Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 september 2018, 05:26   #41
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Ik betwijfel of de bRT de forumwoordvoerder van N-VA belangrijk genoeg zal vinden om hem bij zijn balzakje te nemen zoals ze dat bij slim Driesje gedaan hebben.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2018, 06:34   #42
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Mij kunnen die hongerlijdende Afrikaanse kindjes ook (niet meer) schelen. Zelfs een paar honderden of duizenden doden in pakweg Syrië of Afghanistan laten me volkomen koud, integendeel, die kunnen naar hier niet meer verkassen denk ik dan.
Maar de egel of kat die doodgereden op de weg naar mijn werk ligt, dat raakt me. Noem me nu maar een fascist en een onmens.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2018, 06:38   #43
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Venezuela?
2

Neen, neen, daar vieren de slinkse de plak en het deksel is daar wel al op hun neus gevallen...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2018, 06:41   #44
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Afsluiten, bijsluiten, buitensluiten, dichtsluiten, insluiten, kortsluiten, kromsluiten, omsluiten, oversluiten, toesluiten mag ook wat mij betreft.
Wow, wat een 'gutmensch'...
Maar ze hebben nog altijd de eerste les van goed zijn niet geleerd; nl. het is niet omdat je goed wilt doen dat je goed doet...
en de geschiedenis van vandaag leert ons overtuigend dat ze dat meestal dan ook niet doen (goed doen) en dat hun dromen eerder nachtmerries om hen heen zaait...
Oud 10 september 2018, 06:55   #45
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
De heksenjacht is begonnen, schoof gaat nog veel spijt hebben van de racistische moppen op zijne FB.

Bittere tranen zullen zijn deel zijn.
De heksenjacht is al lang bezig in la Belgique, maar ze vrezen de afstraffing van de burgers en vandaar dat het nu uitloopt op een regelrechte racistische heksenjacht tegen de Vlamingen; La Belgique stelt zichzelf voor als de enige reddingsplank tegen de stoute racistische Vlaming...

Zodat hun zogezegde afkeer tegen racisme ontaarde, hoofdzakelijk door gestook dat van la Belgique en zijn Vlaamse collabo's, in een regelrechte anti-Vlaams racistische heksenjacht...

Indien het enkel de tijdsgeest en Europa zouden zijn die schuldig waren dan moest je aan franstalige kant dezelfde zichzelf denigrerende boodschap horen maar aan franstalige kant loopt de eigen francofone lof de spuigaten uit...
Alles wat slecht is aan Vlaamse kant wordt overdadig beschreven zodat geen enkele franstalige nog twijfelt aan de zogezegd legale strijd van de grote francofonie tegen die achterlijke, egoïstische, kapitalistische (en dat is een schandwoord onder de francofone bevolking, behalve natuurlijk voor hun eigen kapitalisten die dan in eerste instantie franslievend en dan pas kapitalistisch zijn), racistische Vlamingen...

Waarom is extreem rechts nooit van de grond gekomen in franstalig Belgique???
Hewel extreem rechts stoeit meestal voor een heel groot deel op eigenwaarde; wij zijn duitsers, wij zijn Vlamingen, wij zijn franstaligen om de massa te bekoren en veel minder op het tweede luik, omdat wij zo goed zijn moeten de anderen zich aan ons aanpassen...

Hewel dat eerste luik zit in franstalig België in elke franstalige politieke partij als grondgevoel ingebakend... Hoe wil je dat dan nog grote groepen mensen zich wenden tot een extreem rechtse partij die wat dat eerste principe betreft, hetzelfde verkondigt???
Hun eigenwaarde wordt, in volstrekte tegenstelling met de media in Vlaanderen, opgehemeld en gelegaliseerd dat het niet meer kan in franstalig la Belgique...
Oud 10 september 2018, 07:06   #46
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat mij betreft heb ik daar niets op tegen maar je moet wel zien in welke context dat staat.
Of, met andere woorden, het recht van de vrije meningsuiting heeft ook zijn grenzen.
Op zich al een nieuwe thread waard.
Trouwens, wat is 'de waarheid' ?
Het recht van eisen te stellen, onrechtmatige eisen gezien onze eigen wetten, die nu dikwijls wel heel lustig verkeerd geinterpreteerd worden, heeft ook zijn grenzen...

Denk je niet dat het veel en veel menselijker is om de ganse bevolking daartegen te beschermen ipv daar de ogen, zogezegd uit altruisme, te sluiten...

Maar neen, het is de zichzelf verklaarde 'gutmenschen' die beslissen wat dringend is en aangepakt moet worden; zelfs als het gros van de bevolking al jarenlang schreeuwt dat het zo niet verder kan...

en dat is alles behalve een 'gutmenschen' politiek; dat is zuiver volksverlakkerij die met alle macht en middelen moet geinstalleerd worden; niet omdat de aanstokers van die zogenaamde politiek correcte politiek zo menslievend en sociaal zijn maar juist omdat de aanstokers keiharde kapitalisten zijn die een enorm gewin zien in de totale ontreddering en verarming van heel Europa...

Maar zo ver kijken onze totaal debiele 'gutmenschen' niet... Uitwassen, juist opgeroepen en terug in leven geroepen als reactie op hun eigen onmenselijkheid opzoeken, uitvergroten en daarmee een ganse bevolking ten schande maken en monddood maken...
Dat is wat jullie doen en zwijg erover dat jullie wel goed en menswaardig zouden zijn; in ieder geval jullie anti-Vlaams racisme in opdracht van koloniserend franstalig la Belgique, is dat totaal niet...
Oud 10 september 2018, 07:08   #47
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Héél kort door de bocht...
Leg uit??? Zogenaamde godsdienstvrijheid zoals bij de extremisten bij onze Islamietische vrienden die ons liever dood dan levend zien???
Oud 10 september 2018, 07:11   #48
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Die memes van Schild en Vrienden zijn echt wel van een ander niveau. Uitgehongerde Afrikaanse kindjes met daarop ‘I don’t care’.
maar wat voor de mensen die zich daar echt geen fluit van kunnen aantrekken? dat zijn er, vrees ik, nogal wat hoor ...

mogen zij dat nog zeggen? of moeten zij gewoon hun muil houden?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2018, 07:11   #49
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Oppassen geblazen als ze je willen volgen voor een reportage

goeike Pol!
Oud 10 september 2018, 07:15   #50
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Mij kunnen die hongerlijdende Afrikaanse kindjes ook (niet meer) schelen. Zelfs een paar honderden of duizenden doden in pakweg Syrië of Afghanistan laten me volkomen koud, integendeel, die kunnen naar hier niet meer verkassen denk ik dan.
Maar de egel of kat die doodgereden op de weg naar mijn werk ligt, dat raakt me. Noem me nu maar een fascist en een onmens.
ocharme dat egeltje en die kat!
Oud 10 september 2018, 07:15   #51
Het Verzet
Europees Commissaris

Het Verzet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Een dode egel??? Waar????

Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2018, 07:16   #52
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die memes van Schild en Vrienden zijn echt wel van een ander niveau. Uitgehongerde Afrikaanse kindjes met daarop ‘I don’t care’.
Volledig akkoord dat zo'n plaatje echt van een ander niveau is.
Maarrr ... net dat plaatje - vermoed ik - is niet strafbaar.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2018, 07:20   #53
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Moest ik u zijn, ik emigreerde morgen al naar Zuid-Amerika.
Gisteren zou zelfs nog veiliger geweest zijn.
Ik heb Isla Margarita al overwogen.
Maar ik mag niet.
Al chance dat ik er nog geen bankrekening geopend had.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 10 september 2018, 07:22   #54
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ben net een foto gaan nemen bij Schoof thuis.
De schrik zit er precies goed in.

Dat is niet bij mij thuis; dat is mijn buitenverblijf in Zuid-West-Vlaanderen.

Oud 10 september 2018, 07:26   #55
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Komaan Kojak. Plus est en vous
Kijk zie, ik gebruik die woorden ook soms.
Vooral tijdens de seks.

Oud 10 september 2018, 07:32   #56
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Kijk zie, ik gebruik die woorden ook soms.
Vooral tijdens de seks.
Als dat echt zo was dan had er "Pus est en vous" gestaan.
Oud 10 september 2018, 07:32   #57
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Ik betwijfel of de bRT de forumwoordvoerder van N-VA belangrijk genoeg zal vinden om hem bij zijn balzakje te nemen zoals ze dat bij slim Driesje gedaan hebben.
Spijtig. Er zijn daar wel een paar journalistes die het zouden mogen.

Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg picdump530_121.jpg‎ (45,5 KB, 45x gelezen)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 10 september 2018 om 07:36.
Oud 10 september 2018, 07:51   #58
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Als dat echt zo was dan had er "Pus est en vous" gestaan.
Oud 10 september 2018, 08:04   #59
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Een dode egel??? Waar????

Op de Churchillsteenweg.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2018, 08:43   #60
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Spijtig. Er zijn daar wel een paar journalistes die het zouden mogen.

Ik heb het aan Goedele Wachters gezegd, maar die moet eerst Bart De Wever nog eens interviewen
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be