Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 maart 2017, 18:01   #61
Jakko
Minister-President

Standaard

Zal het gaan, ja? Uw partij bekleedt al genoeg sleutelposities. Jambon even als financieel adviseur?

Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2017, 18:11   #62
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik heb een vraag gesteld in de titel van de draad. En jij geeft er geen antwoord op. Je bespreekt zelfs het item van de vraag niet, je legt alleen woorden en wensen in mijn postvakje.

.
Juist Schoof!
Het is wel een suggestieve vraag die er geen twijfel over laat bestaan wat jij bedoelde: de N-VA had als grootste partij recht op die post.

Citaat:
Gepast dat nieuwe kabinetschef koning niet van grootste politieke partij is ?
Hoe je het ook draait op keert, het is zo klaar als een klontje dat JIJ het NIET gepast vindt dat "de grootste partij" naast de post van kabinetchef van de geFlipte greep.

Je hebt er zelfs het parlement en de democratie bijgesleurd om je "argumentatie" kracht bij te zetten. En nu blijf je proberen met kronkelen en draaien om je nep-Vlaams-nationalistische vel te redden, alsof wij oenen zijn die niet begrepen wat jij bedoelde.

Als Vlaams-nationalist schaam ik mij dood in jouw plaats!
En ik ben duidelijk niet de enige want niet één N-VA-er heeft gereageerd op jouw insinuatie! Allemaal zwegen ze als vermoord!
Oud 1 maart 2017, 18:17   #63
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Zal het gaan, ja? Uw partij bekleedt al genoeg sleutelposities. Jambon even als financieel adviseur?

Het gaat hem in deze niet om sleutel- of andere possities. Vlaams-nationalisten zijn republikeinen! Dat ze trouw moeten zweren aan een debiele royal is al erg genoeg, maar onvermijdelijk. De post van kabinetchef ambiëren is een vrije keuze. Die keuze m�*�*kt een republikein niet! Zelfs als hij die post krijgt aangeboden hoort hij hem te weigeren!

De Schoof is met deze draad het laatste restje geloofwaardigheid kwijt gespeeld.
Oud 1 maart 2017, 18:24   #64
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het gaat hem in deze niet om sleutel- of andere possities. Vlaams-nationalisten zijn republikeinen! Dat ze trouw moeten zweren aan een debiele royal is al erg genoeg, maar onvermijdelijk. De post van kabinetchef ambiëren is een vrije keuze. Die keuze m�*�*kt een republikein niet! Zelfs als hij die post krijgt aangeboden hoort hij hem te weigeren!

De Schoof is met deze draad het laatste restje geloofwaardigheid kwijt gespeeld.
Ach Knuppel, Schoof is ons maar aan het jennen.
Oud 1 maart 2017, 19:48   #65
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ach Knuppel, Schoof is ons maar aan het jennen.
ONS???
Oud 1 maart 2017, 20:53   #66
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
ONS???
Ik vond hem wel geslaagd. Ik denk dat hij nu even niet in naam van zijn partij sprak.
Oud 1 maart 2017, 22:36   #67
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...
Lap !
Dat kost me minstens drie jaren om terug een beetje boven water te komen.

'k Zal het me nogal eens aantrekken.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2017, 22:53   #68
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
jij wilde je wellicht vastklampen aan de juridisch fictieve strohalm 'politieke familie'.
En jij aan een louter Vlaamse partij ? Dan moeten ze maar een NAF oprichten....Nouvelle Alliance Francophone

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 maart 2017 om 22:54.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2017, 06:13   #69
nabat54
Minister-President

nabat54's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Juist Schoof!
Het is wel een suggestieve vraag die er geen twijfel over laat bestaan wat jij bedoelde: de N-VA had als grootste partij recht op die post.

Hoe je het ook draait op keert, het is zo klaar als een klontje dat JIJ het NIET gepast vindt dat "de grootste partij" naast de post van kabinetchef van de geFlipte greep.

Je hebt er zelfs het parlement en de democratie bijgesleurd om je "argumentatie" kracht bij te zetten. En nu blijf je proberen met kronkelen en draaien om je nep-Vlaams-nationalistische vel te redden, alsof wij oenen zijn die niet begrepen wat jij bedoelde.

Als Vlaams-nationalist schaam ik mij dood in jouw plaats!
En ik ben duidelijk niet de enige want niet één N-VA-er heeft gereageerd op jouw insinuatie! Allemaal zwegen ze als vermoord!
2
Bedankt knuppel om het zo mooi samen te vatten !
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2017, 06:54   #70
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Nu de top van N-VA volledig de richting van het Belgisch nationalisme is opgegaan is er eigenlijk geen reden meer dat een kleine partij garnaal zoals onze Schoof zich nog langer moet schamen voor zijn affiniteit met het koningshuis. Ik vind dat wij als democraat moeten opkomen voor Schoof zijn outing, en hem verdedigen tegen de slinkse aanvallen die hij door zijn openheid nu moet ondergaan.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2017, 07:07   #71
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Lap !
Dat kost me minstens drie jaren om terug een beetje boven water te komen.

'k Zal het me nogal eens aantrekken.

.
We kennen jou, schoof. Al kom jij op dit forum nooit meer boven water, dan nog zal je liegen dat je het je niet aantrekt.

Toch zal ik er jou op tijd en stond aanherinneren dat jij droomde van een N-VA-er als kabinetchef van le roi de Belgique.
Oud 2 maart 2017, 07:16   #72
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Nu de top van N-VA volledig de richting van het Belgisch nationalisme is opgegaan is er eigenlijk geen reden meer dat een kleine partij garnaal zoals onze Schoof zich nog langer moet schamen voor zijn affiniteit met het koningshuis. Ik vind dat wij als democraat moeten opkomen voor Schoof zijn outing, en hem verdedigen tegen de slinkse aanvallen die hij door zijn openheid nu moet ondergaan.
Pfffftttt.....

Laat "wij als democraat" beter weg in een draad waarin een nooit verkozen royale debiel een hoofdrol speelt.

Wat je oproep betreft om de schoof een hart onder de riem te steken, dat kan ik alleen maar toejuichen. Hij verdient niet beter dan de steun en het respect van Belgische nationalisten.
Oud 2 maart 2017, 08:41   #73
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We kennen jou, schoof. Al kom jij op dit forum nooit meer boven water, dan nog zal je liegen dat je het je niet aantrekt.

Toch zal ik er jou op tijd en stond aanherinneren dat jij droomde van een N-VA-er als kabinetchef van le roi de Belgique.
En dat is dan nog maar één van mijn dromen. Eén van mijn kleinste zelfs.

Toch bedankt voor uww aandacht. (vrij naar Brusselmans)

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 2 maart 2017 om 08:41.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2017, 08:43   #74
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Pfffftttt.....

Laat "wij als democraat" beter weg in een draad waarin een nooit verkozen royale debiel een hoofdrol speelt.

Wat je oproep betreft om de schoof een hart onder de riem te steken, dat kan ik alleen maar toejuichen. Hij verdient niet beter dan de steun en het respect van Belgische nationalisten.
...zoals de volledige top van N-VA is geworden. Ons Schoofken volgt enkel het voorbeeld van zijn meerderen in de partij pikorde.

Oud 2 maart 2017, 08:55   #75
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
...zoals de volledige top van N-VA is geworden. Ons Schoofken volgt enkel het voorbeeld van zijn meerderen in de partij pikorde.

Als dat klopt kan je je beter je eigen raad ter harte nemen: Nu de top van N-VA volledig de richting van het Belgisch nationalisme is opgegaan is er geen enkele reden meer voor Pandareus om de N-VA niet in zijn Belgisch nationalistische hart te sluiten.
Oud 2 maart 2017, 09:02   #76
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Als dat klopt kan je je beter je eigen raad ter harte nemen: Nu de top van N-VA volledig de richting van het Belgisch nationalisme is opgegaan is er geen enkele reden meer voor Pandareus om de N-VA niet in zijn Belgisch nationalistische hart te sluiten.
Jullie willen echt wel leuk gevonden worden, hè?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2017, 09:13   #77
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

De verbelging van N-VA is met enthousiasme ingezet door de partijtop. Maar er zijn toch nog wat rare kantjes die een verdere toenadering op dit moment moeilijk maken. Je herinnert je dat zij onlangs een vlaams blok vlag aan hun partij hoofdkwartier hebben opgehangen... Dat is zeeer verdacht...
Dan blijf ik liever nog wat voorzichtig, en hou mijn Luger binnen handbereik.
Oud 2 maart 2017, 09:22   #78
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:

...
nee, de financieel adviseur van de koning is een politiek onafhankelijke.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2017, 09:37   #79
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De verbelging van N-VA is met enthousiasme ingezet door de partijtop. Maar er zijn toch nog wat rare kantjes die een verdere toenadering op dit moment moeilijk maken. Je herinnert je dat zij onlangs een vlaams blok vlag aan hun partij hoofdkwartier hebben opgehangen... Dat is zeeer verdacht...
Dan blijf ik liever nog wat voorzichtig, en hou mijn Luger binnen handbereik.
Of hoe een partij die niet meer bestaat, en een onbestaande vlag de denkwijze van een nochtans intelligent man bepaalt...

Het is het één of het ander, panda. Ofwel is de verdelging van de N-VA ingezet, ofwel verraadt de N-VA via een Vlaams-Blok vlag het alles behalve verbelgischte beestje.

Je hoeft je hoe dan ook niet ongerust te maken want het zijn geen Vlaams-nationalisten die de "eenheid" van jouw geliefde Belgique bedreigen.
Oud 2 maart 2017, 09:38   #80
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
nee, de financieel adviseur van de koning is een politiek onafhankelijke.
Even onafhankelijk als zijn baasje, zeker?
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be