![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k vind dat rollertje, wat omhoog of omlaag duwen om het volume hoger of lager te zetten, aan mijn stuurwiel, best wel handig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() pfft, ik rij nu al 9 maand met dien auto, en ik zet nog altijd mijn cruise control sneller terwijl ik eigenlijk mijn muziek harder wil, en omgekeerd. ... oud worden zeker ? :s
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een rekkertje rond uw rechterpols en dat is dan, om te onthouden, rechts. Rechts is CC (bij mijn patattenbak) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() ik ken L en R wel uiteen, ik onthou alleen niet wat waar staat ... zijn ook dingen waar je ni bij nadenkt en op automaat doet hé ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's een eindversterker.
Het volume wordt geregeld in de voorversterker
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Deze week nieuwe luidsprekers, versterker en subwoofer in de wagen...
De standaardvoorzieningen zijn echt om te huilen tegenwoordig, ook mijn vrouw haar nieuwe wagen heeft een bedroevend geluidssysteem.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet eens op die VU meters in het oog houden hoe luid 10 watt muziek al klinkt op een goed systeem.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bouwjaar 1986 of zo. Destijds kon ik me dit niet veroorloven. Combo bijna 100.000 BFR. Nu alweer jaren geleden tweedehands gekocht en liefdevol laten reviseren. Zolang het reparabel is gaat die niet meer weg. |
|
![]() |
![]() |