![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo'n mensen hebben we nodig en niet alleen in Oostende maar ook in Renaix e.a. steden & gemeenten. In Mesen kunnen de akteurs van "Eigen kweek" misschien een aktie ondernemen ? Laatst gewijzigd door Boduo : 24 augustus 2019 om 08:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Betalen we voor zoiets geen gemeente, provincie en andere belastingen? Dat burgemeesterke beseft niet dat Vlamingen de hoogst belaste burgers ter wereld zijn zeker?
Vorder luie Walen op die dit voor de Vlamingen komen doen, het is eigenlijk het minste wat ze zouden kunnen doen en het zou niet meer dan doodnormaal zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van zodra er een even efficiënt alternatief in de handel verkrijgbaar is, doe ik de rest van mijn voorraad direct naar het containerpark.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat is er in Het-Vliegend-Spaghettimonstersnaam mis met onkruid?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er zijn producten die je onder het wieden zelfs aan je fysiek laten werken en geen aanslag zijn op je gezondheid en die van je omgeving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() no way dat ik ga staan onkruid uitkrabben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inclusief schoonmaak en verantwoordelijkheid bij ongeval door gladheid of andere vuil. Men treed er niet tegen op en de mensen doen vervolgens niks meer en we lopen nu allen in het vuil. Vroeger zag je de mensen regelmatig eens wat emmers water gieten en met een schuurborstel hun stoep kuisen. Ook de greppel veegden ze eens uit. Neem er eens een vb aan.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 24 augustus 2019 om 09:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat zie je, alle gras staat vol met onkruid.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Vroeger jaren was dat normaal. Mijn grootmoeder schuurde het voetpad zelfs alle weken met een scheut Javel in het water. Nu is dat gegarandeerd teveel gevraagd. Zie maar naar die gasten die een oprit voor hun deur in kiezel leggen "tegen het onkruid" . Na een week ligt het voetpad, het fietspad en de hele straat vol met hun rommel. Geen kat die er ook maar aan denkt om daar eens met een borstel over te gaan. Egoïsten...…………...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat ze van tijd eens met de straatveger over hun voetpad gingen natuurlijk. Jonge mensen weten zelfs niet meer wat een straatveger is. Maar ze klagen wel over de peuken.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 24 augustus 2019 om 09:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Los daarvan vind ik het geen slecht idee van de burgemeester, net zoals je de stoep sneeuwvrij dient te maken, kan dit ook perfect voor onkruid dat niet gewenst is. We leven tenslotte in een SAMENLEVING waarin elkeen zij steentje dient bij te dragen.
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op mijn stoep groeit geen sprietje onkruid. ![]() De greppel is niet nodig : de gemeente komt regelmatig met een speciale borstelwagen de greppels schoonmaken. Mij ga je dan ook nooit horen zagen over gemeentebelasting, zowel de groendienst als de reiniging zijn zeer efficiënt bij ons. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraag via een landbouwer een pul van 2 liter Bofix. Dan ben je van je probleem vanaf voor de eerstkomende 10 jaar.
|
![]() |
![]() |