![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoor hoor, de Vlaamss-nationalistjes hebben een leuk onderonsje. Maar achter hun platte humor... ![]() Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 september 2018 om 11:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik dat ooit al geschreven of zijn dat gratuite verdachtmakingen van uwentwege?
Laatst gewijzigd door Skobelev : 20 september 2018 om 11:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Big Brother is watching you is wel degelijk al gerealiseerd in China. En het wordt nog veel erger. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 september 2018 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dezelfde BelgiSSche nationalistjes die geen woord van kritiek uit hun strot krijgen als minister van Staat Louis Michel LeopoldII geen massamoordenaar noemt maar een visionair. Dezelfde BelgiSSche nationalistjes die met overtuiging de politieke heksenjacht van de vrt steunen op een aantal Vlaams-nationalistische sukkels, neen, niet van het vermaledijde BLOK maar van de N-VA, maar die Leopold II bejubelen wegens al het goede dan hij voor den Belgique deed ook al was al dat fraais doordrenkt met het bloed van miljoenen op wreedaardige wijze omgebrachte Congolese slaven. Dezelfde BelgiSSche nationalistjes die andermans nationalisme graag aan Hitler linken maar die stekeblind zijn voor hun eigen adoratie voor een koninklijke Belgische massamoordenaar. Een massamoordenaar die niet voor Hitler heeft ondergedaan in wreedaardigheid en moorddadigheid. Beide heren deelden trouwens hun DuitSSche afkomst en het DuitSSche bloed in hun aderen. DAT is OOK nationaliSSme. Puur, ongezouten, walgelijk Belgisch nationalimse. Maar met hun eigen nationaliSSme hebben de BelgiSSche nationaliSStjes geen énkel probleem.
![]() |
![]() |
#3286 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar de gelijkaardigheid is dat gij hier heel hard roept pro een systeem van totale willekeur compleet los van criminele feiten en meningen officieus en a la carte criminaliseert. PS knap stukje werk die website, nietwaar? Laatst gewijzigd door Anna List : 20 september 2018 om 12:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei, die kende ik nog niet! Grapjeuh?
![]() |
#3288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo kennen we de BelgiSSche nationalistjes.
![]() |
#3289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daarom moeten we onze democratische waarden hoog houden. En niet toelaten dat mensen, die een massamoordenaar en virulent antidemocraat zoals Hitler verheerlijken, ook maar één schijn van kans krijgen. Hetzelfde geldt voor de vereerders van Stalin. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 september 2018 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is trouwens om te brullen van het lachen om te beweren dat "onze democratische waarden verhinderen dat "het" hier uit de hand loopt, en dat om een moment dat de politie op 15 plaatsen binnenvalt op aansturen van de staatszender. Bij ons is er wel degelijk OOK zo iets aan de gang, en WIE juicht dat toe?
![]() |
![]() |
#3292 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nu pleit tegen een grondwettelijke vrije mening. ... wat niet zo democratisch is van jou. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jef Elbers gaat het je niet in dank afnemen.
![]() |
![]() |
#3294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alsof er iets anders in die partij te vinden is... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#3296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat verdient hij niet... arme Bean...
Hij is de schlemiel van de vlaamse regering. Goe weten ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3297 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leopold II (Brussel) Ik zag nen aave man, 'et s'ôeves langst de strôet een zwette redingotte, ne lange witten boed Hij ei ne wandelstok, ne zilvere kepi Ik wei ni zaine nôem, k'nôem em Leopold II Ik em ma afgevroegd as ek em zu zag goen Wôe goet em heine en wôe komt em vandoen en wôe vui wandelt, om middernacht, op 't strôet, kuining Leopold II me zaine witten bôed? En vantaaid blaaift em stoen en schud em me zain huufd Et es persees of hij nog ni geluuft da dad echt Brussel es wa dad em rond em zeet Zain uuge weudde ruud, hij eit te vuil verdreet... Verdreet uiver zain stad dee afgebrouke weud, Het es iene chantier en et es e gruut steut, Wôe da na parkings stoen, dôe spelden em as kind De nachte weudde kôud en oeile dôet de wind. Wa da vuiroeitgang es, da kan em ni verstoen De gôeie joere dei zain allang gedoen En uiverdag es er te vuil lawaait, Allien de nacht es nog 'lak in den taait. Wannier den ochend gloêt, dén raidt den iesten tram En dui de stad, lupt er nen aave man Hij ei ne wandelstok, ne zilvere kepi Ik ken ni zaine nôem, k'nôem em Leopold II |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men begrijpt niet altijd het grondwettelijk principe 'Vrijheid van mening'. Vrijheid van mening is niet absoluut. Men mag bijvoorbeeld niemand beledigen. Evenmin als het recht op eigendom absoluut is: 'Ik doe om mijn eigendom wat ik wil' , kan soms niet. En net zoals verdraagzaamheid niet absoluut is. Ik zal nooit verdraagzaam zijn tegen onverdraagzamen. Diegene die dit doet, is een sul. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 september 2018 om 12:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#3300 | |
Banneling
|