![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrijwel dagelijks mag een of andere rode politicus zijn ding komen doen in Ter Zake of in De Afspraak, VB politici zie je daar zelden. Laatst gewijzigd door daiwa : 16 februari 2019 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw uitleg klopt niet, want anders zouden traditionele Belgo-fascistische partijen daar ook in zitten.
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun enige plan het 70 punten plan gaat alleen over migratie en vreemden. Dus worden ze alleen uitgenodigd om daar over te debatteren ....ik heb niet de indruk dat ze zouden ingaan op uitnodigingen om te praten over andere thema's (het interesseert ze ook niet) Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 februari 2019 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook in alle discussies over de ellende met de islam, wat het VB al lang voorspelde, mochten ze niet komen. Partijen die daar nooit van wakker lagen mochten dagelijks hun ding komen doen met maar 1 doel, de islam uit de wind zetten. Ook over de asielcrisis mochten ze niets komen zeggen. Allemaal zaken waar het VB al zoveel jaren voor waarschuwde. Laatst gewijzigd door daiwa : 16 februari 2019 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20190216_04181368 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, de VRT is alweer de grootste gratis adverteerder voor de spa verkiezingscampagne... Wanneer gaat dit eens aangepakt worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Europees Commissaris
|
![]() Bij sommige posts valt het op hoe bepaalde mensen een keiharde kloppende erectie krijgen van hun politieke gedachtegoed... Laten we alles een beetje nuanceren: Het gaat hier tenslotte om politiek: Postjes graaien, zakjes vullen en hop naar de volgende verkiezingen.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sorry robert, maar met de laatste 20 jaar bedoel ik letterlijk de laatste 20 jaar. Want daarvoor had je agusta en dioxine roomsrode toestanden. De wereld bestond ook voor de NVA weet je.
![]() |
#114 |
|
![]() Straks is het maar 2,5.
![]() |
#115 |
|
![]() Je moet inderdaad volwassen zijn om massaal te kunnen kronkelen en bedriegen, inclusief die Belgische show.
![]() |
#116 | ||
|
![]() Citaat:
En euhm, .... Volksunie is NIET NVA..... Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 16 februari 2019 om 17:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar alvorens zelfs maar aan simpele oplossingen kunnen te denken, moet men natuurlijk het probleem (als het al een probleem is) begrijpen. En dat is te moeilijk als je een kind bent, en denkt dat de wereld keurig georganiseerd is zoals een schoolschrift, en de complexiteit niet snapt van macht en de zin van het leven als een strijd tegen ander leven. Maar aan de andere kant begrijp ik ze, hoor. Ik zou nu geen jongeling willen zijn. Er is geen hoop meer op een betere wereld ; enkel maar op een wat minder erg afgetakelde maatschappij, als we onszelf zeer doen. Het is verschrikkelijk om jonge mens moeten te zijn, en te weten dat, als het tegenzit, je nog lang in die langzaam aftakelende wereld zal moeten rondlopen, waarbij elk pleziertje dat je neemt, de aftakeling wat sneller dichterbij brengt. Het moet ongelofelijk verschrikkelijk zijn om nu kind te zijn en U iets van de wereld aan te trekken. Dus begrijp ik hun paniek: "stop toch met van het leven te genieten, mensen, want hoe meer jullie genieten, hoe meer wij in de stront zullen zitten". En dan consequent zijn: "kijk, als kind ga ik de wereld NIET bezoeken, ga ik NIET op de paar leuke dingen die deze maatschappij te bieden heeft, profiteren, kijk hoe ik mijzelf al zeer doe, aub, doe hetzelfde zodat er nog een klein vleugje overblijft voor ons". Wat moet je aan hen zeggen ? Sorry, pech voor jullie, 't is op ? Laatst gewijzigd door patrickve : 16 februari 2019 om 17:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
|
![]() Leve de CVP.
![]() |
#119 | |
|