![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat zou voor kinderen het beste zijn? Zoals mijn kleinkind vroeger moest spelen op het terras van een appartement op het 25e verdiep in een grootstad met zicht op de smog boven de stad, of in de grote tuin van opa op de buiten spelen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar durft u die onzin hier posten. Getroffen door het fake-news-virus?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Appartementen: no thanks. Ik rij het gras wel eens af, zoveel moeite is dat niet. Ik denk dat heel dat gezever met de syndicus en bewonersvergaderingen meer miserie is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
Meegenieten? https://youtu.be/f7UyQ02od10 PS vanaf volgend weekend zijn de fiets- en voetveren weer open tijdens de weekends. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() En als bonus elke auto ten allen tijde live volgen in België. Privacy is voor mietjes, als je niets te verbergen hebt etc etc. Oh, en al die doppers die elke dag ergens naartoe rijden, zouden die zwart werken?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat kan dus reeds nu al. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() De cameras die boven de snelwegen hangen registreren de nummerplaat ook al...dus privacy is geen argument.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar net in die streek, gaat het leven me net iets te traag. ![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze er maar één criminele dief mee pakken, is't voor mij okee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
kijk en vergelijk: http://www.luchtzaak.be/sections/scholen.html PS ik begin mij af te vragen of de NVA het pensioenkostprobleem tracht op te lossen door iedereen te verplichten in de stad te gaan wonen. Laatst gewijzigd door pajoske : 31 maart 2018 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik woon vlakbij een groot park. Vroeger krioelde het daar van de kinderen.....nu moet je er naar zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik las net in de gazet van de een of andere zeveraar dat het rekeningrijden voor vrachtwagens niet veel uitgehaald heeft in Vlaanderen (dat bestaat nu toch al even, ttz twee jaar of zoiets?) Dikke zever natuurlijk, want het is amper rekeningrijden. Het is niet slim. Men beloont niet wie zijn transport buiten de file doet, en men beloont wie met een omweg door een dorpskern rijdt ... En belangrijk positief effect dat men vergat: de buitenlanders betalen wel mee met die actuele kilometerheffing op onze Vlaamse wegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga je dan geen sluipverkeer creëren ?
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() Natuurlijk, dat gebeurt nu al als de ring stilstaat om 14u door een accident
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen.
Daarenboven zal ik meer oppassen. Een half uurtje file wil ik er wel vaak bijnemen als ik ergens naar toe ga. Maar als ik er dan nog eens wat euro's ga voor moeten bijleggen, zal ik toch twee keer nadenken ...
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Gouverneur
|
![]() Dat ze al die salariswagens met tankkaarten onbeperkt tanken al maar eens afschaffen. Als velen zelf hun heilige koe moeten gaan betalen zal het veel minder zijn met zomaar rond te rijden. Dan zullen we al heel wat wagens van de baan halen en zullen velen meer geneigd zijn om aan autodelen te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |