![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men heeft nu een kapstok om hun verhaal aan op te hangen. Het ideale slachtofferolletje.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Let wel: u romantiseert die mensen niet, u praat ze niet goed, maar u demoniseert ze evenmin. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 28 augustus 2017 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Europees Commissaris
|
![]() Luister even viermiljoen. Forummer Het Oosten doet een ernstige poging de discussie die hier plaats vindt op een deftige manier te voeren. In een materie die voor jou véél te hoog gegrepen is. Ik vraag me af wat in godsnaam de poepers van de bazen te maken hebben met de 1ste wereldoorlog en alles daarrond. Het is trouwens de zoveelste keer dat je op die manier reageert. Ik verzoek je dan ook te stoppen met het verkloten van deze draad én voor éénmaal je wafel te houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar Koning Albert I was helemaal geen Vlamingenhater. Hij heeft zijn eed in het Nederlands afgelegd (naast het Frans). Duits was toen nog geen taal in ons land. Hij sprak Nederlands tijdens zijn bezoeken. Hij heeft gepleit in een troonrede voor een Nederlandstalige univerisiteit in Gent. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Minister
|
![]() PS, cdH, Ecolo, MR allemaal hebben ze samen gewerkt om het cordon op VB te verwezenlijken om Vlaamse stemmen op VB na de verkiezing totaal waardeloos te maken. België zou democratisch land zijn…. Maar Alles werd door heen de geschiedenis van het sjoemel merk België gedaan OM zoveel mogelijk de democratische meerderheid % te verminder van Vlaanderen, Vlaamse stemmen na de verkiezing waardeloos te maken.
PS, cdH, Ecolo, MR hebben samen gewerkt om de persoonlijke waarde van de Vlaamse stem bij verkiezing minder waardig te maken aan de Waalse, PS, cdH, Ecolo, MR hebben samen gewerkt om Brussel te verfransen, PS, cdH, Ecolo, MR hebben samen gewerkt om BHV om Franstalig landsdeel uit te brijden en macht van Franstalige Brusselse rechtbank. PS, cdH, Ecolo, MR hebben samen gewerkt Tot zelfs de staatsgreep droom van Di rupo PS Wallon – Bruxel gesteund, allemaal om de democratische meerderheid van de Vlamingen te verkleinen. Zolang dat de zo gezegde Vlaamse partijen, als het om het belang van Vlaanderen gaat NIET zullen samen werken: maar om de persoonlijke zitjes van de partij iconen of de eigen partij >> Zal de democratische waarde door versplintering die in de weegschaal geworpen word om Vlaanderen te verdedigen steeds weer democratisch te weinig zijn tegen de Franstalige samen werking van LINKS TOT RECHTS >> PS, cdH, Ecolo, MR. Met het resultaat dat mensen die leven op Vlaamse boden steeds weer democratisch misbruikt zullen worden. Dus Of de Vlaamse partijen werken samen Voor Vlaanderen of ze doen aan Asterix en Obelix dorpspolitiek goed voor strips maar waar mensen die leven op Vlaamse boden, Vlaanderen niets mee oplevert. *
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat wereldoorlog 1 een complex gegeven is correct. Ik ben in het bezit van twee standaardwerken in dit verband, nl. "Twintig eeuwen Vlaanderen" een 15-delige kanjer geschreven door Vlaamse en Nederlandse professoren en wetenschappers en het 4-delig "Geschiedenis van de Vlaamse Gedachte" door H. Elias. Terwijl Elias weinig zegt over samenwerking tusen een paar Vlaamse soldaten en de Duitse legerleiding wordt deze wel uitvoerig geciteerd in T.E.V. met ellenlange artikels en foto's, écht te' veel om te verwerken, ik heb wel belangstelling maar niet de tijd. Mij uitspreken over deze kwestie doe ik dus niet. Maar feitelijk heeft mijn posting aan vier miljoen er niks mee te maken. Ik wou alleen zijn prietpraat even aan de kaak stellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat degenen denken dat ze de 'goeien' zijn, eigenlijk de slechteriken zijn. Straf hé! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 augustus 2017 om 21:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk was hij een held, maar niet held genoeg om op dat gebied verschil te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nooit een uniform gedragen, geen vlieg kwaad gedaan. Prijskaartje: 15 maanden internering: geniekazerne, Hemiksem. Verplicht ontslagen bij Gevaert. Puur van staatswege opgelegde broodroof dus. Laatst gewijzigd door Wapper : 28 augustus 2017 om 23:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schaamteloze parvenu's.
![]() |
![]() |
![]() |