![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaan gamen omdat je bang bent van lekkere wijven op de werkvloer is blijkbaar de nieuwe definitie van een alfamannetje zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
in mijn persoonlijke vriendenkring drie vrouwen die me vertellen dat hun echtgenoot vrijwel al zijn vrije tijd zit te gamen ... nochtans geen van de drie onaantrekkelijk, integendeel ... op die manier gaan deze alfamannetjes zich alvast niet blijven voortplanten, dus Darwin lost t uiteindelijk wel weer op. maar soms wordt het voor een bereidwillig luisterend oor ook wel behoorlijk veel om op te lossen. ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 7 mei 2018 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Europees Commissaris
|
![]() Tsjah, alsof die afbeeldingen op die foldertjes representatief zijn voor de gemiddelde werknemer. Ze kiezen daar speciaal de mooie medewerkers voor uit. Ik weet dat want ik heb reeds een paar keer moeten poseren voor foldertjes voor onze dienst
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Het Verzet : 7 mei 2018 om 11:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() denk dat t van de sector en/of t bedrijf af hangt. Bij ons is t er niet zo ver af eigenlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister
|
![]() Als die mannen op hun 18de getrouwd zijn is dat prima. Als ze na hun 35ste nog aan de lopende band gamen is er iets mis
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn man wil zijn gedeelte van ons geld (big dough) in de zaak steken waar hij werkt, om dan bijna dubbel zoveel als nu te verdienen ofzo. Maar hij zegt dat hij geen woning wil kopen... als een koppig klein kind. Dus ik zo voor de grap: ah we gaan dus geld in een zaak steken én een huis kopen. *big smile, smile* Hij kon er niet mee lachen. Maar ik ben ervan overtuigd dat senior psychopath nog wel zal bijdraaien. En anders, in zijn ergste nachtmerrie stuur ik ons kind naar de crèche om een voltijdse job uit te oefenen. ![]() Dus ja, ik heb weldegelijk geld nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Deze planeet heeft effectief zeer interessante kostgangers...
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrouwen hier vinden dat mannen stikken van de vooroordelen!
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Winkelkarretjes kunnen ook erg vies zijn.
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen wonder dat sommigen een vertekend beeld van het bedrijfsleven krijgen. Al denk ik niet dat een bedrijf zoiets nu nog zou durven doen.
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ziet ge, er moet eerst iemand op mij uithalen voor ik terug een klop geef. Ik probeer met iedereen overeen te komen. Komt ge mij uitdagen of wat dan ook, sla ik dubbel zo hard terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn echter net de meelopers die bang hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is dit een goed moment om te melden dat de alfa en beta terminologie onzin is, gebaseerd op studies naar wolven in gevangenschap? Dat er in een wilde roedel exact een alfapaar is omdat een wilde roedel bestaat uit een paar met hun nog niet uitgevlogen jongen? En dat alfaman dus eigenlijk familieman betekent?
Je kan jezelf misschien beter een zilverrug noemen als je op zoek bent naar een symbool van leiderschap door krachtig optreden en de vrouwtjes de baas zijn. Het is geen model wat lijkt op menselijke relaties, maar het is in ieder geval wel een bestaand model. (Plus het is een goed vergelijkingsexcuus waarom jij als stoere alfa grijs en/of kaal bent.)
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 7 mei 2018 om 20:27. |
![]() |
![]() |