Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 februari 2017, 22:56   #1021
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Dus volgens u is de president van Amerika onbetrouwbaar maar zijn zijn tegenstanders die gezworen hebben hun president met alle middelen te bestrijden heel betrouwbaar.
Trump hoeft geen fake nieuws te verzinnen daar is geen enkele reden toe, zijn vijanden daarentegen die hebben alle redenen en er alle belang bij zoveel als mogelijk valse geruchten te verspreiden in de orde van "geen rook zonder vuur".
en heb je daar een bron voor dat die vermeende poco-media dat zou gezworen hebben ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2017, 22:57   #1022
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser Bekijk bericht
Elke keer als hij zijn mond open doet.
maar neen .... gewoon wat alternative facs
Oud 18 februari 2017, 23:03   #1023
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
En voor alle duidelijkheid ben ik eerder tegen dan voor Trump maar ik vind zaken zoals "Trumpenführer" en ander kinderachtige agressiviteit niet zéér diepgaand voor een ernstige discussie. Als het er dan op neer komt dat degene met wie men niet akkoord gaat te verwijten zoals zat crapuul met elkaar op café doet is het al totaal beneden een normaal discussie peil.
vraag misschien even aan de topic-opener _ een nogal fervente Trump-fan... of zo doe hij zich voor _ waarom hij voor die titel koos
Oud 19 februari 2017, 00:58   #1024
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
En waar in jouw filmpje haalde ze hem offline?
Haalde wie wie offline? Als je vraag is waar de storing was, op 1:33. De reclame is er tussenuit gehaald, en later wordt er naar de storing gerefereerd. Het is wel bijzonder straf dat jij nu lijkt te insinueren dat dit niet het bewuste fragment kan zijn, terwijl je in een vorig bericht nog zat te beweren dat je dit 'zelf had zien gebeuren'. Dan moet je weten dat dit wel degelijk het filmpje is.

Citaat:
Jullie zijn gewoon nuttige idioten voor de mensen die er belang bij hebben die fake berichten de wereld in te sturen en dat kunnen jullie niet snappen.
Begrijpen jullie echt niet dat er mensen zijn die er belang bij hebben dat Trump in een zo slecht mogelijk daglicht gesteld wordt? Jullie zijn gewoon de nuttige idioten die klakkeloos aannemen wat jullie linkse oppergoden jullie influisteren .
Bon ik ga nu tv kijken tot morgen dan maar.
En jongen zie dat jullie geen hartinfarct krijgen, die opwinding over jullie verlies, niet gezond hoor. Neem gewoon uw verlies en ga verder met jullie heu leven al dan niet als partijslaaf.
De vertaling voor de goede verstaander: 'Ik heb er niks nuttigs tegen in te brengen, dus volg ik Trump zijn voorbeeld door dan maar gewoon alles wat me niet aanstaat fake news te noemen. Bewijzen daarvoor heb ik niet nodig, Trump/God immers ook niet.'
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2017, 08:39   #1025
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Zoiets als dit?

http://www.politifact.com/truth-o-me...nie-sanders-c/

...met het volledige fragment, de volledige video, exact zoals ik het beschreef.

Dan wacht ik vol ongeduld op al uw andere pogingen tot rechtzetting. Je eerste is alvast mislukt.
Nee hoor dat is de video die ze nuttige idioten voorschotelen, er is een stukje in geknipt en geplakt, je weet wel zoals jullie nu eenmaal graag doen. Bovenstaande is fake. (Had niet anders verwacht)

Het echt stukje dat bij jullie geknipt werd kan je hier bekijken.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2017, 08:42   #1026
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Haalde wie wie offline? Als je vraag is waar de storing was, op 1:33. De reclame is er tussenuit gehaald, en later wordt er naar de storing gerefereerd. Het is wel bijzonder straf dat jij nu lijkt te insinueren dat dit niet het bewuste fragment kan zijn, terwijl je in een vorig bericht nog zat te beweren dat je dit 'zelf had zien gebeuren'. Dan moet je weten dat dit wel degelijk het filmpje is.

De vertaling voor de goede verstaander: 'Ik heb er niks nuttigs tegen in te brengen, dus volg ik Trump zijn voorbeeld door dan maar gewoon alles wat me niet aanstaat fake news te noemen. Bewijzen daarvoor heb ik niet nodig, Trump/God immers ook niet.'
Man toch, hier is je storing. Meneer de brenger van fake news.
Oud 19 februari 2017, 09:14   #1027
Zwitser

Standaard

Citaat:
Man toch, hier is je storing. Meneer de brenger van fake news.
En, heb je het filmpje ook bekeken? Want ik zie daar echt Sanders twee keer zeggen dat het een grapje is.
Met andere woorden: Je laat als bewijs voor je standpunt een filmpje zien dat net het tegenovergestelde laat zien...

Het "reality distortion field" van Trump is blijkbaar zo sterk dat humor niet meer als dusdanig erkent wordt...
... repeat ...

Laatst gewijzigd door Zwitser : 19 februari 2017 om 09:21.
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2017, 09:18   #1028
Hoomer

Standaard

Citaat:
En, heb je het filmpje ook bekeken? Want ik zie daar echt Sanders twee keer zeggen dat het een grapje is.
Met andere woorden: Je laat als bewijs voor je standpunt een filmpje zien dat net het tegenovergestelde laat zien...
Je moet zo niet spartelen beste man, het is gewoon het stukje dat ze uit jullie fake news filmpje geknipt hebben, hoeveel bewijs moet je nog hebben? Deze zogenaamde panne is geknipt in jullie gemanipuleerd filmpje, jullie filmpje is gammkt door mensen die er belang bij hebben de president zoveel als mogelijk schade toe te brengen door zijn geloofwaardigheid proberen aan te tasten. En jullie de nuttige idioten trappen er zo graag in, zo blind als jullie zijn.

Ps Het gaat zelfs niet om wat Sanders zegt, het gaat over het feit dat er uit het niets een panne de kop opstak toen Sanders niet naar de zin van CNN een uitleg gaf.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 19 februari 2017 om 09:22.
Oud 19 februari 2017, 09:30   #1029
Zwitser

Standaard

Citaat:
Je moet zo niet spartelen beste man, het is gewoon het stukje dat ze uit jullie fake news filmpje geknipt hebben, hoeveel bewijs moet je nog hebben? Deze zogenaamde panne is geknipt in jullie gemanipuleerd filmpje, jullie filmpje is gammkt door mensen die er belang bij hebben de president zoveel als mogelijk schade toe te brengen door zijn geloofwaardigheid proberen aan te tasten. En jullie de nuttige idioten trappen er zo graag in, zo blind als jullie zijn.
Hoomer.

Luister nu eens goed:

Ik hoor daar, in dat filmpje dat jij gepost hebt, letterlijk het volgende:

"That was a Joke"
"I know that was a Joke".

Wat Sanders hier overduidelijk doet, en ik herhaal, dit is dus jouw filmpje, is "lachen met Trump". Wat hij hier doet, overduidelijk, is de draak steken met Trump.

En dat is dus niet in "ons filmpje", dat is in "jouw filmpje".

Jij hebt hier die link gepost. En je hebt er bij geschreven dat dit de ongemanipuleerde, niet fake versie is, de versie die jij geloofwaardig vindt.

En in die versie komt dus twee keer het woord "Joke" voor. Voor het geval je niet weet wat een "Joke" is, hier is de definitie:

https://www.merriam-webster.com/dictionary/joke

Dus ofwel heb je niet eens zelf gekeken naar wat je gepost hebt, of je bent inderdaad ondertussen zo blind dat je niet merkt dat Sanders en de CNN Anchor gewoon een potje met Trump aan het lachen zijn.

En nu, waarom zou CNN een potje "lachem met Trump" bewust onderbreken, als ze inderdaad, zoals jij zo graag zegt, niets liever doen dan Trump in een slecht daglicht te zetten.

Waarom zouden ze dat doen?

Ik zie er hier maar een spartelen, En dat is jij.

Overigens, ik hoef om Trump in een slecht daglicht te zien niet naar CNN te kijken. Het enige dat ik hiervoor hoef te doen is zijn Tweets volgen. Heb je die al eens bekeken? Of zijn al die tweets ook "fake" en verzonnen door mensen die hem in een slecht daglicht willen stellen?
... repeat ...
Oud 19 februari 2017, 09:35   #1030
Hoomer

Standaard

Citaat:
Hoomer.

Luister nu eens goed:

Ik hoor daar, in dat filmpje dat jij gepost hebt, letterlijk het volgende:

"That was a Joke"
"I know that was a Joke".

Wat Sanders hier overduidelijk doet, en ik herhaal, dit is dus jouw filmpje, is "lachen met Trump". Wat hij hier doet, overduidelijk, is de draak steken met Trump.

En dat is dus niet in "ons filmpje", dat is in "jouw filmpje".

Jij hebt hier die link gepost. En je hebt er bij geschreven dat dit de ongemanipuleerde, niet fake versie is, de versie die jij geloofwaardig vindt.

En in die versie komt dus twee keer het woord "Joke" voor. Voor het geval je niet weet wat een "Joke" is, hier is de definitie:

https://www.merriam-webster.com/dictionary/joke

Dus ofwel heb je niet eens zelf gekeken naar wat je gepost hebt, of je bent inderdaad ondertussen zo blind dat je niet merkt dat Sanders en de CNN Anchor gewoon een potje met Trump aan het lachen zijn.

En nu, waarom zou CNN een potje "lachem met Trump" bewust onderbreken, als ze inderdaad, zoals jij zo graag zegt, niets liever doen dan Trump in een slecht daglicht te zetten.

Waarom zouden ze dat doen?

Ik zie er hier maar een spartelen, En dat is jij.

Overigens, ik hoef om Trump in een slecht daglicht te zien niet naar CNN te kijken. Het enige dat ik hiervoor hoef te doen is zijn Tweets volgen. Heb je die al eens bekeken? Of zijn al die tweets ook "fake" en verzonnen door mensen die hem in een slecht daglicht willen stellen?
Sanders is en blijft eigenlijk feitelijk een tegenstander, wat begrijpen jullie er niet aan. Neemt niet weg dat het stukje met de panne geknipt is in jullie film.
Trump is de president met 62.000 000 stemmen, leer er mee leven.
Oud 19 februari 2017, 09:59   #1031
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Sanders is en blijft eigenlijk feitelijk een tegenstander, wat begrijpen jullie er niet aan. Neemt niet weg dat het stukje met de panne geknipt is in jullie film.
Juist: leer ermee leven, geef hem een kans zoals indertijd Reagan ook een kans kreeg én die waar maakte.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2017, 10:33   #1032
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
McCain said that without a free press, “we would lose so much of our individual liberties over time.”

“That’s how dictators get started,” he added, noting that attacks on journalists questioning those in power are a tactic used by autocratic governments.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2017, 10:42   #1033
Zwitser

Standaard

Citaat:
In jouw film komt twee keer het woord "joke" voor, leer er mee leven.
... repeat ...
Oud 19 februari 2017, 11:35   #1034
Hoomer

Standaard

Citaat:
In jouw film komt twee keer het woord "joke" voor, leer er mee leven.
Jonge het woord "joke" is niet waarover het gaat, het gaat erover dat u en de poco pers een gemanipuleerde film gebruikt om Trump te beschadigen, ik laat u zien welk stuk er geknipt werd.
Draai en keer het zoals u wil ze hebben het bezwarende stuk (paniek in de regiekamer waarschijnlijk) er uit gemonteerd om hun eigen president leugenachtig te maken.
Einde, ik ga subiet met de kinderen naar hun sportmanifestatie kijken.
Ik voel me niet geroepen om jullie zever te blijven beantwoorden.
Oud 19 februari 2017, 11:45   #1035
Drosamadaris
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Heerlijke persconferentie! Eens wat anders dan al die politici die kruipen voor de media.

Toegegeven, als rasechte religioot ben je het gewend om minstens wekelijks naar onsamenhangende, nietszeggende sermoenen te luisteren.
Drosamadaris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2017, 12:18   #1036
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
vraag misschien even aan de topic-opener _ een nogal fervente Trump-fan... of zo doe hij zich voor _ waarom hij voor die titel koos
Zo een titel natuurlijk is de krijtlijnen tekenen om een goed potje te schelden tussen pro en contra Trumps terwijl zoals steeds niets wit en zwart is.

Het goede aan Trump is dat hij een schop geeft in dat Washington circus die veel Amerikanen haten. Anderzijds ben ik in het volledig tegenovergesteld spectrum wat zijn protectionisme betreft en daar scoort hij bij de kortzichtige populisten die helaas in de meerderheid zijn. Economie vaart wel bij open grenzen, die grenzen met invoertaksen en radicale immigratie stop "beschermen" is een stap achteruit.

Amerika is het land bij uitstek van immigranten vanaf zijn stichting. Dat men immigranten sorteert naar degenen die iets kunnen bijbrengen aan de economie kan ik inkomen. Dat men volledige groepen en landen uitsluit is gewoon dom en kortzichtig.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2017, 12:29   #1037
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Zo een titel natuurlijk is de krijtlijnen tekenen om een goed potje te schelden tussen pro en contra Trumps terwijl zoals steeds niets wit en zwart is.

Het goede aan Trump is dat hij een schop geeft in dat Washington circus die veel Amerikanen haten. Anderzijds ben ik in het volledig tegenovergesteld spectrum wat zijn protectionisme betreft en daar scoort hij bij de kortzichtige populisten die helaas in de meerderheid zijn. Economie vaart wel bij open grenzen, die grenzen met invoertaksen en radicale immigratie stop "beschermen" is een stap achteruit.

Amerika is het land bij uitstek van immigranten vanaf zijn stichting. Dat men immigranten sorteert naar degenen die iets kunnen bijbrengen aan de economie kan ik inkomen. Dat men volledige groepen en landen uitsluit is gewoon dom en kortzichtig.
Laar ons zeggen dat president Trump de teller op nul zet en alles terug zal opbouwen zonder de bugs die de laatste decennia in elke denkbare wet ingeslopen zijn. Laat ons stellen dat Trump voor rechtlijnigheid staat, iets wat de "alles moet kunnen mensen" natuurlijk heel erg tegensteekt.
Laat ons stellen dat hij alle minderheidsgroepen op gelijke voet behandeld zoals men de meerderheid behandeld en daardoor de racisme roeper buiten spel zet.
En ga zo maar door, nogmaals de teller op nul en heropbouwen wat scheefgelopen is.

En dat is waar Trump voor staat.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 19 februari 2017 om 12:31.
Oud 19 februari 2017, 12:54   #1038
Zwitser

Standaard

Citaat:
Jonge het woord "joke" is niet waarover het gaat, het gaat erover dat u en de poco pers een gemanipuleerde film gebruikt om Trump te beschadigen, ik laat u zien welk stuk er geknipt werd.
Niemand gebruikt dat filmpje om Trump te beschadigen. Jij echter wil dat filmpje gebruiken om CNN te beschadigen. Jij insinueert hier zaken waarvan aangetoond is dat die niet kloppen. Dat doet je niet bepaald geloofwaardig overkomen. Leer daar eens mee leven...
... repeat ...
Oud 19 februari 2017, 12:54   #1039
Zwitser

Standaard

Citaat:
Laar ons zeggen dat president Trump de teller op nul zet en alles terug zal opbouwen zonder de bugs die de laatste decennia in elke denkbare wet ingeslopen zijn. Laat ons stellen dat Trump voor rechtlijnigheid staat, iets wat de "alles moet kunnen mensen" natuurlijk heel erg tegensteekt.
Laat ons stellen dat hij alle minderheidsgroepen op gelijke voet behandeld zoals men de meerderheid behandeld en daardoor de racisme roeper buiten spel zet.
En ga zo maar door, nogmaals de teller op nul en heropbouwen wat scheefgelopen is.

En dat is waar Trump voor staat.
Trump staat voor veel geblaat en weinig wol.
... repeat ...
Oud 19 februari 2017, 13:00   #1040
Hoomer

Standaard

Citaat:
Trump staat voor veel geblaat en weinig wol.
Uw haat siert u.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be