![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1341 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Vroeger was hij (als voorzitter van de Union Belge) ook actief op dit forum. Hij was ongewild de forumclown. Man, wat hebben we hier toen afgelachen! Hij kreeg toen de bijnaam "Opperbubbel". Ik weet nog toen Marc Wilmots (ja, die voetbaltrainer) ooit senator was voor de MR. Hij verveelde zich daar, maar de MR had toen geen vervangers meer over (te veel vedetten op de kieslijst gezet die niet geïnteresseerd waren in een politiek ambt). Hij wilde toen gewoon wegblijven en bood aan dat zijn senaatswedde naar een goed doel mocht gaan. De BUB bombardeerde hem toen tot "erelid" en Het Laatste Nieuws heeft dat echt gepubliceerd. De volgende dag mochten ze een rechtzetting publiceren. Marc Wilmots viel nl. van zijn stoel toen hij de krant las. Hij zei toen dat de BUB hem nooit had gecontacteerd en hem gewoon wilde gebruiken. Reactie van Hans Van De Cauter: "We hadden zijn telefoonnummer niet, maar je moet toch eens een risico nemen..." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1342 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1343 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nu ben ik in Berchem en kan zeker niet een antwoord geven als iemand mij een titel en pagina/woord geeft ,ik zit thuis en niet in de bibliotheek. Dus was enkel bedoeld om onomstotelijk te bewijzen dat ik in de bibliotheek zat. Ik zit enorm verveelt met het feit dat ik tot eind januari de bib niet in kan dan voor 17.00 uur ,kan ik op het gerechtshof in de bib daar of is dat alleen voor rehters en advocaten ,alhoewel met mijn alure iedereen denkt dat ik een advocaat ben daar.(als ik ergens binnen kom heeft iedereen mij gezien met mijn Armani maatpakken)
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 2 december 2016 om 03:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1344 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zij zijn allen schuldig bevonden aan 'eenvoudig schuldig verklaring' ;ik kan niet op die blz vernoemd worden want ik was nooit de vereffenaar van een maatschappij ,ik heb slechts 2 vereffeningen zelf gedaan en die zijn niet vervolgd. We komen op dit 3e punt terug omdat ik in mijn veroordeling aanzien wordt als de achterman van deze vereffenaars en aldus krijg ik alles wat zij gedaan hebben op mijn strafblad !! terwijl 80 procent van hen conculegas waren die op zichzelf begonnen waren. Dus antwoord eerst op de 1e inbreuk ,kan ik herziening krijgen van mijn proces op grond van CASS 14 JANUARI 2005. En dan begin ik over het 2e punt EXORBITANTE FEES waarna ik zaL antwoorden op de fouten in vereffening en veroordeling als achterman. Op de 2e en 3e inbreuk heb ik uitvoerig geargumenteerd in mijn besluiten en men heeft op geen enkele wijze daarop geantwoord !! maar eerst punt 1 afwerken,omzeilen van faillissement wet strafbaar of niet op datum van13 april 2005 ???
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 2 december 2016 om 03:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1345 |
Minister
|
![]() ACHTERMAN
VB inbreuk van een vereffenaar / Een van de aangestelde vereffenaars maakt alle bankrekeningen leeg en vertrekt er mee naar zonnige oorden,niet Tenerife ,het vonnis zegt 13.000.000 BFR ik weet dat het veel meer is . Waarom komt dat mee op mijn strafblad als achterman ? er wordt zelfs niet op gemotiveerd waarom ik mee schuldig zou zijn ,er word gewoon beslist dat ik schuldig ben aan al de fouten van ALLE vereffenaars als achterman ?? Moest men dan niet bewijzen dat ik het advies zou gegeven hebben om al de rekeningen te plunderen en te vertrekken ? Maar we komen hier op terug als we het over de 3e inbreuk hebben CASE BY CASE anders kan niemand volgen
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 2 december 2016 om 04:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1346 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1347 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1348 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Al de curators ie vroeger achter mij hebben gejaagd waren niet mijn beste vrienden maar ze hadden wel een ontzaglijk respect hoe ik mij verdedigde (9jaar)
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 2 december 2016 om 09:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een goede raad: neem een advocaat, aan hem kan je alles geven, en hij zal u wel helpen als je dat nodig hebt (dus: niet).
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 2 december 2016 om 10:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1350 |
Minister
|
![]() OMZEILEN VAN FAILLISEMENTS RECHT
Er werd niet geantwoord op deze argumentatie die in mijn verdediging stond. De Rechtbank van eerste aanleg van Leuven volgt dus de stelling van concluant dat een sterfhuisconstructie via vereffening nooit het omzeilen van de faillissementswetgeving kan zijn juist omdat een vennootschap in vereffening steeds kan failliet verklaard worden Cass 17 juni 1994. Dit vonnis staat dus in schil contrast met de uitspraak van het hof van beroep te Antwerpen welke stelde dat een sterfhuisconstructie strafbaar was omdat een wet van Openbare orde werd omzeild (Intellectuele Valsheid) 9 April 2003 Negende Correctionele Kamer van het Hof van Beroep te Antwerpen OM DEZE REDEN BEHAGE HET DE rechtbank De gordiaanse knoop door te hakken door: Expliciet te vermelden in haar vonnis of de rechtbank van oordeel is dat een sterfhuisconstructie altijd strafbaar is omdat de openbare orde wordt omzeild (in navolging van Antwerpen 9 april 2003 ) of enkel strafbaar is als de uitvoering van de sterfhuisconstructie een duidelijke aanwijsbare fout bevat.(in navolging van de ganse rechtspraak tot 9 April 2003) Antwerpen, 2 maart 2005 het vonnis gaf nergens antwoord op dit twistpunt ,stond nochtans in het beschikkend gedeelte van mijn besluiten en dat is volgens mij inbreuk tegen de grondwet .
![]() |
#1351 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En kan je nu eens eindelijk je mening geven over het omzeilen van de faillissements wet inplaats van hier te staan spammen en zwammen,ik probeer het ten minste op niveau te houden. Dit was een zeer belangrijk twistpunt ,ik zeg was want na Cass 14 januari 2005 stelt zich die vraag niet meer ,men mag de faillissements wet omzeilen zie vb W.C.O.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 2 december 2016 om 10:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1352 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ten tweede, op niveau met jou praten is onmogelijk Ten derde, het is hier een politiek forum, geen juridische Ten vierde, zonder de volledige beslissing kan niemand verder Ten vijfde, zelfs uw vragen tonen aan dat je er niks van begrijpt, er kan dan eigenlijk ook niet op geantwoord worden Ten zesde, gezien uw manipulatief gedrag met de beschikbare info, zal elk antwoord van ons nutteloos zijn en ons verder weg drijven van de kern van de zaak Ten zevende, vooral omdat jij gewoon probeert 'gelijk' te krijgen om uw eigen ego te strelen (laat Vive dat maar doen, zou ik zeggen) Ten achtste is er geen ten achtste, zeven zondes zijn al genoeg.
![]() |
![]() |
#1353 | |
Minister
|
![]() Citaat:
jullie hebben zo hard op mijn kap gezeten dat ik wel alle vragenen opmerkingen heb gehad die er zouden kunnen komen tijdens mijn voordrachten ,want in tegenstelling met Dyzo waar iedereen in de zaal moet zwijgen en er geen rechtstreeks debat is ,Eindigen mijn voordrachten altijd in een open niet voorbereide vragen ronde ,die gewoonlijk 2 a 3 uren duurt en waar ik constant moet in verdediging gaan. Wel mijn voorbereiding op dez aanvallen zijn de forums ,in 6 maanden heb ik wel alle vragen gehad die er ooit kunnen komen op zijn seminars. Hij die vergeet zich voor te bereiden ,bereidt zich voor om vergeten te worden.
![]() |
![]() |
#1354 | |
Minister
|
![]() Citaat:
jullie hebben zo hard op mijn kap gezeten dat ik wel alle vragen en opmerkingen heb gehad die er zouden kunnen komen tijdens mijn voordrachten ,want in tegenstelling met Dyzo waar iedereen in de zaal moet zwijgen en er geen rechtstreeks debat is ,Eindigen mijn voordrachten altijd in een open niet voorbereide vragen ronde ,die gewoonlijk 2 a 3 uren duurt en waar ik constant moet in verdediging gaan. Wel mijn voorbereiding op deze aanvallen zijn de forums ,in 6 maanden heb ik wel alle vragen gehad die er ooit kunnen komen op mijn seminars. Hij die vergeet zich voor te bereiden ,bereidt zich voor om vergeten te worden.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 2 december 2016 om 12:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1355 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het is om uw kansen op het lukken van een 'beroep' te berekenen, heb je reeds het antwoord gekregen: nihil. Citaat:
![]()
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 2 december 2016 om 14:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1356 |
Minister
|
![]() ok spam dan maar door ,mijn website is wel aan het tikken en staat nu al op blz 4 en er zijn 2 aanvragen binnengekomen.
![]() |
#1357 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://www.google.bg/trends/explore...fhuisconsulent Het antwoord was: Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier, nog eentje!
![]() |
![]() |
#1359 | |
Minister
|
![]() Citaat:
hierbij de website aangepast voor de mail van dinsdag as we mailen elke dinsdag met 15.000 om geen spam aan ons broek te hebben. Zie maar eens waarom ik forum ,gebruik het als links op website http://sterfhuisconsulent.be/index.html
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 2 december 2016 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1360 |
Minister
|
![]() en waar zit patrice met repliek op omzeilen faillissements wet
ik zou graag aan het volgende beginnen EXORBITANT GELDGEWIN zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer intressant en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel geld
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 2 december 2016 om 17:48. |
![]() |
![]() |