![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 6 juni 2019 om 05:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Daar bovenop een werkstraf geven van bvb 3 jaar schoenen van vrouwen poetsen voor de ingang van het stadhuis.
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Hoomer;9038168]Veel meer blauw op straat? Tja sinds onze jongens bange wezels geworden zijn, mede door de linkse opvoeding op school en in veel gevallen thuis, hebben zij derden nodig om zich te verdedigen. Honderden soy-boys daar aanwezig terwijl 8 schoenmaat-IQ's een vrouw afslagen
![]() Ik geloof u. ![]() p.s. Of de steen echt mag geworpen worden naar 'onze jongens' toe daar twijfel ik aan want het zijn de Politici die er paal- en perk moeten aan stellen dat dit soort van situaties niet meer kan voorkomen maar die doen het niet want ze blijven er bakken geld met verdienen met ze van einde en verre te blijven binnenhalen. Ik verschiet er van dat er nog steeds mensen zijn die geloven dat dit allemaal nog goed zou kunnen komen met het 'wir schaffen das'. Wij leerden toch dat je een vrouw niet mag slagen? Daar is blijkbaar verandering in gekomen. ![]() Gelukkig stond 'nieuwe Belgen' in het topic tussen "" want dat zijn geen Belgen en zullen het ook nooit zijn want de manier van samenleven met anderen ligt véél te ver uit elkaar. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 juni 2019 om 06:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Universalia;9038177]
Citaat:
Integreren heet dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Skobelev;9038181]
Citaat:
![]() Met dat soort van acties passen zij (de daders en anderen, die van dezelfde mening zijn, dat je een vrouw of andere mensen) zomaar in elkaar mag kloppen) totaal niet in onze samenleving en dienen er dan ook uitgezet te worden. Maar dat lijkt meer- en meer op wishful thinking dat 'uitzetten' want de politici hebben er een andere mening over. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=Universalia;9038177]
Citaat:
![]() De toekomst de mannen aan de haard.
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 6 juni 2019 om 07:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Hoomer;9038209]
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik veronderstel dat unia ook een racismeonderzoek start. Laatst gewijzigd door alberto : 6 juni 2019 om 07:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() ik lees net dat deze kansenparels zelf alles filmden ... iemand het filmpje al gezien of doorgestuurd gekregen? ... jij mss Guinevere?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het parket heeft geen tijd, die zijn een groot onderzoek bezig naar Dries van S&V.
![]() |
![]() |