![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#142 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
En vind je dat jammer of net goed? Het is me niet duidelijk.
|
|
|
#143 | |
|
|
Citaat:
Maar je ziet zelf toch wel enkele verschillen, nee?
|
|
|
|
#144 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uiteraard zie ik verschillen, in de koran wordt bijvoorbeeld openlijk opgeroepen om de joden kapot te maken.
|
|
|
|
|
#145 | |
|
|
Citaat:
Maar anderzijds, er zijn inderdaad ook gelijkenissen. Zou het daarom zijn dat Hitler bij extreem-rechtsen goed scoort? Zagen ze in hem de nieuwe Mohammed?
|
|
|
|
#146 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
niet duidelijk ?? Mijn avatar is niet duidelijk genoeg ??
|
|
|
#147 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Op welke manier speelt de tijdsgeest dan mee in dit verhaal?
|
|
|
|
|
#148 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://www.hln.be/nieuws/buitenland...enen~a84364ab/
|
|
|
|
#149 |
|
|
Zijn al uw medestanders van het VB het daar mee eens?
|
|
|
#150 | |
|
Minister
|
Citaat:
Was dat niet allang gepatenteerd door cvp-CD&V?
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
|
|
|
|
|
#151 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ik ben lid van geen enkele partij.
|
|
|
#152 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
.. bôf .. het was op dit forum dat ik als eerste schreef : de nazionaeltjes zijn de nieuwe tsjeven .. afijn .. ik was toen voorzitter en stichtend lid van de Wen Beyts kanflup en had ongelimiteerde toegang tot inside informatie ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
|
|
|
|
#153 | |
|
|
Citaat:
De huidige invulling is lichtjes verschillend, nee? Dat er nog steeds heel wat moslims zijn die hun boekje letterlijk nemen, is een probleem maar dat staat los van het sprookjesboek op zich. Anders moeten we ook ons boekje maar verbranden. Maar aangezien je zelf Mein Kampf en de koran op eenzelfde leest plaatst, doe je impliciet hetzelfde met hun 'auteurs'. Ziet extreem-rechts in Hitler echt de opvolger van Mohammed?
|
|
|
|
#154 |
|
|
Moet je lid zijn van een partij om een politieke voorkeur te hebben?
|
|
|
#155 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In al de tijd dat je hier post heb ik al exact 1 ding kunnen vinden in je uitlatingen die niet past bij de typische blok-creatuur. Uit een aantal reacties valt uit te maken dat je geen fobie hebt tegen homo's. Voor de rest pas je perfect in het plaatje. Je lijkt wel de modelkiezer te zijn voor het blok, voortgaande op je reacties hier.
Dat je geen lidkaart hebt, speelt daarbij uiteraard niet de minste rol. (Bij geen enkele partij overigens) |
|
|
|
|
|
#156 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ik onderschrijf hun islam-standpunten integraal. Er is echt niks mis met "Aanpassen of Opkrassen".
|
|
|
#157 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar Bean moet nog tot volgend jaar blijven zeveren dat ze het confederalisme terug op tafel gaan zwieren terwijl hij zijn timing niet goed onder controle heeft. Hij wil namelijk het koersreglement bepalen en herschrijven nadat de wedstrijd gedaan is. Begrijpe : die man heeft 9 jaar gedaan over een licentie Pol & Soc, dus alle hulp is welkom. Misschien kan een beëdigd croniqueur van het post-flamingantisme hier wel wat zinnige input geven voor onze Bean zijn nogal chaotisch gebekketrek om te zetten in begrijpbare boodschappen voor normale mensen. |
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zeer binnenkort is het aan een ander kopstuk van de nva, om wat publiciteit te rapen in de media. Voor de media is het komkommertijd immers, en dan zoeken ze al eens iemand op die wat mag zeggen.
Gaan we dan weer de toer op van de koran, de moslims, het regeerakkoord dat niet gelezen werd ... ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#159 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat vinden de VB adepten hier van het feit dat hun partij nu opeens voor een minimumpensioen van 1500 euro is?
|
|
|
|
|
#160 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En als forumwoordvoerder van de grootste partij van het vaderland is dat geeeen goede zaak. Wie mag er na deze snel geaborteerde en totaal mislukte communicatie van de niet al te snuggere minister Bean een nieuwe poging wagen ? Daarover moet jij als communicatie deskundige van de partaai je licht laten schijnen en je input geven. Een gratis tip : vergeet de backbenchers zoals Elke Sleurs, Peter Dedecker (ik kom niet meer op voor de verkiezingen, sorry, ik ga wel nog opkomen voor de verkiezingen... ), maar kies direct voor je sterkmakers Jan Jambon en Theo Francken. Nu Steven van defensie nog zijn wonden aan het likken is van al de intox rond zijn favoriete jachtvliegtuigen kan de Grote Leider best kiezen voor ofwel zelf het evangelie te propageren, ofwel zijn beste apostelen op missie te zenden. Je weet, op mij kun je altijd rekenen voor goedbedoelde adviezen. Yours truly, Panda. |
|
|
|
|