![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar binnen onze familie gaat men niet naar een zorgflat of bejaarden te huis. Hier zorgen de ouders eerst voor hun kinderen en later de kinderen voor hun ouders. En nee, niet door ze in huis te nemen, maar via kangaroowonen. Dit heeft nog enkele grote voordelen, kleinkinderen worden opgevangen door grootouders, dus geen kosten aan opvang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ?
Eeen vraagteken op het eind van de zin was teveel werk zekers?
![]() |
#288 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 van de opties is het geld gewoon zo snel mogelijk opdoen en dan gaan bedelen bij de overheid.
![]() |
![]() |
#290 |
Banneling
|
![]() Fiscaal afstraffen van eigen woning is onzin.
We trekken ieder jaar een paar duizend euro terug dankzij de woonbonus. Ik vermoed zelfs meer dan dat we rente betalen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
pas op, ik vind dat ook plezant ze, en ik gebruik het graag, maar verantwoord vind ik t niet eigenlijk. Laatst gewijzigd door Anna List : 22 mei 2018 om 12:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Banneling
|
![]() En jezelf: de hogere immoprijzen vertalen zich in hogere inkomsten naar schrijfgeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De banken ook wel voor een stuk. Doch het ligt daar wel ingewikkelder. Maar kom, uiteindelijk bent ge ook de notarissen, de verkavelaars, de bouwpromotoren, de immobilienkantoren, de Oost-Europese bouwvakkers... aan het financieren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu 3040 per hoofd aftrek (1520 euro netto) is goedkoper dan huursubsidie als ze eenmaal gepensioneerd zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nattigheid aan 't voelen vooor de toekomst? Trek het je niet aan man: leven vandaag, dat moet ge doen! ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 22 mei 2018 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar wat de toekomst brengt is onzeker. Het heden is zeker. En nu is de woonbonus er. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() FIFY.
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soilent green. Zodat de Calvo ook content is!