![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ook niet iedereen weet is dat Hongaren hun voorouders uit de Aziatische steppen eren, ze zijn niet beschaamd over hun oorsprong maar cultiveren die net.
https://www.youtube.com/watch?v=8lg4gP3d4vY ![]() ![]() De grote Hongaarse Khan Arpad heeft zich, nadat de Hongaren zich vestigden in de Donau vlakte en de Karpaten, bekeerd tot het christendom, en Duitse architecten aangetrokken om hun steden op te" bouwen en van Hongarije een Europees land te maken. De steden waren Duits, Joods en dus westers, maar het platteland bleef altijd grote nostalgie hebben naar de Aziatische roots. Arpad in Budapest: ![]() Arpad verzamelde de Hongaarse stammen, de overblijfselen van de Hunnen en maakte van Hongarije een Europees land. Natuurlijk kun je niet zeggen dat de Hongaren van vandaag allemaal nakomelingen zijn van die Aziaten. In de loop van de geschiedenis vond er veel vermenging plaats van West-Slavische stammen, Duitsers, etc. Toch blijven Hongaren trots op hun roots. En in de buurlanden worden ze daarom denigrerend "Mongolen" genoemd. Laatst gewijzigd door tomm : 10 april 2018 om 12:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Zijn immers geen NMBS parasieten en dat is een extra voordeel.
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je moet op zijn minst bijkomende onderindeling maken voor economisch ethisch identitair/religieus mja, dan passen die handige vakjes waarin iedereen je toch zo graag wil proppen niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() in het debat over Zweden dweepte jij nochtans met de zuivere democratische meerderheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() en interesseert mij dat? ik ben niet op zoek naar een partij hoor, ik besef ten volle dat ik toch geen enkele partij vind waarvan alle partijpunten mij aanstaan, en nog minder één die daar ook iets van kan realiseren, zeker in het struktureel compleet vastgeroeste BE waar ik stemplicht heb...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() Oostenrijk-Hongarije is alive and kicking.
In beide landen doet extreem rechts het bijzonder goed. Misschien moeten ze eens denken om Karl van Habsburg terug kaiser te maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hongaars zigeunerdorp: ![]() Ook de Turkse overheersing niet vergeten. ![]() En de Joden. Hongarije is eigenlijk altijd al een multicultureel land geweest, anders dan hier. Net daarom willen ze geen nieuwe golf van buitenlanders. Zo moeilijk te verstaan? Laatst gewijzigd door tomm : 10 april 2018 om 12:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het gaat erom dat ge uw een lijstje gaat bijhouden van uw tegenstanders ("collaborateurs") om ze later de rekening te presenteren. en ge zegt dat zo, langs uw neus weg, alsof het de normaalste zaak is van de wereld. dit gaat helemaal niet over links-rechts ![]() gij moogt dat er van maken hoor, weeral de essentie negeren (uw specialiteit). Ik heb echt schrik gekregen van u (aja, en ook nog: ![]()
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
of gaat de EU voortaan telkens troyka's sturen als het locale stembusresultaat niet aanstaat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() lol, het gaat vrijwel uitsluitend over de Islam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gij zijt helemaal geen democraat...
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar dat is allemaal geen probleem, als jij t in een discussie maar kan gebruiken om stempeltjes te geven en stickertjes te kleven. Laatst gewijzigd door Anna List : 10 april 2018 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#154 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ik heb in mijn leven anders net om democratisch principiële redenen nog nooit voor een partij uit de meerderheid gestemd, en zal dat in de nabije toekomst wellicht ook niet doen. mocht ik Hongaar geweest zijn, ik had dus ondanks de verwezenlijkingen van Orban, ook niet voor Orban gestemd. Alles kan altijd beter. Democratie werkt maar bij afwisseling en controle. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat cheeren voor executies en monddood maken van oppositie is uw interpretatie, niet de mijne, al lijkt ge hierboven dit wel te insinueren. stop daarmee. ![]() ![]() want meten is weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showthread...97#post8686497
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() jij lijkt mij eerder iemand die de democratie wil gebruiken (of laten misbruiken) om de democratie zelf en de verworven vrijheden en gelijkheid tussen m en v en non discriminatie vanwege geaardheid op de helling te zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"Will no one rid me of this meddlesome priest?" De moeite om eens over bij te lezen.
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de slinger slaat terug en de meerderheid zal heel democratisch gerespecteerd moeten worden. |
|
![]() |
![]() |