![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik onderhoud twee Walen
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger ook gedaan, een soort Fosterparent plan. Ik had dan eigenlijk twee Walen geadopteerd en stuurde elke maand een boekje op met fortzegeltjes. Dan konden die kindjes daar naar school gaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() met wat we nu weten over het gangbare seksueel misbruik door ngo medewerkers klinkt dit wel wrang hoor Xeno...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan mijn ballen horen klotsen op de fiets. Ze hebben zich tot tegen mijn evenwichtsorgaan terug getrokken. Mijn staart hangt er nu voor piet snot.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze morgen mijn raam moeten openzetten omdat ik aan het zweten was...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger was -5 gewoon veel kouder dan nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal er weer niet inzitten om de elf stedentocht te rijden dit jaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 's Avonds de verwarming vergeten afzetten is het begin van dementie ...
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vet worden he ... wordt men ook dement van.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Survival of the fittest. ![]()
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() T'is hier nu -1C°, zo koud is dat nu ook weer niet. Zolang de wind gaat liggen, natuurlijk.
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
't was toch ni warm en dan moest ik na die vergadering ook nog eens terug naar huis. Met de fiets ![]()
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jeanetten allemaal! De maneuvers in Vogelsang in 1966 in een open Willys jeep s'nachts bij min 20 dat begon op kou te trekken. Moest stoppen om met alle geweld tegen bomen te schoppen en te slaan om mijn voeten en handen terug warm te krijgen. Er zijn toen trouwens verschillende jongens naderhand een voet of hand moeten afgezet worden (toen bestond VTM nog niet om dat prime time te brengen). Naar het schijnt was het binnen in de half tracks nog kouder dan buiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn schoonzusje heeft een jaar in Ulan Ude gewerkt...daar was het pas koud, tot -45 in de winter. Maar ook dat went, zegt ze.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |