![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Banneling
|
![]() En nu komt de aap uit de mouw ... wat als er een homosexuele handeling wordt gesteld. Is het dan wenselijk dat die wel strafbaar wordt gesteld?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Banneling
|
![]() Als twee volwassenen instemmen met sex, ongeacht hun geslacht ... hoe ga je dan bepalen dat dit afwijkend is? Ga je dan beginnen over de doelmatigheid van de sexuele organen of zo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Banneling
|
![]() Hetgeen dus bevestigt dat normen en waarden dynamisch zijn. Bedankt om dit even te onderstrepen.
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 25 mei 2019 om 07:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Banneling
|
![]() De vraag is waarom homosexualiteit onderwerp moet zijn van een morele evaluatie. Weerom, omwille van de doelmatigheid van de sexuele organen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Banneling
|
![]() Ze negeren de doelmatigheid van hun sexuele organen. Ze hebben de gebruiksaanwijzing (in casu de Bijbel) niet goed gelezen. Dat wilde Jan gewoon even aantonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 25 mei 2019 om 07:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Banneling
|
![]() Dat is goed mogelijk Jan. Maar als het een geen schadelijke gevolgen heeft en het ander wel dan zullen de reacties op beide fenomenen verschillend zijn. Het eerste (homosexualiteit) zal natuurlijk steeds schokkend blijven voor kwezels en pilaarbijters.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een foutief gebruik van de doelmatigheid van de sexuele organen? Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 25 mei 2019 om 07:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar laten we elkaar geen pussy noemen. Wat als iemand die "lijdt" aan latente homofilie besluit om dit om te zetten in handelingen? Ik zal u zelfs een lijstje mogelijke antwoorden geven; a) Helemaal niets, zolang hij maar uit mijn hol blijft b) Deze zondaar dient onverwijld te worden gestenigd c) Ik zal bidden voor zijn zieleheil, doch dit is tss hem en God d) Deze persoon is ziek en dient dringend te worden behandeld desnoods wettelijk opgelegd e) Het is mijn plicht deze persoon er op te wijzen dat er hulp is voor hem indien gewenst Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 25 mei 2019 om 08:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De aap komt helemaal niet uit de mouw. Al veel eerder en in allerlei andere draden heb ik onderstreept dat homoseksuelen daar niet voor strafrechtelijk vervolgd horen te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Banneling
|
![]() Waarom dan een onderscheid maken tss homofilie en homosexualiteit als dit voor u juridisch van geen tel is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Minister-President
|
![]() Deradicalisering? Weinig kans op succes, vrees ik.
![]() |
#356 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen Laatst gewijzigd door No Apologies : 25 mei 2019 om 09:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we eerst even stilstaan bij de eerste vraag, dan wordt toch duidelijk dat u schijnbaar uitgaat van de behandelbaarheid van pedofilie. Iemand die zich seksueel tot kinderen aangetrokken voelt, heeft blijkbaar die neiging in zich. Net zo zijn er mensen die volgens jullie het in zich hebben aangetrokken te zijn tot hetzelfde geslacht. De vraag naar de wenselijkheid heb ik hier niet aangebracht. Wel komen er allerlei bokkensprongen om het bovenstaande uit de weg te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De moraliteit is hier in deze discussie totaal niet aan de orde. En laat het trouwens duidelijk zijn dat volgens mijn overtuiging pederastie strafrechtelijk keihard hoort aangepakt te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de neiging van pedofielen "behandelbaar" is, is dat dan ook van homofielen? Waarom (niet)? Er wordt angstvallig van deze vraag weggefietst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Julien Saelens (het slachtoffer van de kasteelmoord) zich aangetrokken voelde tot bomen en naakt tegen bomen aanschuurde, dan heb ik daar inderdaad zo mijn bedenkingen bij. Hoe hard Saelens ook probeerde, er zal wel geen boomkindje van gekomen zijn. Net zo met homoseksuelen. Of anders gezegd: de doelmatigheid springt in het oog.
|
![]() |
![]() |