![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je kan dan eventueel de politie bellen die dan hooguit "hun paske" mogen vragen. Als dat je geen veiligheidsgevoel geeft.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 13 maart 2017 om 18:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...schieten.dhtml In Italië is het ook geen probleem, vermoed ik. http://jurgenverstrepen.typepad.com/...nen_mogen.html Dus die "nergens" zou ik toch alvast met een flinke schop zout nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nutteloos....
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 13 maart 2017 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Krakers/inbrekers maken daar gewoon geen kans.
![]() |
![]() |
#505 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of dat nu Roma’s, Afrikanen of homegrown Vlamingen zijn, de shit waar je dan mee zit is hetzelfde en eruit gaan ze. Ik maak dus geen onderscheid tussen afkomst en/of etnie, ze krijgen allemaal dezelfde behandeling. ![]()
![]() |
![]() |
#506 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dergelijke systematieken zijn een bananenrepubliek waardig (then again hoeft dat ook weer niet te verbazen met jullie Belgische beleid...). Een overheid die zijn bevolking niet kan beschermen tegen dergelijke diefstal, en die het manu militari buiten knikkeren van krakers overlaat aan ellenlange procedures, die vraagt er gewoon om dat mensen het heft in eigen handen nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | |
|
![]() Citaat:
Toen ze me achterna kwamen gelopen, had ik nog juist de tijd om een bat van onder het stof te pakken (die daar al 20 jaar onaangeroerd lag), waarop ze terug m’n huis binnenliepen. Toen ik ze achterna ging zag ik hoe ze uit de keukenschuif enkele grote vleesmessen grepen om mij neer te steken, maar kon ze gelukkig nog tijdig ontwapenen met enkele gerichte batswings. Zó en niet anders is dat gebeurd, meneer de juge. En nu mag de tegenpartij aan het woord. Verdedig jij ze even, Fox ?
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 13 maart 2017 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#508 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inbreken mag hier uiteraard niet. Tegen kraken valt jammer genoeg nog niet veel te doen. Dus is het belangrijk dat het wetsvoorstel Lachaert er nu snel doorraakt.
Dan zal dat strafbaar zijn, en kan de politie optreden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik zou hen wel netjes & beleefd 't (de) adres(sen) overhandigen van politiek correcte, pro-multicul, pro-diversiteit, linkse wereldverbeteraars, alwaar ze hun intrek kunnen nemen, als politiek correcte, pro-multicul, pro-diversiteit, linkse, allochtonenknuffelende wereldverbeteraar kan je daar toch niks op tegen hebben, de wereld is tenslotte van iedereen, kansarmen dienen geholpen te worden en verdienen 'n dak boven hun hoofd. Dit geval juich ik dan ook van harte toe, want als iemand zulks verdient zijn zij 't wel. In feite wens ik dat alle linkse politiek correcte, zelfverklaarde wereldverbeteraars multiculadepten toe!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door zonbron : 13 maart 2017 om 18:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Same hier.
Wees er maar zeker van dat ik ondanks mijn beperkte mogelijkheden een manier zou vinden om mijn probleem op de lossen met het krapuul dat zich eventueel meester denkt te kunnen maken van mijn eigendom. De politie zou ik er niet eens bijhalen. Die maakt het alleen maar ingewikkelder om ongewensten buiten te krijgen. Even een aantal hulpvaardige buren erbij halen met knuppels zoals ikzelf en beleefd vragen om op te hoepelen zal volstaan, denk ik. Wedden dat mijn ongevraagd bezoek het hazenpad kiest?
![]() |
#513 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die zich in mijn huis bevinden zonder mijn toelating zijn inbrekers. Ook als ze beweren dat ze krakers zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
|
![]() Citaat:
![]() https://www.s-p-a.be/wie-is-wie/ http://www.raadvgc.be/gemeentemandatarissen.asp
![]() |
![]() |
#516 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#518 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#519 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is hoe langer hoe duidelijker: Termont en de rest van de sossen zijn meer bezorgd om de inbrekers/huisjesmelkers/krakers dan om de autochtone Gentenaar. Niet dat dat voor een groot deel van de linkse aanhang in Gent ook maar een bal uitmaakt hoor: die volslagen idioten blijven op sp.a stemmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#520 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
bij kraken denk ik aan de renault fabrieken in Vilvoorde 20j leeg, geen belastingen, eigenaar gaan lopen, geen elctrabel contract, geen meubelen, verwaarloosd,... Dat kun je kraken en dat is tot op zekere hoogte ok een gedomicilieerd huis, met electrabelcontractje, meubeltjes, waarop belastingen betaald worden ... kun je nooit kraken. je hebt dus geen nieuwe wet nodig, gewoon de bestaande wetgeving rond inbraak en diefstal toepassen ga je niet akkoord definieer dan het verschil tussen bewoond en onbewoond. in de tijd? 5 minuten naar de bakker vs een half jaar op cruise in de ruimte? alle Belgen in het buitenland hun woonst wordt automatisch onbewoond? werken in het buitenland mag niet meer wil je je eigendom niet verliezen? in dit geval is het natuurlijk ook straf dat de inbraak bewezen moet worden, vraag me niet wat er te bewijzen valt als ze in de living op dit forum liggen te surfen, maar het mondelinge huurcontract tussen Roma en Oost-blokker door iedereen voor waar wordt aangenomen ![]() |
|
![]() |
![]() |