![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Banneling
|
Citaat:
9 United States 57,045.46 GDP per capita. Zeventigste in gelijkheid van verdeling. Van ultra libertarische constipatie uiteraard. |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Heeft er al iemand uw boodschap ter harte genomen? |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Banneling
|
Wat een grote boodschap (no offense meant). Eerder een loos en voos kreetje.
|
|
|
|
|
|
#106 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Populisten zijn volksverlakkers.... Laatst gewijzigd door eno2 : 17 december 2016 om 11:42. |
||
|
|
|
|
|
#107 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Banneling
|
Ultralibertariërs houden zich heel dicht op bij wat ik noem "Het echte probleem van alles":
Met probleem bedoel ik: menselijke problemen. Het echte probleem van alles is de mate waarin humaniteit ontbreekt. Je kan daar alle menselijke problemen op afwegen. Bij de UL's ontbreekt veel humaniteit. Laatst gewijzigd door eno2 : 17 december 2016 om 12:00. |
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Er bestaan een optimaal punt en wij liggen m.i. links van dit punt en de VS ligt er rechts van. |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Banneling
|
Volgens mij is de NVA er de volgende verkiezingen niet meer bij.
Ik denk zelfs dat Di Rupo terug premier wordt. |
|
|
|
|
|
#111 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Banneling
|
Tjah, de NVA heeft aan volksverraad gedaan, aanslagen in dit land veroorzaakt, de rekening verder op de Vlaming geduwd en alleen maar problemen verschoven. Niets opgelost.
Het sociale economische is maar hervormd om de vluchteling beter te kunnen opvangen. Want dat zal het volk niet vergeten zijn, dat de NVA oorlogsmisdadigers integreert en verkrachters onderhield. Een alleenstaande moeder verhuisde uit haar appartement om ze te verhuizen naar een studio in god weet welke buurt. Enfin, de meeste Vlamingen hebben een kort termijn geheugen dus moeten ze eens regelmatig herinnerd worden he. |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Wie was het weer die zei dat één of ander feit gepleegd door een figuur die uitgegroeid is tot een terrorist een 'fait divers' was? Luckas Vander Taelen, nochtans een groene, klaagde de gang van zaken in Molenbeek al lang aan. Bedrijven verhuisden uit Molenbeek omdat het onhoudbaar was, maar onze vriend Moureaux(PS) had er geen oren naar. |
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De NVA integreert oorlogsmisdadigers, verkrachters, mensen die deelnamen aan stenigingen en noem maar op. Zij heeft ook de schulden verder op de Vlaming geduwd en er is nog altijd niet gesproken over een confederalisme. Ik denk dat het heel duidelijk is geworden. De NVA is niet de kracht van verandering waarop we gehoopt hadden. De maatschappij is er nog nooit zo slecht aan toe geweest als onder deze regering. Dan zegt men: "ja maar onze vruchten kunt ge pas later plukken." Hoe? Door onze dochters verkracht te laten worden? Door rapefugees naar onze recreatieparken te sturen? Weldra achtergestelde culturen in ons school bijschaven ergo het niveau naar achter duwen? Kijk eens goed wat er veranderd is en bij wie. We gaan gewoon door en in plaats van minder hebben we meer gekregen. We moeten zelfs onze deuren openhouden voor derde wereldlanden waar youtube beelden bol van staan hoe zij ons verrijken. Vlamingen worden aan de schandpaal gehangen en de ander blijft media censuur genieten. Oh dierbaar België oh heilig land der vaderen, onze ziel en het hart dat zijt ge kwijt. |
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Banneling
|
Er bestaat niet zoiets als ultra humanisten.
|
|
|
|