![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hedendaags vraag ik mij wat het betekent Vlaming te zijn? 't Ding is, de tradio's vallen niet alleen VB aan. Via het VB vallen ze onze identiteit aan. VB kan uitspraken doen die door de bocht slieren, maar puntje bij paaltje staan zij wel als enige zo fanatiek op onze normen en waarden. Tradio's gaan daar dan relatief mee om zodat ze het VB kunnen treffen, maar in feite vallen ze onze identiteit aan. Doordat onze normen en waarden verdwijnen, verdwijnt onze identiteit en verandert het hele straatbeeld. Zoals Wilders al zei: Tradio's maken van Europa één gigantisch Molenbeek. Er is maar één alternatief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bekijk het verschil tussen BDW's eerste job en de positie die hij nu bekleedt, bekijk daarna even het ontbreken van enig verschil tussen uw eerste job en de maatschappelijke plaats die je nu bekleedt. dat is t verschil tussen mensen die ergens iets van maken en losers. waar het verschil in schuilt ? af en toe een sprankeltje geluk ongetwijfeld, maar m.i. toch vooral werken, werken, werken en doorzetten. een IQ van boven de 75 helpt wsl ook. Laatst gewijzigd door Anna List : 16 januari 2017 om 08:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie dat je niet terug begint te flippen door al die drek van het vlaams blok hee peche. Niemand valt "onze identiteit" aan... Welke waarden & normen wil het blok behouden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weet u, ik kom uit de doelgroep van De Wever : zowat mijn hele familie zijn zelfstandigen en harde werkers in de privé. Bij ons vindt U geen uierhangers die van de geboorte tot de dood afhankelijk zijn van de schatkist. En ik heb ook geen zus die meer dan 30 jaar werkloos is. Wij zullen de volgende keer niet meer op De Wever noch op zijn partij stemmen en ik ben er vrij zeker van dat wij niet de enigen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(en tussen titjes: ons Anna is met een lul ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 16 januari 2017 om 09:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zal vast meer zijn, maar ik ben geen fanatieke blokker. Ik zou erop stemmen voor de migratiestop en assimilatie. De rest is bijzaak geworden. En geen zorgen, ik blijf van youtube en liveleak propaganda weg ![]() Dat was de dooddoener, samen met een acute dorstaanval. Laatst gewijzigd door Peche : 16 januari 2017 om 09:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
waarom zou hij dat doen? dat kan m zijn sjerp kosten. terwijl het voor iedereen zonneklaar is toch dat, wanneer zoals nu, VB en PVDA gedwongen aan de zijlijn blijven ... Bart zeker is van zijn sjerp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn normen en waarden die fundamenteel verworven zijn en zijn zeker niet specifiek voor het blok...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo, we gaan nu al naar de Islam.
Die draak maakt wat los. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het blok is dan voor een gemotiveerdere assimilatie en ik kan mij daar wel in vinden. Geloof en staat mag dan wel gescheiden zijn, niet voldoende naar mijn inzien. Scholen onderwijzen religie nog altijd. Zet die klassen samen en geef ze enkele uren per jaar inwijding in de wereldreligies. Niet in apartheid. Ik vind mensen motiveren naar onze levensgewoontes geen fascisme. Ik vind dat gasten die zich niet aanpassen aan de regels van de gastheer eerder fascisten. De gastheer is te tolerant geweest en heeft teveel toegelaten. We dienen terug te keren naar 1950. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 16 januari 2017 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat je schrijft interesseert mij niet. Ik vind je avatar wel prachtig. Hij eindigt op kul. Ik heb al diverse postings van jou gezien die dus overeen stemmen met het laatste gedeelte van je avatar. En als iemand de wens uitdrukt dat hij zelfs in zijn droom graag Merkel zou zien verdwijnen dan is hij niet alleen. Stoort U dat soms? Indien niet; waarom gebruikt U dergelijke nonsens om hier deze topic te vervuilen? Trouwens Trump heeft recent zijn mening gezegd over Merkel en de Europese unie. Alleszins deel ik wel zijn mening. Of zijn voorspelling zal uitkomen is zijn nog mijn zorg waarschijnlijk niet. Trouwens in een glazen bol kijken en voorspellingen doen is niet aan mij besteed. Pas als je over een vader begint in de hemel kan je daarover beginnen en eeuwen doorzwetsen. En niemand zal kunnen bewijzen dat hetgeen je in jouw bol ziet larie was. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 16 januari 2017 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Die zag ik niet aankomen... En eindigt mijn avatar wel op 'kul' ? Of is dat eerder mijn 'nick', en eindigt mijn avatar op 'life' ? Weer veel informatie te verwerken, werkman ! Laatst gewijzigd door Eyjafjallajökull : 16 januari 2017 om 14:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En het is "noch" i.p.v. nog. Een "erreur de frappe" En "küll" je stoort mij niet hoor. Ik vind alleen dat Merkel niets te maken had/heeft met deze topic. Maar ondertussen is het wel gebeurd. Ik ook ben afgeweken. ![]() |
|
![]() |
![]() |