturen zonder zakken vullen weerhoud hun aandacht niet. Uitgezonderd een paar uitzonderingen die uiteindelijk doorgaan voor zonderlingen omdat niet kan aangetoond worden dat hun politieke interesse voordeel zou opleveren. Zover heeft de kiezer het dus gebracht. En dan maar zagen dat de politiekers hun niet waarderen. Foei! Laatst gewijzigd door werkman : 21 november 2016 om 10:56. |
|
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Europees Commissaris
|
Er zal wel minder gelachen worden in de toekomst. De kiezer zal krijgen waar hij om vraagt. Ofwel zal hij zijn verantwoordelijkheid moeten nemen. Heden is hij al zover dat hij begint in te zien dat hijzelf dezen verkozen heeft die hem heden in t' zak zitten. Dat is al een begin. Nu is het nog zoeken naar een uitweg. Momenteel nog een ondoenbare opgave. Ofwel erkennen we in dit land dat het volk boven zijn stand heeft geleefd ofwel moeten we toegeven dat de politiek ons geld over de balk gooit. De toekomst zal pijnlijk worden. Geen van beide groepen wil erkennen dat de fout bij hen ligt. De tijd dat er peperkoeken huisjes kunnen worden afgebroken en opgegeten is door. Momenteel verdienen de slopers nog dik hun boterham. Weet er soms nog iemand wat kan verkocht worden voor de sloop? Van een paar dakpannen kan men wel een paar decennia rentenieren. |
|
|
|
|
|
#98 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#99 |
|
Banneling
|
Geboren vanaf 1980 heeft gewoon het verstand niet meer om nog op een gezonde geestelijke manier om te gaan met mensen in de maatschappij, lijken op digitale robots zonder emotie , begrip prop nul op alle fronten en in alle zaken , egoïsten en geen veerkracht . Dat in alle bedrijven en instellingen. Zelfondervinding; gewoon dikke APEN.
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 21 november 2016 om 12:21. |
|
|
|
|
|
#100 |
|
Banneling
|
Niet méér instaat om nog iets op te lossen ..probeer maar ergens iemand aan de lijn te krijgen als je factuur mis opgesteld is door hen !! .. (Electrabel is topper op dat punt) hun fout kan je niet eens betwisten ,mensen bestaan niet meer alleen machines...en druktoetsen en koele kikkers.
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 21 november 2016 om 12:25. |
|
|
|