![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als ik het in zijn geheel probeer te bekijken, kan ik er wél voor een stuk inkomen. Eigenlijk hebben ze heel zijn leven in zijn plaats bepaald, en als compensatie krijgt hij daar een dotatie voor. Nu dreigen ze met die dotatie te beperken, dus kan ik er ook inkomen dat hij van zijn voeten begint te maken. Zie ook posting #153
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 2 december 2017 om 21:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem is net dat hij dat wel doet.
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En daar wringt idd het schoentje...
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() België is Nederland niet.
Toon me een link of een artikel of whatever waar Laurent zijn prinsenrechten & plichten kan opzeggen. Hij is geboren als een prins, en moet daarmee door het leven gaan. Pech, noemen ze zoiets dan zekers ?
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand verplicht het prinske om zijn dotatie te aanvaarden... Doet hij dat wél,dan zijn er regels aan verbonden... Overtreedt hij die regels,tja sanctie zal zijn deel zijn... iedereen wie hij ook is,en wat hij ook is,is uiteindelijk onderworpen aan bepaalde regels wat betreft zijn job... Jantje modaal ,of klein prinske,het doet er echt niet toe.... Of is dat te moeilijk voor u.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alé. Laurent gaat vanaf morgen gaan doen wat ie graag zou gedaan hebben. Waar is zijn diploma ? Daar heb je precies niet aan gedacht.. Deeltje van het geheel niet gezien denk ik. ![]() A ja, en Laurent, met of zonder dotatie moet zich ook nog steeds aan 'de regeltjes' houden... Zijn 'vrijheid' mag hij ook op zijne buik schrijven. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 2 december 2017 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet omdat er geen precedenten zijn, dat hij zijn prinsenkap niet aan de haag kan hangen.
As men dat zou weigeren dan zou hij een reden hebben om een advocaat onder de arm te nemen. Maar dat wil hij niet. Hij wil prins blijven, elk jaar een fortuin vangen, maar wel doen wat hij wil zonder enige verantwoordelijkheid te moeten afleggen.
![]() |
#171 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan moeten ze wel eerst de Belgische grondwet die, voor wat de Monarchie betreft, sinds 1831 niet meer veranderd is, aanpassen. Citaat:
Heel zijn jeugd is bepaald geweest door het koningshuis & de regering, dik tegen zijn zin. Heel dat prins-zijn-gedoe hangt hem trouwens dik zijn voeten uit, en dat had ik ook al gepost. Hij had veel liever een normaal leven gehad.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 2 december 2017 om 22:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn grootste probleem om een reguliere job te gaan uitoefenen zal niet zijn diploma zijn, maar dat hij zich dan echt aan regels zal moeten houden. Hij beseft niet hoe goed hij het heeft. Een belediging voor alle Belgen met echte moeilijkheden.
![]() |
![]() |
#173 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://www.onderwijskiezer.be/v2/volwassen/ http://www.centrumvoorafstandsonderw...RoCex8QAvD_BwE https://www.nha.be/?gclid=CjwKCAiAu4...hoCdRoQAvD_BwE
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laurent & regeltjes, dat zijn nu ook 2 zaken die niet goed samengaan. Hoe zou dat komen denk je ? Maar dat zou nu wel eens een discussie kunnen worden van wat er het eerste was. Het ei of de kip....
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kwaad is geschied. Laurent is er ondertussen ook al 54. Had hij die kansen gekregen in zijn jeugd, dan had je wel een punt dat hij zelf maar werk moest gaan zoeken, maar die kansen heeft hij niet gekregen. De schuld nu zomaar in de Lorre zijn schoenen gaan schuiven vind ik persoonlijk niet echt eerlijk. Het systeem is in de fout gegaan, wel dat het systeem nu dan maar (deels) de brokken lijmt ook.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 2 december 2017 om 22:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Leeftijd is dus geen issue en in het geval van de Lorre zal het inschrijvingsgeld dat ook niet zijn. De wil om te studeren moet er wel zijn, eh. Citaat:
Als de prins enig karakter had, dan zou 'm in 't Frans 'kust allmaal m'n kltn' zeggen en doen wat ie graag zou doen en de uitdaging om een échte job of te gaan studeren aannemen. Het zou z'n zelfrespect alvast geen kwaad doen en z'n lamme reputatie bij de bevolking iewat opkrikken.
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe eens een rondvraag aan 54 jarigen of ze liever in de situatie van fabrieksarbeider, of die van Lorre zouden zitten.
Volgens mij zal er 1 zijn die fabrieksarbeider kiest. Hij heet kojak. Al de rest zou best wel gratis willen leven.
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een prachtvoorbeeldje van hoe men tegenwoordig alles toch o zo mooi uit de context kan rukken.... ![]() ![]() Als toogpraat geef ik het een 10/10. ![]()
![]() |
![]() |
#179 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wil moet er idd zijn. Citaat:
Dat van 'kust allemaal mijn kloten' had ie trouwens al duidelijk laten blijken, en keer op keer mocht hij het nadien wél gaan uitleggen hé. Maar eerlijk gezegd, hoe zou jij nu reageren, nadat ze al 54 jaar met uw 'weledele delen' gespeeld zouden hebben ? Had de Lorre nu 24 jaar geweest, dan zou het ook helemaal in een andere context kunnen geplaatst geweest zijn hé. Wat mij betreft, ligt de grootste fout in onze grondwet wat de monarchie betreft dan toch. De gevolgen daarvan nu gaan viseren is wat mij betreft niet eerlijk meer te noemen.
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De context is dat Lorre gratis geld wil en zijn eigen willetje wil doen. En dat is al een halve eeuw gelukt, maar nu dat hij zijn dineros dreigt te verliezen omdat zoiets niet meer kan in deze eeuw, vindt hij dat zijn mensenrechten niet gehonoreerd worden.
En jij zit allerhande excuses te verzinnen over prinsenopvoeding en ze mogen in hun jeugd niet alles doen wat ze willen en studeren wat ze willen, en daarom heeft hij geen diploma enzovoort... Komaan. Hij wil dure auto's, dure horloges, grote villa, reizen, de clown uithangen en doen wat hij wil. Ja dat is niet mogelijk. Niet voor jou, niet voor mij en voor geen enkele Belg, en nu ook niet meer voor een prins. Spijtig (not).
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 2 december 2017 om 23:48. |
![]() |
![]() |