![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en café jozef?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() UItvinder broodje martino overleden De Martino was zo goed als naast de Panaché. Laatst gewijzigd door Hoomer : 11 augustus 2017 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() martino is américain préparé met tabasco? dan snap ik wat jullie bedoelen, is idd ook erg lekker......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() (ik eet het evenwel niet te vaak uit schrik voor lintwormen, maar dat terzijde..)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er was ook een super luxe club op de Frankrijklei in een mooi herenhuis. De Antwerpse jetset kwam daar en de rijke joden. Daar kwam iedereen zo maar niet binnen, kan op de naam niet meer komen. De baas stoefte ooit tegen mij dat een tafeltje gemiddeld 20.000 BF opbracht, wat voor die tijd enorm was. Maar in de late uurtjes als iedereen genoeg champagne en whisky binnen had kon het plezant zijn. Maar wel een arrogant luxe volkje van wij hebben veel geld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in de humo heeft daar idd eens iets over gestaan, was idd op de frankrijklei gelegen... was naar het schijnt eveneens een favoriete hangout vd onderwereld....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn geheugen komt terug. Eddy Camerman heeft mij daar binnen geloodst. Toen het grootste transportbedrijf in Antwerpen. De vrijdagavond stonden hun camions honderden meter ver langs beide kanten aan de haven. De familie monteerde ook Chrysler in Antwerpen. Miljardair in BF. Hij is ge-eindigt op een zolderkamertje met enkele honderden frank van de OCMW.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() amai....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
|
![]() Haha, neen, van begin tot eind jaren '80 heb ik in 't nachtleven goed verdient en geleefd en veel dingen gedaan, gezien en meegemaakt, die als gratuit tussendoortje wel zouden passen in 't boek van Hoomer, maar heb nooit zo close in die risky business gezeten als hij, al kende ik wel tal van die zware jongens, die samen goed waren voor 100 jaar bak.
![]() Dan de Zillion.., toen dat openging kon ik er nog beginnen als garcon, maar als je op je dertigste nog niet uit die slag zijt gestapt, blijf je in dat wereldje hangen en daar had ik geen zin meer in en besloot toen dat de party-time over was. Daarna ben ik m'n madam tegen 't lijf gelopen en telkens als ik haar aankijk, heb ik daar nog geen minuut regrets van gehad, dat ik dat leventje toen vaarwel heb gezegd. ![]()
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je hebt er goed aan gedaan diego, is idd een louche wereldje ^^
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Burger King is en blijft niet te freten. Net zoals De Quick en Mc Donalds.
En voor de prijs met je daar echt niet aankloppen, dan kan je beter naar de Lunch garden gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier geef ik je 100% gelijk. Ik heb ze ooit alle 3 geprobeerd. MacDo, Quick en B.K.. Allemaal dezelfde rotzooi.... Als je aan één kant bijt, druipt aan de andere zijde de smurrie eruit. Als je het deksel oplicht krijg je meer een gevoel van kotsen dan van welbehagen. BAH ! ____ Ik eet occasioneel eens een Burger in een goede brasserie. Die zijn veel beter verzorg en smaakvoller. Het vlees is dan ook als dusdanig herkenbaar. Zo'n burger kun je demonteren en de afzonder ingrediënten apart opeten. Maar ja, zoiets kost dan ook tussen de 13 en de 16 �* 17 Euro. Laatst gewijzigd door Henri1 : 12 augustus 2017 om 07:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor die prijs krijg je een kwaliteitsproduct.
1. Lekker broodje en niet zo eentje dat "klef" is. 2. Een echt stuk vlees. 3. Niet opgevuld met pap vanbinnen. 4. Garnering in een apart kommetje naast je bord. 5. Deftig opgediend op een echt brod en met een echt bestek. Bijkomend pluspunt is dat de kans op "het schijt" 's anderendaags onbestaande is. |
![]() |
![]() |