![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Het overwegend blanke karakter van Europa (en ook van Amerika) dreigt compleet verloren te gaan. Vooral Europa dreigt totaal ten onder te gaan als gevolg van de islamisering en de negrisering. Als gevolg van de geografische nabijheid van Afrika en de Arabische wereld, dreigt Europa werkelijk onder de voet te worden gelopen door negers en islamieten. Daar die nieuwkomers maximaal gebruik komen maken van onze sociale voorzieningen, dreigt de welvaartstaat in elkaar te klappen met een snelheid vergelijkbaar met die waarin het communisme in
Oost-Europa en de ex-USSR indertijd in elkaar is geklapt. Een snelle ineenstorting van de welvaartstaten, gekoppeld aan de aanwezigheid van massa's niet-Westerse vreemdelingen (waaronder ook vele illegalen) zou wel eens tot zeer zware onlusten kunnen leiden. Het gevaar is niet denkbeeldig dat die vaak ongeletterde, verpauperde, primitieve, vaak jeugdige, niet-Westerse vreemdelingen zich massaal zouden afreageren op de nog resterende blanke bevolking. De blanken zouden, zeker in Europa, wel eens de meest verdrukte bevolkingsgroep kunnen worden van de 21-ste eeuw. Uiterste waakzaamheid is dan ook geboden, ... voor het daartoe te laat zou zijn. Laatst gewijzigd door Cynicus : 25 december 2004 om 16:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ik kom alweer een waardeloze post zetten in een waardeloze topic.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zijn niet veel anders gewoon van je Het unSkilled Effect.
Ik woon in zo'n micro-omgeving waar niet moslims een zeer sterke minderheid vormen.En aangezien ik hier niet wegkan zonder me levenslang in schulden te zetten moet ik het maar verdragen. Maar zoals met alles , een kruik gaat maar zolang te water tot ze barst.
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik woon in zo'n micro-omgeving waar ruimdenkende Vlamingen een zeer sterke minderheid vormen. Schulden of niet, ik bol het hier zeker af! En wat betreft die kruik, koop u een plastieke, die blijven drijven. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Skill effect, ik denk milieuvriendelijk, en zal wel een aardewerken kruik vertegenwoordigen
Eneuh, momenteel heb ik geen levenslange schulden, maar als ik hier wegga moet ik zoveel toeleggen op de verkoop van dit huisje-[size=1]wat politiek correct verkracht is met het gewestplan[/size]- dat ik geen lening kan krijgen om een andere woonst te kopen. Mare ,dat maakt niet uit in deze topic, wel dat als je in zo'n buurt als ik woon, je jezelf verdrukt voelt worden.
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat noemen ze dus, (Van een mug een olifant maken)
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
NIET-multiculturele omgeving, zou eigenlijk een essentieel mensenrecht moeten zijn. Politiek correct of niet, vele mensen zijn dat multiculwangedrocht werkelijk kotsbeu. Indien de mensen die heden tegen hun zin in een multiculturele omgeving wonen, de kans zouden krijgen om te gaan wonen in blanke, niet-multiculturele zones, dan zou er in die multiculturele omgevingen extra plaats vrijkomen voor ruimdenkende, verdraagzame aanhangers van de multiculturele maatschappij. Laatst gewijzigd door Cynicus : 25 december 2004 om 18:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben in Genk opgegroeid en woon er nog. Hier zit alles door elkaar, moslim, vlaming, chinees,... Maar ik ga het toch pleiten hier zulle. Naar het buitenland dan wel, hier kun je inderdaad geen kant meer op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
D�*t is een wetmatigheid. Geen persoonlijke aanvallen. Arnold. Laatst gewijzigd door Arnold : 25 december 2004 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gezellig trouwens met die grote hekken, waakhonden, cameracontroles, etc... Veel plezier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 25 december 2004 om 18:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Ge kent mij niet, beste spolpoel.
Daarmee is alles gezegd. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynicus : 25 december 2004 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Prof. Vermeulen voorspelde het ook , m'n zou de bevolking voor de keuze moeten stellen , met het vb voor een europees vlaanderen ... met de andere partijen naar een ontvlambare maghreb coktail . En wie had trouwens in 1960 geloofd dat er meer vreemdelingen als vlamingen zouden verkozen zijn in brussel . De cdenv is er van 20ù naar 2% in 20 jaar. Het kan snel gaan...
Laatst gewijzigd door ilfalco : 25 december 2004 om 21:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Terwijl jij blijft verderdromen van jouw ideale wereldje, ga ik mij aan de middellandse zee vestigen. ![]() Laat de braindrain maar beginnen. ![]() |
|
![]() |
![]() |