![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1 Jij een terrorist? 2 ja ik ga ze allemaal afslachten 1 Hahaha En dan nog een heel verhaal er na, maar ja. Hij wil toch de ''nepsmoslims'' afslachten, laat hem dan maar bijzichzelf beginnen. De halve Hofstadnetwerk is opgepakt en ik hoop dat de rest volgt, gaan ze mij nu ook bedreigen? Trouwens onlangs kreeg een Europese minister een dreigbrief van een Nazi-groepering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik dacht ook wel 'wat zijn die Nederlandse Veiligheidsdiensten nu weeral uit hun nek aan het schudden?'. U schrijft: Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
Banneling
|
![]() Hoi, Chipie
Citaat:
Citaat:
Tuurlijk is er iets aan de hand. Waarom lees je dit niet? Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal waarschijnlijk gedacht hebben dat U heel die zaak aan het minimaliseren was (wat me trouwens van U verwonderde)... Ik had gisteren een zware dag (kan ook de beste spitsmuis overkomen, nietwaar?). Heden heb ik trouwens nog in de NRC Handelsblad het volgende gelezen: Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Banneling
|
![]() Hoi Chipie
Citaat:
Citaat:
|