![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben echter nu 3 stappen voor op wat de moderne tijd nog extreem beschouwd. Maar ik zeg het toch: Die soldaat vermoordde maar een undermensch die van jongs af gebrainwasht is om alles wat niet moslim is te haten. Wij moeten die daad niet veroordelen maar toejuichen. Laatst gewijzigd door Peche : 9 januari 2017 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het heeft geen enkele zin het proces tegen die soldaat te gaan mengen in de discussie over die terrorist. Dat zijn twee zaken die niets met elkaar te maken hebben.
Die terrorist is terecht neergeschoten door de veiligheidsdiensten, jammer genoeg pas nadat hij onschuldige slachtoffers heeft gemaakt. Die soldaat is een moordenaar, die een bewusteloze persoon door het hoofd schoot. Dit is een zaak voor justitie, en het zou intelligenter zijn van de politiek om daaruit te blijven. Oproepen tot gratie in de pers zijn volkomen misplaatst. We leven niet in de Far West met rechtspraak door judge Roy Bean. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk daar anders over. De EU beschermt fascisme en regimes die daar tegen in opstand komen zijn de "slechte". Zie SA en Poetin bv? MAar uiteraard, ons EU bestuur ziet in die terroristen een slachtoffer. Want diezelfde EU wil haar fouten niet toegeven, dus verzameld strijders tegen Poetin. Ik vecht nog liever MET Poetin tegen dit bestuur dan TEGEN Poetin met een volk dat een pedofiel aanbidt en vrouwen onderdrukt. Jezus volgelingen volgen hun schrift. Door hun schrift zien zij dat de EU collaboreert met de vijand de islam. De islam is verkondigt door de valse profeet. Het is beter een heilige oorlog te strijden dan voor politieke belangen die de pedofeet en haar volgelingen (die vrouwen onderdrukken) beschermen. Het westen kent al decennia lang onderdrukking. Maar de nieuwe vreemdelingen alliantie koos de kant van de vijand om de slachtoffers verder te negeren. Er is geen midden, with or against us. Moslim = een pedofiel aanbidden die uw ondergang bepleit. Laatst gewijzigd door Peche : 9 januari 2017 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Een kwartiertje geleden op Radio Eén de mening gehoord van een Leuvense prof filosofie, die Abou Jahjah gelijk gaf.
Hij dacht dat diens ontslag bij de Standaard er was gekomen onder politieke druk van de N-VA en de grote Israël-lobby in België. Hij beschouwde het ontslag dan ook als een flagrante beperking van de vrije meningsuiting. Hij zei ook dat volgens het internationaal recht die Israëlische soldaten mochten worden aangevallen ... en zelfs als dat niet zo zou zijn, dan nog mocht Abou Jahjah die mening verkondigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Schaakspeler hou a bakkes.
ik roep op tot milllities die JahJAh een bezoek brengen en laten zien wat een Weterse hand inhoudt. De koning is een islam lover. Laat hem de laatste zijn en Europa het overnemen? De EU is de wil van koningshuizen, WEG ERMEE; |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() De NVA collaboreerde met het koningshuis, subisidëert radicale moskeeën en imans.
Weg ermee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Ad hominem.
Ga nu eens on topic. Wie collaboreerde met de jihad? Rusland of de EU? En met de kracht van verandering, wat deed de NVa ermee? Meer jihadisten verwelkomen en Rusland (die tegen de jihad opkomt) boycyotten. Los van uw haat jegens PEche. Reageer eens inhoudelijjk op het bovenstaande zonder dat te negeren met andere feiten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() En mogen zal Rusland dit bestuur even genadeloos afstraffen zoals wij moesten toekijken op Saddam en Khadaffi.
OH RUSSIA THEY LIE TO US THEY BOMB NORMAL PEOPLE AND PUT WEAPONS INTO THE HANDS OF INSANE PEOPLE. THEY ARM JIHADIS TO ATTACK EUROPE AND GET VOTES OF THE ATTACK OH RUSSIA THEY DECEIVE US AND THEY LIE TO US TO PULL THE LAST DIME OUT OF OUR POCKET RUSSIA THE EU IS THE REAL DICTATOR EVEN MORE THAN KHADAFFI Russia save us. This EU created the caliphate and demands us to respect islam. Save us now. Laatst gewijzigd door Peche : 9 januari 2017 om 19:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik negeer 10 posten om even onnozel te doen op een one liner? Ik vroeg U eerder: hoe is de islam conform met een democratie? Dan krijg ik van u een post over gelul in de koningshuizen. De monarchie dient van mijn parten afgeschaft te worden. Want koningshuizen collaboreren met de islam. WE do not forget, do not forgive. Weg ermee dus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Mohammed is een pedofiel en een woestijnrijver. Hij consumeerde het huwelijjk bij een negenjarige moslima.
De koning en de NVa vinden dat wij daar resect voor moeten oprbengen. MAar Jezus volgelingen zijn niet dom he? Jezus waarschuwde voor deze valse profeet. Weg met de erkenning dus en weg met de islam, het is geen erkend religie. Het wordt enkel erkend door pedofielen en mannen die vrouwen willen onderdrukken. Verlicht hen. Verlicht hen goed, dropt een nuke op hun kop en vrede zal zegevieren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Geen reden dus om mijn bakkes te houden. In uw handtekening lees ik verder "Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding". Hoe rijmt u dat met de "milities" en de "westerse hand" in uw oproep? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat van moslims die onze democratische waarden verwerpene en de NVA integreer? De NVA integreert zefs criminelen die de SPA in het verleden weigerden; de verkrachting in Sint niklaas is gepleegd door iemand die zich aan dzelfde feiten schuldig maakte in Duitsland? Ergo: de NVa verheugt zich op aanslagen. Ze denkt al na hoe ze dat poiltiek kunnen uitbuiten, terwijl zij de oorzaak zijn van jihadisme. Laatst gewijzigd door Peche : 9 januari 2017 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je hebt blijkbaar de laatste stap ook gezet en je kunt nu volwaardig mee met de LoLo's op kruistocht gaan. Geef je een initiatie feestje voor je inauguratie bij de religioten en andere godsdienstwaanzinnigen ? Toch één vraagje : verzamel je ook wapens ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Ge hebt chance da ik zat zen, maar dat is een motviatie om aan te tonen hoe deze staat collaboreerde met de jihad en waarom Ruslan dhet bij het rechte einde heeft.
De EU is een jihad collaborateur |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
9mm, 11mm, zelfs 5mm. Duw dat tegen hun kop en eis orde voor de dag. Wij zijn belogen en eisen de waarheid. Geloof ik in godsdienstwaanzin? =neen. Geloof ik in het feit dat de EU moslims bewapende om de jihad te handhaven? JA! Be careful, because we're coming. Expect us like Jezus to come. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk eerder dat hij mijn raad opvolgde en een paar Duvels achter zijn kiezen heeft...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zat, nuchter of stoned. Rusland liegt niet. DE Eu liegt seddert haar ontstaan. De EU bewapende jihadisten, Rusland bestrijdt ze. STFU Europa, ok? |
|
![]() |
![]() |