![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nadien gingen Filip en Mathilde ook nog naar Tomorrowland.
The King of Dance en THe Queen of Tomorrow ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 22 juli 2017 om 09:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wij hebben toch onze NAVO verplichtingen en met de huidige VSA president zal die er op staan dat wij ons hieraan zullen houden.< |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ben je al vergeten dat zijn eerste programmapunt door hem in de frigo geplaatst werd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een vreemde taal uitgedrukt: reculer pour mieux sauter . In 't Vlaams: de kiezers een beetje laten wennen aan ons en aan onze werkwijzen. Zodat de aangeprate schrik kan weg-ebben.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het schijnt ook dat er minder daklozen dan vorige jaren onder het gapende publiek geteld werden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kwestie van een kikker langzaam op te warmen?
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de "Boefers" zaten al vanaf 11 uur 's morgen in de kantine troep, of de Mess Onderofficieren ,of de Mess officieren te aperitieven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En gij witte?
Nog altijd gast bij Para Commando Mamma? Uw bonnet [militaire] is een wit nachtmutske? Correctie: (Pic te groot voor Wit boeleke: sorry)
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 22 juli 2017 om 10:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als de koning lacht kijkt hij kwaad en als de koning ernstig is begint hij te lachen. Zo valt hij nooit uit de rol die van hem verwacht wordt. De diverse benaderingen houden trouwens dit land samen. Als ze allemaal lachen op hetzelfde moment is het komedie en als ze allemaal huilen is het te triestig. Moet kunnen. Feitelijk mankeerde ik een Zeppelin boven de tribune. Zelfs met een koordje kunnen ze die ter plaatse houden. Wat uiteindelijk toch de bedoeling is nietwaar? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Je liegt. In mijn gemeente : stijlvolle viering met academische zitting, verder allerlei feestelijkheden onder grote belangstelling en zo is dit het geval in de meeste Vlaamse steden en gemeenten. Wie dit niet inziet is stekeblind of van kwade wil.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ergo: Vlaemsche Nationalisten zijn patatten.
Merci Robert: strakke conclusie. ![]()
![]() |
#113 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bij mij liggen ze dus reeds lang op de compost-hoop. Een voordeel sinds. Geen strontvliegen meer op die hoop. De buren kunnen dus gerust slapen. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 22 juli 2017 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En denk jij dat MR & VLD dat gaan doen ? De sossen halen geen 10 % meer, niet omwille van het communautaire, maar omwille van hun incompetente politici en hun komplete onzichtbaarheid in het maatschappelijk debat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hoe beter voor een Onafhankelijk Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |