![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#17881 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Der oude tyrannie voor immer was voorbij Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17882 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17883 | ||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Durf jij uitsluiten dat er op een vakbondsbetoging nergens geweld voorkomt? Is dat dan een rebellie, en moeten de leiders van de betoging voor 30 jaar in de cel gesmeten worden, wegens "rebellie"? Citaat:
Durf jij zeggen dat de pro-Spanje betogingen volledig vredevol verliepen? Dat daar nooit geweld gebruikt werd? Ik heb beelden genoeg gezien van pro-Spanje betogers die pro-Catalonië betogers in elkaar klopten. Dat is wat anders dan rebellie, of georganiseerd geweld om een staatsgreep te plegen. De Duitse rechter heeft die bewijsstukken van tafel geveegd, belangrijker dan wat Pandareus ervan denkt. Citaat:
Citaat:
En nu veel zich in Duitsland afspeelt ook regelmatig op Duitse bronnen (Die Welt bijv.). En soms zie ik in Publico (Portugees) ook een artikel over Catalonië. Of in de Vlaamse media. Ik denk dat mijn bronnen nog iets veelzijdiger zijn dan de jouwe. Citaat:
Wie is eerst begonnen roepen van "Puidgemont a la prisión" ? Ik geloof nooit dat dat iets spontaans was, dat is georganiseerd vanuit de PP. Een heel klimaat van criminaliseren van iedereen die ook maar enige sympathie heeft voor de Catalanen. Dat zie ik in al die kranten, maar inderdaad minst van al bij La Vanguardia, die huilen minst van al mee met de wolven in het bos. De juristen die van stommiteiten spreken, daarover lees ik niet op elpais, of elmundo (de websites, want ik ga geen kranten kopen). Citaat:
Geloof je het zelf? Als de Catalanen sympathie krijgen, dan komt dat voor een deel omdat ze de media bereiken, maar ook omdat wat zij verkondigen hout snijdt. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#17884 | |
|
![]() Citaat:
Niemand heeft zoveel zelfhaat als de Vlaming, en verloochent de eigen cultuur...
![]() |
![]() |
#17885 | |
|
![]() Citaat:
Toen ik een Spaanse bron aanhaalde was het niet goed, het moest een Vlaamse bron zijn, zolang je die niet had was het zogezegd niet waar. Dáárover gaat het. Je kronkelt als de beste tjeven.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 7 april 2018 om 11:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17886 |
|
![]() http://www.lavanguardia.com/politica...uigdemont.html
Er begint een zekere Spanning te ontstaan tussen Spanje en Duitsland. De Spanjaarden voelen zich "gekrenkt". Op het congres van de PP beklaagden zij zich erover dat de Duitse minister van Justitie de beslissing van de Duitse rechtbank verdedigd had. Rajoy begint zich echt als Don Quijote te gedragen. Hij voelt zich "gekrenkt". ![]() En nog een die de pedalen kwijt is : https://esradio.libertaddigital.com/...na-123508.html Deze spreekt van "nazi's in Duitsland", noemt voortdurend de regering en de oppositie "ziek in het hoofd", en dergelijke meer. Hij vindt dat Spanje gekrenkt is, en dat ze maar uit de EU moeten stappen. Rijp voor het zothuis, dus. ![]()
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 7 april 2018 om 11:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17887 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nog net een draad gestart over opgravingen in ... Andalucia.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17888 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is in Brussel een half uur voor een gematigde fgtb betoging. Daar moet hier niet gezeverd worden: de Catalaanse betogers en toetti kwanti zijn wereldkampioen in brave vredevolle verlopen van manifestaties. Wereldkampioen. Dat rechterlijk gevalleke is wereldkampioen in juridische duimzuigerij.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17889 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is niet nietschs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17890 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17891 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17892 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sedertdien is de wereld wel wat veranderd. Maar blijkbaar niet de mentaliteit van onmensen zoals sommige leiders van de Spaanse PP en van het Vlaams Blok. Daarmee staat ge te blinken in uw bloot pietje, hé vriend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17893 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer komt die regering van dat geil-mooie meisje met haar C-cup dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17894 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ne panda met een blinkend pietche. Da wordt een foto voor Gaia.
![]() |
#17895 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vakbondsbetogingen zijn doelgericht, soms een beetje irrationeel, maar nooit misdadig. Hen vergelijken met de misdadigers waarvan hier sprake is spuwen in het gezicht van de vakbeweging. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vraag me soms af of je ernstig bent in je antwoorden : een fucking portugese bron, wat weten die nu te vertellen over catalonië ??? De vlaamse media volgen we zeker en vast alle 2, dat is een open deur intrappen. Citaat:
Citaat:
Ze hebben ook al jaren zitten investeren in een netwerk van buitenlandse correspondenten die meestal voor hun job in Barcelona wonen. Ik ken er zo een, een stadsgenoot die op hun payroll staat en o.a. voor Doorbraak.be positieve artikels over catalonië schrijft. Waar denk je dat de redacties van buitenlandse kranten hun info voor een groot stuk halen ? Bij organisaties zoals die van Sanchez en Cuixart. Dat zijn geoliede marketing-machines. Citaat:
Citaat:
![]() |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17896 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hetzelfde met Baskenland. Twee van de vier Baskische provincies hebben zelfs geen Baskische meerderheid meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17897 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17898 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al degenen die geboren zijn in catalonië, uit ouders en grootouders van catalonië, geen makak in de familielijn hebben en geen verraders die ooit trouwden met een spaanse uit een andere provincie : dat zijn de goeie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17899 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die is stap voor stap op weg naar een Vlaamsgezinde meerderheid in het Vlaams Parlement.Eens dat doel bereikt zal de Vlaamse Onafhankelijkheid worden uitgeroepen en gaat hij de geschiedenis in als "Vader van Vlaanderen". Een hedendaagse Vlaamse" Pater Patriae" Daar kan geen Belgisch establishment tegen op . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17900 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
plus hun aanhang ,Catalonië verlaten . Bij de volgende verkiezingen springen de Catalaans gezinden makkelijk boven de 50% ![]() |
|
![]() |
![]() |