![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In geen enkele uitzending van Ter Zake of De Afspraak heb ik één keer het woordje ISLAM horen zeggen. Hoe kan je nu een probleem oplossen als je het probleem nog niet eens een naam durft of wil geven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er rekening mee houden, dat is natuurlijk wat anders. Citaat:
![]() ( posting #150 )
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 24 april 2019 om 21:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb anders wel al het tegendeel bewezen, maar soit.
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 24 april 2019 om 21:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ** zucht ** Wat staat er in posting #150 ?
Mooi voorbeeldje weer van zaken 'vergeten' te lezen.... Kan je nog lager vallen ?
![]() |
#168 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waaruit we dus kunnen besluiten dat het van jou liever niet zou mogen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat antwoord is echt om in te kaderen!
Vrijheid van meningsuiting, waaronder cartoons tekenen valt, afschaffen of inperken omdat er misschien iemand, meest waarschijnlijk 'n mohamedaan, beledigd zou kunnen zijn, en geweld zou gaan gebruiken. Toppunt van onderwerping & apologetiek. Westerse vrijheden opgeven, inleveren opdat ze maar geen geweld zouden gaan gebruiken. Dat zinnige 'antwoordje' zou natuurlijk zijn; aanpassen of opkrassen, dit is ònze cultuur, onze rechten & vrijheden, daar wordt niet aan getornd onder geen enkel beding, geweld zal zwaar bestraft worden, daar worden geen verworven vrijheden voor ingeleverd. Maar kom, we weten nu welk vlees we in de kuip hebben. Onvoorstelbaar voor iemand opgevoed in 't (min of meer vooralsnog) vrije westen. Dankzij dat soort denkbeelden zullen verworven vrijheden stapsgewijs, ongemerkt zelfs, ingeperkt worden. 'Bange, blanke man' krijgt 'n totaal andere invulling. De juiste invulling eigenlijk; maak hen niet boos, probeer hen niet te beledigen, anders gaan ze geweld gebruiken, en ons pijn doen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 24 april 2019 om 21:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Typisch... niets zinnigs kunnen zeggen, en dan maar op de man gaan spelen ipv op de bal, en een beetje flagrant liegen is voor u precies ook geen enkel probleem. ![]() Citaat:
Nergens dus.... Wat kom jij hier nu eigenlijk doen op een discussieforum buiten wat nietszeggende woordjes uit te kramen ?
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 24 april 2019 om 21:36. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idem voor u SDX.
Alleen maar lezen wat er in je kraam past hé... posting #150 'toevallig' niet gelezen. ![]() Bij gebrek aan argumenten... ![]() Zielig gewoon... Doen jullie hier maar rustig verder. Het ga jullie goed. A ja, en je hebt nog een pak postings te weerleggen, dus vervelen gaan jullie je zeker niet doen. Veel plezier dermee ! ![]()
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 24 april 2019 om 21:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen kan nochtans lezen wat je hier allemaal uitkraamt hoor.
Zoveel postings verder weten we nog steeds niet waarom de religie van de vrede 'n MOSLIM LEGER nodig heeft, en 'n volledig hoodstuk wijdt aan de 'oorlogsbuit'.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 24 april 2019 om 21:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wacht ook, tevergeefs blijkbaar, nog op zijn antwoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eén van mijn 'slechtste' eigenschappen is de volgende: ik schep er niet weinig plezier in zichzelf opblazende kikkers tot ontploffing te brengen; er zijn niet zo héél véél dingen in het leven leuker dan een bijzonder met zichzelf ingenomen menspersoon zover te krijgen dat hij/zij zich van colère volledig laat gaan. Wat ik daarbij héél wat minder weet te appreciëren is dat zo iemand anderen daarin meesleurt. Anderzijds is het natuurlijk wel mooi meegenomen dat zo'n meesleurder(es) het ideeëngoed dat hij/zij meent te kunnen & moeten & mogen 'verdedigen' op zo'n grandioze manier weet te besmeuren dat ik het graag zélf had willen kunnen bedenken. Ge hebt 'slecht vel', of het ge hebt 't niet, hé.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol.... 'de argumenten' zijn precies op. 't valt helemaal niet op.
Dan gaan we maar wat op de man spelen ipv op de bal. ![]() Maar troost u, ik had dit al zien aankomen hoor. Het is alleen maar een bevestiging van wat de meesten al weten. ![]()
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelieve er eveneens rekening mee te houden dat niet weinigen zich liever met de bal dan met zichzelf vereenzelvigen. Dank bij voorbaat, "djimi".
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In ieder geval ben ik als audidact statisticus en antropoloog bekend met deze werkwijze. Waarom niet via een gelijksoortige hoek naar de Koran kijken? Misschien help je hier ook de moslims een handje mee en leren 'wij' hen misschien daardoor wel beter begrijpen hoe hun eigen religie inelkaar steekt. Laatste is gewoon een probleem en maakt hen des te knettergekker, tot aanslagen toe ~ en die vooral goed blijven praten, arme moslims dat ze met de nek worden aangekeken. Ik ga iig niet de moeite nemen om hier mijn tijd aan te verdoen; edoch mag ik aannemen dat er freaks zijn die dergelijk voorwerk hebben verricht. Dat copy pasten van tientallen misschien wel honderden geweldadige en discriminerende verzen ken ik inmiddels wel ~ helaas. Again: iemand in de wereld die de moeite heeft genomen hetgeen ik naar 'hunker'. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 24 april 2019 om 23:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toch wel!
ge zit wel constant met lange posts de islam te verdedigen, op een hooghartige manier, met het uitgebreid copy paste van allerlei 'bronnen'. Dus ge geeft wel serieus de indruk pro islam te zijn. Citaat:
Bovendien is uw feitenkennis zéér beperkt. en men u een bron vraagt is uw antwoord: 'het is in de media geweest' Hopeloos! ![]() Citaat:
nonsens |
||
![]() |
![]() |