![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Europees Commissaris
|
![]() Is het soms niet normaal dat ik in Wallonië Frans spreek met de vrienden? Maar als het ijs gebroken is mag ik toch informeren; toch als ze namen dragen die erop wijzen dat ze van Vlaamse afkomst kunnen zijn; of hun familie destijds inwijkelingen geweest zijn. En ze hebben er dan niet het minste probleem mee om dit te bevestigen. Walen zijn heel voorkomend als je ze behandelt zoals het moet. En dat betekent in Wallonië Frans spreken. Daartegenover ben ik in Vlaanderen absoluut niet tegemoetkomend; ook niet tegen Walen. Wie het aandurfde in mijn streek te informeren achter Montaigu of Louvain kon er op rekenen dat hij in Tirlemont terecht kwam. Dat plezier is er nu af. Ze hebben verdomd bijna allemaal een GPS. Ik kom zelfs met mijn GPS terecht in Luik of Bergen zonder nog de weg te vragen. Alhoewel als je bij wijze van proef toch een spelletje wil spelen dan moet je er ook tegen kunnen dat in Wallonië de mond open valt bij gebruik van vertaalde namen. De soep in België is al bijna zoal niet te eten. ![]() En ze hebben verdorie nog gelijk ook nog. |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja; in Wallonië wel dus. Heb je daar problemen mee? Vent; wat kan jij toch onnozel doen! Heb je nog zelf niet door dat je zit te broeien op kunsteieren? En zo blijft het maar duren dus! ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 26 februari 2018 om 12:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wel meer als in Wallonië natuurlijk. Maar voor echte vrienden begin ik echt niet moeilijk te doen. Bij mij telt voor alles dat politieke opties vriendschap niet mogen schaden. Zo zot ben ik ook niet. Tussen vrienden moet gezelligheid kunnen. Maar vreemden met dikke nekken zullen nooit mijn vrienden zijn. En ben je nu nog niet uitgekakeld? Wat wordt het? Een kloek op kunsteieren kakelt niet meer en kakelt ze toch dan ik het een lesbische kloek. In uw geval zelfs een crossdresser die denkt dat het alle dagen van het jaar "Rosenmontag" is. Sissy toch! ![]() En nu stop ik. Ik ga uw eieren niet helpen uitbroeien. Er komt toch niks uit. Laatst gewijzigd door werkman : 26 februari 2018 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gezien uw Waalse vrienden heel waarschijnlijk de weg niet kunnen vragen in het Nederlands zijn het nog eens dikke nekken ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 februari 2018 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
En dat zou de nederlandstalige tweetalige Belg godverdomme als een persoonlijk voordeel op zijn/haar CV moeten durven zien!
![]() |
#375 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de drie extra europese talen waren ook meegenomen. Nooit naar werk moeten zoeken. Maar ja, 't waren andere tijden toen werken nog een plezier was voor de gelukkige (niet ambetantenare) boemers. ![]()
![]() |
![]() |
#377 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en bij een enkeling hou ik me ook met bijzonder veel plezier van den domme. ![]() wat soms bijzondere verwondering van collega's geeft ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 26 februari 2018 om 13:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mogelijk! Ik ben niet verantwoordelijk voor hetgeen anderen kunnen doen. Ik ben zelfs overtuigd dat het risico bestond want 90 % van de gewone bevolking wist zelfs niet dat Montaigu bestaat. Hoe moeten ze dan in staat zijn om de weg te wijzen? Dus indien je naar Vlaanderen komt is mijn advies om een Nederlandstalige landkaart te gebruiken. Anders kan je voor verassingen komen te staan. Het is niet de fout van de gewone man dat dit kan voorvallen maar wel van plannenmakers die onnozel willen doen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |