![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik hoef niet te denken, er hoeft niks in me op te komen. Ik hoef je insinuaties over leugens niet, en ik hoef al zeker je seksuele fantasieën niet te aanhoren. Ik vraag je naar een bewijs van je bewering en die krijg ik maar niet. Hieruit valt maar één conclusie op te maken: er is geen link, en jij kletst maar wat uit je nek. Je denkt, je zuigt uit je duim, je vermoedt, maar eigenlijk weet je juist niks en sla je maar wat wild om je heen. En iedere reply zak je verder in de zak stront die je voor jezelf hebt klaargezet.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 31 mei 2017 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
#582 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle korans en bijbels verbranden, en diegenen die die rotzooi van buiten hebben geleerd, verbannen naar een onbewoond eiland ergens in de buurt van Antarctica?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#583 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen als jij gooien onze vrede te grabbel aan wat hier komt aanwaaien. Kijk eens rond, militairen in de steden, aanslagen, overvallen, geweld tegen vrouwen. Met dank aan mensen als u, de verdedigers van het geïmporteerd barbarisme.
|
![]() |
![]() |
#584 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#585 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#586 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoe kun je de horror van de duizenden islamitische aanslagen wereldwijd van de laatste decennia nog meer bagatelliseren? Laat het me weten als het mogelijk is, ik zie je alvast niet dieper meer te zakken...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#587 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#588 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#589 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
God verhoede het, dat ze daar ooit de islam de vrije loop geven...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#590 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waar is de link naar jouw claim dat 90% van de moslims van de stad zelf naar de militairen zijn gevlucht, op de loop voor het islamistische gespuis? Het wordt hoe langer hoe meelijwekkender...
|
![]() |
![]() |
#591 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#592 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#593 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#594 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb getrouw mijn belastingen betaald, meer kan ik toch niet doen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#595 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#596 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#597 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#598 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#599 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#600 |
Banneling
|
![]() Wat je had moeten doen??? Eisen van de regering dat ze onze westerse waarden, geschreven in het Belgische wetboek, kordaat had toegepast ipv ons land te laten overspoelen door de eerste de beste gelukzoekers zonder hen de minste voorwaarden om zich aan te passen aan onze waarden, op te leggen...
Om nog maar te zwijgen van het multi-kul circus die ze ervan gemaakt hebben... Maar zoals jij, zullen ze de dag dat ze niet meer kunnen ontkennen dat ze het totaal verkeerd aangepakt hebben, hun handen in onschuld wassen en komen wenen en klagen dat ze er niets aan konden doen... En waarschijnlijk zullen ze dan wel de ene of andere zondebok vinden, zoals nu de NVa, die dan zal proberen om nog te redden wat er nog te redden valt om met alle zonden van Israël, in feiten hun eigen zonden, te overladen. Dat is wat ze politiek noemen... |
![]() |