![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#781 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#782 |
Gouverneur
|
![]() Precies geen "begrijpend" lezen gekregen op school. Ik heb toch klaar en duidelijk geschreven dat ik mij niet kan voorstellen dat ik voor een prul van 25 euro naar de andere kant van het land zou rijden, laat staan dat ik zoals jij schrijft, er ook nog eens "4 uren " zou aan besteden, trouwens met de huidige files zouden uw fameuze "4 uren" niet eens volstaan om het traject Brugge-Tongeren op en af te rijden(rekenen is precies ook niet uw sterkste kant, en dat voor een fameuze-privé burger). U voelt zich precies aangesproken, ook trotse eigenaar van een salariswagen met tankkaart onbeperkt tanken ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#783 |
Banneling
|
![]() Probeert trouwens maar eens onbeperkt te tanken met uw tankkaart.
Kijken hoeveel je daar mee komt. De tankkaart wordt maandelijks afgerekend door de lease maatschappij en dat wordt wel degelijk bijgehouden. Als die van pakweg 200 euro per maand stelselmatig naar 400-500 gaat, en daar is geen logische reden voor, ga je een mailtje krijgen van de directie/HR hoor. De meeste car policies geven ook duidelijk aan wat billijk gebruik van de auto is, en de tankkaart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#784 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#785 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#786 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om 9 uur vertrekken naar Antwerpen en om 15 uur 30 al terug in Brussel staan. Zou me verwonderen dat die om 6 uur in de ochtend al begonnen zijn met werken....want om 8 uur staan ze al aan de kinderkribbes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#787 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 augustus 2018 om 13:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#788 |
Gouverneur
|
![]() Mij beschuldigen van leugens. Het gesprek met die kerel uit Brugge had ik trouwens in het West-Vlaams vermits ik van daar afkomstig ben maar al heel lang in Limburg woon. Maar ik zeg u, mijn verhaaltje is allesbehalve een gefantaseerd verhaal, waarom zou ik. Ons verkeer slibt dicht , ochtendfiles gaan over in avondfiles, één van de grote oorzaken zijn al die firma en salariswagens waar telkens maar 1 persoon in zit......zijt eens eerlijk, jij hebt zo'n wagen zeker met tankkaart......anders zou je zo niet spartelen gelijk een duivel in een wijwatervat....je moet je wel erg aangesproken voelen. Ik ben trouwens voor een onmiddellijke afschaffing van salariswagens en tankkaarten , en om het met de woorden van de politiekers te zeggen, ambtenaren hebben dat ook niet.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#789 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#790 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#791 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#792 |
Gouverneur
|
![]() Ah zo, ik wist dat er iets was. Een zelfstandige....... laat mij raden, 24 uren per dag werken, nauwelijks het zout voor op uw patatten , kapot belast, eventueel personeel dat teveel kost, enz enz enz........t'leven is al niet gemakkelijk , en dan nog als zelfstandige moeten rondkomen.....hoeveel pech kan een mens hebben...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#793 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#794 |
Gouverneur
|
![]() Volgens cijfers van Didier Reynders(niet de eerste de beste) zou de belastingsontduiking door vennootschappen en kmo's een slordige 30 miljard euro per jaar betalen, ik herhaal, 30 miljard euro of een goeie 1200 miljard Belgische Frankskes.......dus arbeiders, bedienden en ambtenaren hoeven zeker geen lesjes en wijzende vingertjes van zelfstandigen te krijgen.....zoveel is zeker, als iedereen in dit land zijn belastingen zou betalen zoals zou moeten, dan zouden we ze voor iedereen enorm kunnen laten zakken, maar ja, politici hebben meestal ook vennootschappen.......en die komen er dan niet aan toe de nodige juiste maatregelen te nemen natuurlijk......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#795 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alweer: verlaag de belastingen, dan heb je die zever niet nodig. In Belgie moet men toeren uithalen om iemand fatsoenlijk te kunnen betalen. En ik zit ook in die categorie: meer werken en meer verdienen levert mij geen extra sociale voordelen op, dus in feite, zou ik ook beter via een vennootschap werken ipv 13.5 % RZS blijven te betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#796 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#797 |
Gouverneur
|
![]() amai amai amai, eens een zelfstandige die niet klaagt......komen we ook niet elke dag tegen....moest de fiscus u hier met uw zaak kunnen identificeren, dan zou het wel een ander verhaal zijn zeker.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#798 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope, ik heb geen illegale zaken te verbergen.
![]() |
![]() |
![]() |
#799 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez, deze keer zijn we in de karavaan van de salariswagens gestapt, om af te dwalen van het inperken door deze regering, van een onwerkzaam voordeel van de ambtenaren.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#800 |
Gouverneur
|
![]() Amai zeg, een witte raaf. Ga eens kijken op krantenkopppen. Wat lezen we vandaag. Riziv voor miljoenen en miljoenen euro's opgelicht door ZELFSTANDIGE thuisverpleegkundigen(die traditioneel met dikke bakken rondrijden). Ze rekenen niet uitgevoerde prestaties aan en rekenen overtollige behandelingen aan die helemaal niet nodig waren.........die eerlijke zelfstandigen toch....
|
![]() |
![]() |