![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#11021 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
:-d
|
|
|
|
|
|
#11022 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zeg je "Hij zondigde" of "Hij zondigte"? De g staat niet in fokschaap, dus eindigen de verleden tijd en het voltooid deelwoord op -de/-d.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#11023 |
|
Europees Commissaris
|
Dat je met het ouder worden nu ook je oren moet scheren.
|
|
|
#11024 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vergeet uw neusgaten niet.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#11025 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De moderne man... tot wat zijn wij gedomesticeerd? Wegens verzet laat ik al mijn haren terug groeien. Neusharen, oorharen, baard, schaamhaar, konthaar, ... Mijn lief moet mij maar nemen voor de vetzak die ik wil zijn. Het enige dat ik nog bijtrim zijn mijn wenkbrauwen om een oneliner te vermijden. Laatst gewijzigd door Peche : 20 december 2016 om 09:58. |
|
|
|
|
|
|
#11026 |
|
Europees Commissaris
|
Joseph Luns, oud secretaris-generaal van de NAVO, had enorm lange haren IN zijn oren.
Zijn kapster wilde die verwijderen en dat mocht dus niet. Ze vond dat frustrerend. Ik begrijp dat.
|
|
|
#11027 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
"Wit is ook een kleur" blijkt een documentaire over het witte "superioriteitsgevoel" te zijn. Ik zit mij momenteel blauw te ergeren aan de oikofobe reacties hierover van enkele FB-contacten, die zich zo net niet verontschuldigen blank te zijn.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 20 december 2016 om 14:53. |
|
|
|
|
|
#11028 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
In het "vrije" Westen nog wel. Haha.
|
|
|
|
#11029 |
|
Banneling
|
Dat ik geen politieke partij kan oprichten...
|
|
|
|
|
|
#11030 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#11031 |
|
Banneling
|
Omdat ik.geen volk vind en niet weet hoe te beginnen.
Het is zelf een partij oprichten of bij VB gaan. Ik zou dan met hen in coalitie gaan MITS zij bereid zijn te onderhandelen over medische cannabis. |
|
|
|
|
|
#11032 |
|
Banneling
|
Dus je bent een gefrustreerde junk ?
|
|
|
|
|
|
#11033 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
"Men" zou beter eens het ongepaste superioriteitsgevoel onder de aanhangers van een bepaalde godsdienst onderzoeken, of eens dieper graven in de arrogantie van niet-witte rappers of..... Voorbeelden genoeg.
|
|
|
|
|
#11034 |
|
Banneling
|
Teergevoelige vrouwen die ik nooit zal begrijpen.
Ik zeg op een normale manier: Da hebben we nu al tot in de treure toe besproken, daar zijn afspraken rond, kan het nu stoppen zonder dat dagelijks terug boven te halen? BIG MISTAKE. Dan moet ik plots terug beginnen met blowen. Maar fuck it, ik zuip de ziel hier uit mijn lijf en ge kunt allemaal mijn kloten kussen |
|
|
|
|
|
#11035 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vijf min geleden zei je nog dat je terug je neushaar, oorhaar, konthaar en schaamhaar gaat laten groeien. Als je vrouw tegen dergelijke vetzakkerij kan, is zij door en door keihard.
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#11036 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#11037 |
|
Banneling
|
Dat zo'n gast als Pandareus in mijn draden komt posten. Ik kom niet in zijn draden.
|
|
|
|
|
|
#11038 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#11039 |
|
Banneling
|
Ik dacht overigens tot een dikke maand geleden dat Peche een vrouw was. De manier van praten en doen op dit forum....
|
|
|
|
|
|
#11040 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Ik heb een discussie veroorzaakt die gewoon langer gaat duren dan ff mijn oren open te stellen. "Ja sjoeke", wat is er mis met dat antwoord? Waarom had ik dat niet voor ogen? Citaat:
Blowen ga ik ook even niet meer doen. Nuchter mijn natuur laten ontwaken en obsessief uitstorten over het cultuurrelativisme. Het angstzweet druipt er al vanaf. |
|||
|
|
|