![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel reden dus !!!!! Onderdrukking vd vrouw lijkt mij reden genoeg.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 27 januari 2018 om 20:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Instinct werkt heus niet willekeurig.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 27 januari 2018 om 20:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat is waar gij last van hebt? Spreek eens met uw man dan hé.
Trump: ‘En wat met de koeien?’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 27 januari 2018 om 20:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De buikspreker heeft gesproken
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar inhoudelijk nogal mager.
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het peil van het forum zal er wel mee wezen ![]()
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vond ik ook, daarom zei ik dat het bullshit is
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedere normale mens heeft daar last van.
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En, is er al bewijs gevonden dat de N-VA de Amerikaanse presidentsverkiezingen heeft vervalst?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry, ik kon het niet laten ![]()
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De anti-Vlaamse houding van de SPA en van de meeste Vlaamse verkozenen komt niet van onderuit, maar wordt en werd wel degelijk van bovenuit doorgedrukt... De mensen van onderuit konden alleen maar stemmen op anti-Vlamingen met als keuzemogelijkheid een andere anti-Vlaming... Geen enkele echte pro-Vlaming kon de politieke ladder opklimmen; allen werden op een zekere hoogte door la Belgique geboycot... Plooien voor de Belgische logica en hogerop klimmen (lees regelrechte omkoping, want als ze plooiden konden ze hogerop veel geld verdienen) of anders onderaan de ladder, als kleine garnaal met de zakken zoveel mogelijk leeg, blijven hangen... Zo iemand als Panda blijft dat nu nog als democratie verkopen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alleen achtergebleven middeleeuwers niet.
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan een paar tellen later afkomen met, we doen het voor die vrouwen die onderdrukt zijn. Ja hoor en de spinnen eten hooi. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met de nepvertegenwoordigers van de zogenaamde mensenrechten, die die zelfde mensenrechten eerder verkrachten dan vertegenwoordigen... Ja daar kan je dubbel en dik gelijk in hebben dat ze daar problemen mee zal krijgen... Maar met de mensenrechten zelf zie ik geen enkel probleem... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er werd vooral gefoeterd op de linkse VRT! Betreft mevrouw Jinnih Beels die tot onlangs onbekend was voor het grote publiek en ook voor mij, moet ik helaas verwijzen naar: Inderdaad gaf mevrouw Jinnih Beels, Karl Drabbe en Peter Vandermeersch over migranten in ‘De afspraak op vrijdag’ hun stand punt gelijk met ‘ik weet niet waar ze het over hebben, moet mij er nog in verdiepen” en ook: jajaja, ze is niet bezoedelde… en vooral ONAFHANKELIJK stelde ze. Het behulpzaam aanbrengen/aansturen kwam van de VRT presentater!!! ik schreef ook al : Dat mevrouw Jinnih Beels haar kans waagt in de politiek is haar goed recht. Na massa’s schoolmeesters en advocaten is en agent eens iets anders. Wat betreft: Vrouwenrechtenactiviste Darya Safai is dus wel al en historie van haar verleden bekend. Ze heeft als Vrouwenrechtenactiviste en voornamelijk door het strijdende tegen dwangmatige mis toestaande van de Iraanse islam staat naam gemaakt! Zonder steun van ... zelfs tot in het buitenland. Madam met ballen! respect!!! Maar denk dat Vrouwenrechtenactiviste Darya Safai in het geval met haar NVA bedoelingen niet op een voortrekkers rol bij de VRT zal mogen rekenen. Wellicht krijgt Vrouwenrechtenactiviste Darya Safai hier de {Linse-Ayatollahs} met rood boekje en hun aanhang tegen. Wat ook al het geval is met de mevrouw bij NVA met Koerdische roetsj!!! ![]() In eider geval het gaat beide dame goed wat mij betreft… Wie van beiden dames met realistisch zaken en gezond boerenverstand redenering onze levenssfeer het best zal vertegenwoordigen/verdedigen zal mij het meest bekoren, zal ik steunen!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 27 januari 2018 om 21:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Betekent dat daarom dat hij minder waard is dan Safai?
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer heb jij voor de laatste keer last gehad van de N-VA?
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb daar geen last van.
![]() |
#140 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Sorry, Vrouwenrechtenactiviste Darya Safai is dus wel al en historie van haar verleden bekend. Ze heeft als Vrouwenrechtenactiviste en voornamelijk door het strijdende tegen dwangmatige mis toestaande van de Iraanse islam staat naam gemaakt!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |