![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik dacht dat ie nog niet zo heel lang geleden zijn beklag kwam doen ( en toe was hij al bij de Jehova's ) dat hij een fikse boete had gekregen voor het onder invloed rijden Laatst gewijzigd door praha : 26 januari 2017 om 22:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() nu nog beter.... ga je eigenste interpretatie van die interpretatie gebruiken van zodra het in je kraam past ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#566 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#567 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
Banneling
|
![]() Ik blijf van quasi al die dingen weg. Daar ben ik altijd heel respectvol met omgegaan. Je weet nooit wat U gaat overkomen.
Laatst gewijzigd door Peche : 26 januari 2017 om 22:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#570 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#571 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#572 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#573 |
Banneling
|
![]() Ja, maar ik heb met mensen gesproken die dezelfde aandoening als mij hebben en meer als de helft gebruikt dat medisch. In landen waar je het medicinaal kan krijgen, krijgen mensen als mij het zelfs op voorschrift.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Daarbovenop, de bijbel zegt letterlijk dat ik alle gewassen van deze aarde mag verbouwen en gebruiken. Genesis 1:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() natuurlijk ben jij vrij
Citaat:
Ik kan je andere stukjes voorleggen met de meest waanzinnige restricties. Zo is er iets met kleding van twee stoffen ( Leviticus) Op Joden na houdt waarschijnlijk geen enkele andere gelovige die zich enigszins baseert op de bijbel eraan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 |
Banneling
|
![]() 1 Korinthiërs 5:11
Denzulken over te geven aan den satan, tot verderf des vleses, opdat de geest behouden moge worden in den dag van den Heere Jezus. Uw roem is niet goed. Weet gij niet, dat een weinig zuurdesem het gehele deeg zuur maakt? Zuivert dan den ouden zuurdesem uit, opdat gij een nieuw deeg zijn moogt, gelijk gij ongezuurd zijt. Want ook ons Pascha is voor ons geslacht, namelijk Christus. Zo dan laat ons feest houden, niet in den ouden zuurdesem, noch in den zuurdesem der kwaadheid en der boosheid, maar in de ongezuurde broden der oprechtheid en der waarheid. Ik heb u geschreven in den brief, dat gij u niet zoudt vermengen met de hoereerders; Doch niet geheellijk met de hoereerders dezer wereld, of met de gierigaards, of met de rovers, of met de afgodendienaars; want anders zoudt gij moeten uit de wereld gaan. Maar nu heb ik u geschreven, dat gij u niet zult vermengen, namelijk indien iemand, een broeder genaamd zijnde, een hoereerder is, of een gierigaard, of een afgodendienaar, of een lasteraar, of een dronkaard, of een rover; dat gij met zodanig een ook niet zult eten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ze staat mij evengoed toe alle gewassen ter aarde te verbouwen en gebruiken. Er is geen restrictie. Het is trouwens een wetenschappelijk issue of Jezus' olie al dan niet cannabis was. Jesus 'healed using cannabis' https://www.theguardian.com/world/20...ience.religion Citaat:
Laatst gewijzigd door Peche : 27 januari 2017 om 07:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#580 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dezelfde overheid wiet laat verbouwen (ik meen 100 kg?) om deze in Nederland te verkopen en ik meen voor 700 kg naar Duitsland laat exporteren waar het gebruik zeer populair is. Dik schijnheilig dus. Internet: Momenteel is wiet in Nederland bij de apotheek verkrijgbaar. Deze wiet wordt onder toezicht van de overheid gekweekt. Als de werking van medicijnen ontoereikend is, kan wiet soms een uitkomst bieden. Wiet heeft namelijk minder ernstige bijwerkingen dan sommige medicijnen. Wiet is een veilige pijnstiller. Het werkt goed terwijl de bijwerkingen binnen de perken blijven. Een van de bij-effecten kan zijn dat je beter slaapt.
![]() |